  • 61. Data: 2009-03-31 17:13:51
    Temat: Re: Skarga na TVN24 do UKE
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    a...@g...com pisze:

    > A więc każda partia polityczna musi mieć swoją stację tv bo bez tego
    > nie ma szans w wyborach?

    Jak ich stac niech sobie robia prywatne stacje.

    > oni chcieli wykorzenić wpływy poprzedniej ekipy
    > czyli w stronę neutralności!

    Hahaahah, neutralnosc-pojecie wzgledne :)))

    > A skąda tą kasę ma brać *uczciwa* i patriotyczna partia polityczna? Od
    > sponsorów z zagranicy którym potem TRZEBA okazywać "wdzięczność" po
    > wsze czasy???
    > A zwłascza wtedy kedy rodzi się konflikt:
    > interes_polskiego_społeczeństwa KONTRA interes_koncernów?

    A skad teraz biora???? Ze skladek????

    > A KRRiTV im dała na to koncesję.

    A co w tym zlego. To jest wlasnie pluralizm, o ktory tak walczysz.

    Mysle, ze trzeba zakonczyc ten temat, bo zboczyl o wyraznie. To grupa o
    TV, a nie polityce. Z mojej strony EOT (End Of Topic).

    Jingiel