  • 51. Data: 2017-09-11 17:36:45
    Temat: Re: Skoda - dieselgate
    Od: p...@g...com

    Ech i tak do znudzenia :-)

    Przecież testy przechodziły, bo miały zmanipulowany na tę okazję soft.

    Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny tryb.
    Kiedy to wykryto musieli zrobić update.

    Nie przechodziły "testów" na drodze.

    Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz.

    Jeśli odczuwa TYLKO TO, gdy nadal auto truje na drodze nie spełniając
    norm emisji, to jest to tylko i wyłącznie autosugestia użytkownika.

    Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-)

  • 52. Data: 2017-09-11 18:01:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 11 Sep 2017 08:36:45 -0700 (PDT), p...@g...com

    > Ech i tak do znudzenia :-)

    Chyba tak.

    > Nie. Test przechodziły tylko dlatego że komp wykrywał test i odpalał specjalny
    tryb.

    No to jak nie przechodziły jak przechodziły?

    > Kiedy to wykryto musieli zrobić update.

    Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe.

    > Nie ma takich testów. Oficjalnie miarodajny (homologacja) jest tylko nefz.

    Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj.
    zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem". Jakoś
    Toyota utrzymuje parametry na teście i na drodze. Choć wg ciebie nie musi.
    Tak się zastanawiam o co tobie właściwie chodzi.

    > Kilka tysięcy Niemców się myli albo Ty :-)

    Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 53. Data: 2017-09-12 07:56:53
    Od: p...@g...com

    --Chyba tak.

    bez obrazy ale cos powoli lapiesz :-)

    -- No to jak nie przechodziły jak przechodziły?

    tylko dlatego ze soft wykrywal ze wlasnie odbywa sie test i przelaczal sie na
    specjalny tryb, kiedy to wykryto pojawila sie koniecznosc update'u

    --Wykryto to ponieważ zrobiono testy drogowe.

    testy drogowe wykryly ze VW clean diesel truje jak cholera na drodze ale w swietle
    prawa EU jest to nieistotne bo obowiazuje oderwany od rzeczywistosci nefz (dlatego vw
    zrobilo update pod nefz i pokazuje klientow srodkowy palec :-)

    --Jak nie ma, skoro to dzięki takiemu właśnie testowi drogowemu, tj.
    zapakowaniu aparatury testowej do bagażnika, wykryto ten "problem".

    gamonie odkryli ze nefz to bujda, pseudo test klepniety przez motokoncerny i
    zblatowanych urzednikow EU

    --Póki co to tylko ty, twój sąsiad i jakiś niemiec w komentarzu odczuwa.

    ten watek ciagnie sie od 2016 i ma ponad 6000 komentarzy, Niemcy szybko wyczuli ze
    cos jest nie halo ale mozesz im oczywiscie wmowic zbiorowa hipnoze czy autosugestie
    :-)

    ps jako ze wyczerpales moja cierpliwosc (w tym temacie) bez obrazy EOT

    ps2

    https://www.welt.de/wirtschaft/article168502435/Die-
    Deutschen-kaufen-keine-Diesel-mehr.html

    zaczyna sie jazda bez trzymanki :-)

  • 54. Data: 2017-09-12 15:39:23
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-11 o 13:19, p...@g...com pisze:
    > --Wg Twojej teorii wychodzi na to że ta afera to z lenistwa czy głupoty niż celowe
    działanie...

    > no coz chyba nie tylko mojej -> 6536 Antworten
    >
    > https://www.motor-talk.de/forum/sammelthread-vw-abga
    sskandal-erfahrungen-nach-dem-softwareupdate-t556786
    5.html?page=59

    > Die Lüftung läuft häufig nach, wenn die DPF- Regeneration im Fahrtbetrieb nicht
    abgeschlossen wurde. Dieses Phänomen kann ich nach dem UPDATE auch des öfteren
    beobachten. Vorher habe ich eine DPF- Regeneration kaum mitbekommen!

    > PS musze podpytac magika czy umie wgrac stary oryginalny soft :-)

    Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło?

  • 55. Data: 2017-09-12 15:40:44
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2017-09-11 o 15:12, p...@g...com pisze:
    > --A jakie jest Twoje zdanie? Dlaczego od razu nie dali tego ekosoftu?
    >
    > ekosoft nie istnieje, modyfikacja ktora wgral VW (i nadal to robi) nie obniza
    trucia na drodze a pozwala tylko i wylacznie na przejscie testu.
    > po prostu VW wie ze E5 nie da sie naprawic softem i gra na zwloke
    >
    > w Niemczech podniosl sie wrzask kiedy ludzie zorientowali sie ze zostali wydymani
    przez motokoncerny i ich zblatowanych kolesi urzednikow :-)

    > http://www.focus.de/immobilien/wohnen/nox-messungen-
    des-umweltbundesamts-deutschland-karte-in-diesen-sta
    edten-drohen-fahrverbote_id_7383948.html

    > Stuttgart -> od 7 miu lat przekroczone normy NO2 (prawie dwukrotnie) w koncu poszli
    do sadu i walcza o zakaz wjazdu aut z silnikiem diesla do centrum, jesli sad to
    klepnie to bedzie masakra niemieckiego przemyslu samochodowego bo lawina ruszy i nie
    da sie jej powstrzymac

    Nareszcie początek końca trującego diesla.
    Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi.

  • 56. Data: 2017-09-12 15:50:31
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Sep 2017 15:40:44 +0200, Poldek

    > Nareszcie początek końca trującego diesla.
    > Stanowczo za długo trwa jego kariera wśród ludzi.

    Gdyby z diesla janusze motoryzacji nie wycinali DPF i samochód trzymałby
    parametry (no bo jakoś Toyota je trzyma nie tylko w teście, ale także na
    drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w
    maszynie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 57. Data: 2017-09-12 15:51:08
    Od: p...@g...com

    -- Zależy ci na tym, żeby bardziej zatruwać ludzi wkoło?

    zdecydowanie. co drugi bak dolewam jeszcze flaszke denaturatu :-)

  • 58. Data: 2017-09-12 17:17:58
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 15:50, Myjk pisze:

> [...]
    > drodze), to nie jest taki zły. Problem jest zwyczajowo w ludziach, a nie w

    Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy
    przekroczyli. :-)
    Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach
    osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone.

    Pozdrawiam

  • 59. Data: 2017-09-12 17:35:16
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Tue, 12 Sep 2017 17:17:58 +0200, RadoslawF

    > Sporo rodaków z dizlami w tym Stuttgarcie że normę tyle razy
    > przekroczyli. :-)

    W ludziach ogólnie, a nie w rodakach. W tych ludziach co przewał zrobili w
    VW chociażby, przez tych co wycinają PDF, po tych co dopuszczają i tolerują
    trupy w ruchu.

    > Ja bym jeszcze sprawdził czy to aby na pewno z dizli w samochodach
    > osobowych. Bo wprowadzą zakaz a powietrze dalej będzie zanieczyszczone.

    Pewnie lokomotywy dymią.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2017-09-12 18:16:32
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-09-12 o 17:35, Myjk pisze:

    > W ludziach ogólnie, a nie w rodakach. W tych ludziach co przewał zrobili w
    > VW chociażby, przez tych co wycinają PDF, po tych co dopuszczają i tolerują
    > trupy w ruchu.

    Sugerujesz że w Stuttgarcie Niemcy robią to co nasi rodacy u nas
    i w dodatku w równie starych samochodach?
    Mam wrażenie że to niemożliwe.

    > Pewnie lokomotywy dymią.

    Mam swoją teorię co dymi, ale to nie ten temat.
    Natomiast w niektórych ich miastach zrobili zakaz wjazdu do centrum
    autami nie spełniającymi najnowszej normy. Nie pomogło.
    Dymią nie tylko rury wydechowe, ale przejechać się po kierowcach
    i to osobówek jest jak widać najłatwiej.