  • 11. Data: 2018-03-16 06:47:10
    Temat: Re: Skrzyżowania z drogą wewnętrzną lub gruntową.
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 15 Mar 2018 21:42:36 +0100, r...@k...pl napisał(a):
> [...]

    com...

    > Może -- na drogach wewn. ustala ich zarządca.

    a) to teraz nie skrzyzowanie, to jak mozna ustawic znak ostrzegajacy
    przed skrzyzowaniem ? :-)

    b) gdzie konczy sie ta droga wewnetrzna, i czy "obszar skrzyzowania"
    nie jest pod zarzadem drogi publicznej ?

    Bo takich znakow nie ma, przynajmnie ja nie zauwazylem.

    > To nie wyjeżdżaj w takich warunkach :)

    Albo przepuszczaj.

    I uwazaj - w nocy mogli asfalt polozyc :-)

    J.