  • 31. Data: 2019-09-17 10:41:41
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Musiałeś udostępnić kontakty. To wystarczy.

    no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))
    > Jeśli pozwolisz. Ja nie udostępniam swoich kontaktów FB i nie mam tego
    > problemu.

    Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    adresowej

  • 32. Data: 2019-09-17 10:51:10
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Tuesday, September 17, 2019, 10:41:41 AM, you wrote:

    > no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))

    Nie ma innej możliwości. Ja nie udostępniłem i nie miałem takich
    propozycji.

    > Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    > adresowej

    Ale inne osoby z Twoich kontaktów je miały. To leci lawinowo.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 33. Data: 2019-09-17 10:51:43
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    > zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

  • 34. Data: 2019-09-17 10:53:22
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 10:41:41 +0200, sirapacz wrote:

    > no właśnie nie - jestem dostatecznie świadomy:))))))
    >
    > Nie pozwoliłem, poza tym 90% tych osób nie miałem w swojej skrzynce
    > adresowej

    FB śledzi co robisz na portalu, gdzie (i w kogo) klikasz, i na tej
    podstawie buduje sobie po cichu sieci zależności.

    Zauważyłem to samo co ty - też miałem do niedawna lipne konto FB dla
    potrzeb około-zawodowych, niczego nie udostępniałem, nie miałem żadnych
    znajomych ani żadnych materiałów - a mimo tego FB było w stanie odgadywać
    zaskakująco trafnie kogo znam. Dziś już nie mam tego konta - skończyło
    się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    Mateusz

  • 35. Data: 2019-09-17 11:04:21
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Tue, 17 Sep 2019 10:51:43 +0200, sirapacz wrote:

    > wysyłasz wtedy cokolwiek co jest zdjęciem twarzy - nawet wygenerowanej
    > losowo i łykają - nikt tego nie sprawdza przy takiej ilości ludzi.

    Ktoś/coś jednak sprawdza - dałem zdjęcie z (wyraźną!) twarzą
    najprzystojniejszego z moich baranów - nie łyknęli. :)
    Dalsze kombinacje odpuściłem. Szkoda życia.

    Mateusz

  • 36. Data: 2019-09-17 11:04:25
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 10:00, sirapacz pisze:

> [...]
    > fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie
    > zaproponować mi:
    > -rodzinę(!)
    > -znajomych(!)
    > -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)
    >
    > Tyle informacji można pozyskać o brakującym elemencie (mnie) mając
    > odpowiednio dużą próbę elementów powiązanych...
    >
    > Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez
    > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

    Spoko ja mam też 37 lat i nie mam konta na fb.
    Daję radę bez niego i messengera:)
    Smartfona używam raptem od 2 lat i też dawałem radę bez niego.

    --
    pzdr, j.r.

  • 37. Data: 2019-09-17 11:37:56
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Ktoś/coś jednak sprawdza - dałem zdjęcie z (wyraźną!) twarzą
    > najprzystojniejszego z moich baranów - nie łyknęli. :)
    > Dalsze kombinacje odpuściłem. Szkoda życia.

    sztuczna inteligencja wykryje czy masz twarz barana czy człowieka. A czy
    człowiek żywy czy zdjęcie wygenerowane to już nie istotne.

  • 38. Data: 2019-09-17 12:28:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..
> [...]
    >żadnych
    >znajomych ani żadnych materiałów - a mimo tego FB było w stanie

    Nr telefonu lub adres e-mail w tym koncie nie byl prawdziwy ?
    Wyszukuje przez kontakty znajomych - wystarczy, ze oni
    udostepnili/wyeksportowali.

    Tez mam podobnie, ostanio mi proponuje znajomych z Bydgoszczy.
    Akurat tam bylem na delegacji ... ale ... w tefonie FB nie mam.
    Hm, a moze i mam, ale na pewno nie uzywam, nie skonfigurowany itp.
    W sluzbowym laptopie tez nie uzywam ... no moze sie kiedys zalogowalem
    na konto FB.

    Moglem sie logowac na stone poczty onetu ... przekazal dalej ?
    Czy przez jakis inny serwis - bank, allegro ...

    A moze przegladajac strony z telefonu FB sie jakos dowiedzial nr
    telefonu i wie gdzie jestem ?

    >Dziś już nie mam tego konta - skończyło
    >się jak FB zażądało ode mnie bym daj wyraźne zdjęcie mojej twarzy i
    >zablokowało mi dostęp dopóki się nie dostosuję.

    Wow, to mnie jeszcze nie spotkalo.
    Zalozyc konto i zdjecie malpy dac ?
    Czy innej osoby, np Prezesa :-)

    J.

  • 39. Data: 2019-09-17 12:56:06
    Od: viktorius <v...@i...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 11:04, jacek pisze:

    > Spoko ja mam też 37 lat i nie mam konta na fb.
    > Daję radę bez niego i messengera:)
    > Smartfona używam raptem od 2 lat i też dawałem radę bez niego.

    No to jest nas trzech w tym wieku i bez własnego konta, ale pierwszy
    smartfon to Nokia E50 :P
    FB dostałem jako jeden z elementów posagu. Czyli jak potrzebuję jakiegoś
    linka facebookowego obejrzeć, który wymaga być zalogowanym, to loguję
    się danymi żony :)

    --
    viktorius

  • 40. Data: 2019-09-17 13:26:21
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-09-17 o 12:56, viktorius pisze:

> [...]
    > FB dostałem jako jeden z elementów posagu. Czyli jak potrzebuję jakiegoś
    > linka facebookowego obejrzeć, który wymaga być zalogowanym, to loguję

    Za jakiś czas będzie wymagało aktywnej kamery i jak mu się twarz nie
    zgodzi to nie pozwoli się zalogować :)
    P.G.