  • 21. Data: 2019-09-15 14:57:56
    Temat: Re: Sławek Solak (HF5BS) nie żyje
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > Proponuję powstrzymać się od uprawiania nad grobem naszych ulubionych
    > sportów narodowych.

    amen

  • 22. Data: 2019-09-15 15:57:48
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.telefonia Ziec <z...@g...com> wrote:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Nie pisał anonimowo. Po prostu zmieniał ksywy, ale nigdy nie ukrywał tego,
    kim jest. Często wychodziło w postach.

  • 23. Data: 2019-09-15 18:03:28
    Od: jacek <j...@w...pl>

    W dniu 2019-09-15 o 14:17, Adam Górski pisze:

    > Było by bez sensu robić gdzieś dalej przy tak nikłym zainteresowaniu.
    > Nie ma co wytykać Warszawiaków.
    > Takie środowisko.

    Jeśli będzie jeszcze okazja z chęcią bym podjechał.
    Znam osobiście do tej pory tylko jednego piszącego na tę grupę dawniej
    do około 2008 roku entroper.

    --
    pzdr, j.r.

    --
    pzdr, j.r.

  • 24. Data: 2019-09-15 19:40:25
    Od: Robert Bylinowicz <s...@g...com>

    W dniu 15.09.2019 o 11:47, Ziec pisze:

    > Zmarł, ciekawa historia, zdarza się. Ale skoro pisał anonimowo to
    > dlaczego ujawniasz jego dane?

    Podpisywał się imieniem i nazwiskiem.

  • 25. Data: 2019-09-16 17:30:09
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    W dniu 2019-09-14 o 10:44, sirapacz pisze:

    > Podzielam zdanie Romka na temat braku kontaktu z żywymi ludźmi.

    Podobnie ja.
    Myślę, że poczucie braku kontaktu jest mniejsze w jakichś innych mediach
    społecznościowych, gdzie wrzuca się zdjęcia, filmiki itp. Przypuszczam,
    że współczesna młodzież, która w ogóle nie słyszała o Usenecie i może w
    ogóle nie zaznała innego kontaktu z ludźmi niż przez sieć nie będzie
    miała takich problemów.

    Czasem się zastanawiam czy nie założyć sobie konta na fejsie (znów mnie
    naszło). Mam nawet powód. Chciałbym odszukać ludzi z którymi byłem na
    wyprawie kajakowej Jugosławia-80 bo zdigitalizowałem niedawno wyjątkowe
    zdjęcia których nikt z nich nie ma (np. gość na bystrzu (sztuczna
    zapora) o łącznej różnicy poziomów ok 5m z wiosłem w zębach i jest to
    'do logicznego wyjaśnienia'). Wtedy robiło się slajdy (kolor, za cenę
    braku odbitek), a aparat był dorobkiem życia i na niektóre rzeki jestem
    prawie pewien, że tylko ja zdecydowałem się wziąć aparat do kajaka.
    Tylko, czy jak założę to konto to będę wiedział jak się zabrać za takie
    szukanie?
    P.G.

  • 26. Data: 2019-09-16 18:27:02
    Od: JaNus <p...@b...pl>

    W dniu 16.09.2019 o 17:30, Piotr Gałka pisze:
    > Czasem się zastanawiam czy nie założyć sobie konta na fejsie (znów
    > mnie naszło).

    Ja ich chrzanię, wprowadzają lewacką, politpoprawną cenzurę. Napiszesz,
    że kochasz swój kraj, to dadzą Ci bana na miesiąc!

  • 27. Data: 2019-09-16 18:56:37
    Od: Grzexs <g...@w...pl>

    > Czasem się zastanawiam czy nie założyć sobie konta na fejsie (znów mnie
    > naszło). Mam nawet powód. Chciałbym odszukać ludzi z którymi byłem na
    > wyprawie kajakowej Jugosławia-80 bo zdigitalizowałem niedawno wyjątkowe

    Jak to ludzie podobni do Ciebie, to na fb ich nie znajdziesz.

    --
    Grzexs

  • 28. Data: 2019-09-16 19:30:59
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    In pl.misc.elektronika JaNus <p...@b...pl> wrote:

    > Ja ich chrzanię, wprowadzają lewacką, politpoprawną cenzurę. Napiszesz,
    > że kochasz swój kraj, to dadzą Ci bana na miesiąc!

    Tak... mam wrażenie, że Usenet to ostatni bastion wolności słowa.

    Swoją drogą (skoro w temacie Sławka piszemy), Sławek bardzo długo
    nienawidził FB, nie chciał mieć tam konta, mówił, że nigdy nie założy.
    Był za to bardzo aktywny na NK.

    W końcu się przemógł i założył FB.

  • 29. Data: 2019-09-17 10:00:18
    Od: sirapacz <n...@s...pl>

    > W końcu się przemógł i założył FB.

    Ja też pewnie założę do utrzymywania kontaktów - jestem chyba jednym z
    niewielu 'dinozaurów' w wieku 37 lat którzy nie mają konta na fb.

    Mam jedno konto lipne (moja praca wymagała dostępu do jednej grupy fb
    jako czytacz) i używając lipnego konta (założonego jedynie na potrzeby
    fb, ale w domenie mojej firmy) i mojego adresu ip byli w stanie
    zaproponować mi:
    -rodzinę(!)
    -znajomych(!)
    -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Tyle informacji można pozyskać o brakującym elemencie (mnie) mając
    odpowiednio dużą próbę elementów powiązanych...

    Tak więc pewnie założę prawdziwe konto z imieniem i nazwiskiem i bez
    zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

  • 30. Data: 2019-09-17 10:38:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello sirapacz,

    Tuesday, September 17, 2019, 10:00:18 AM, you wrote:

> [...]
    > -rodzinę(!)
    > -znajomych(!)
    > -klientów obecnych i sprzed wielu lat(!!!)

    Musiałeś udostępnić kontakty. To wystarczy.

> [...]
    > zdjęć ani aplikacji fb (nie, żebym był paranoikiem ale wiem ile
    > informacji wyciągnąć potrafią aplikacje na telefonie....).

    Jeśli pozwolisz. Ja nie udostępniam swoich kontaktów FB i nie mam tego
    problemu.

    --
    Best regards,
    RoMan