    From: <1...@8...180923.invalid> (Tom N)
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Ślepy, ale głośny.
    Date: Fri, 25 Jan 2013 18:09:23 +0100

    Chciałby się zapytać, co nie tak zrobiłem, podczas wyprzedzania że zostałem
    na CB przez gościa z zielonej celiki strasznie zjebany, stwierdził, że
    cytuję "zapierdalałem", że on wyprzedzał, a ja z tyłu wyskoczyłem jak
    szalony bez kierunkowskazów, na podwójnej ciągłej, że mnie widać nie było.

    http://youtu.be/At--FI6PJDA
    Nagranie jest jakości jakiej jest, więc prośba o uwagi dotyczące manewrów na
    drodze.

    16:22:15 - włączyłem kierunkowskaz (nie widać niestety) i zacząłem
    przyspieszać z 40km/h
    16:22:16 - krótki sygnał długimi
    16:22:17 - nie najechałem na podwójną ciągłą ;-), zresztą podobno mnie widać
    nie było
    16:22:19 - jestem w całości na lewym pasie i dotychczas nie widać
    sygnalizacji zamiaru wyprzedzania przez zielonego
    16:22:20 - zielony włączył kierunek
    16:22:21 - zielony chciał mi wjechać w prawy tylny bok

    Gość nawet chciał policje na mnie nasyłać (akurat mondeo kręciło sie kilka
    kilometrów dalej), zamilkł, gdy mu powiedziałem, że mam rejestrator.
    Usłyszałem go znowu 10 kilometrów dalej jak na jakąś skodę bluzgał, że
    wyprzedza bez kierunkowskazów, na podwójnej ciągłej...

    Skąd się tacy biorą?

    --
    'Tom N'