  • 1. Data: 2010-08-04 03:47:44
    Temat: Ślimak
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Znajomy pokazał mi rysunek ślimaka.Cztero-wchodowy o skoku 40,8
    {czyli 10.2między zwojami}[?] moduł 3.05 [?]...Zdaje się, że z tym modułem
    to "konstruktor" walnął strasznie. Nawet do wartości calowych nie pasuje
    zanadto.
    Nigdy nie robiłem ślimaków,ale coś mi te dane "śmierdzą"...Czyżby rysunek
    robił "wesoły " konstruktor? Drugie pytanie: Jakie są możliwości wykonania
    tego ustrojstawa ? Zdaje się, że "obwiedniówka", a poza nia ? Czy są tokarki
    na których to się da zrobić? Frezarka chyba nie ma szans przy tym skoku?
    Przynajmniej te które znałem nie "ciągnęły" takich przełożeń...
    A może gdzieś w necie znajdę opisy praktycznych [teoretycznie to chyba
    rozpracowałbym z poradników]wykonań ślimaków?

    Palik