  • 1. Data: 2010-07-28 08:32:35
    Temat: Szukam kogos kto pracuje w CATIA lub podobnym systemie...
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Szukam pelnosprytnej osoby znajacej systemy analizy
    konstrukcji - jak CATIA, lub inne.

    Mialbym kilka belek do przeanalizowania.
    Chodzi o sprawdzenie gdzie i ile mozna ujac materialu,
    zeby belka wytrzymala nadal zadane obciazenia.

    Chcialbym poza "analiza" otrzymac kilka efektownych
    grafik pokazujacych rozklad naprezen, jakies animacje itd.

    Oczywiscie nie za darmo.

    Belki sa proste, nie bedzie duzo roboty z przerysowaniem.

    Jesli ktos zna takie systemy i chce zarobic prosze o mail...
    (Najchetniej osoba z Krakowa badz rozsadnych okolic).

    Jakub

  • 2. Data: 2010-07-31 14:25:46
    Od: JAM <j...@y...com>

    On Jul 28, 4:32 am, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jesli ktos zna takie systemy i chce zarobic prosze o mail...
    > (Najchetniej osoba z Krakowa badz rozsadnych okolic).

    Zle szukasz. CATIA to system raczej CAD niz CAM i wprawdzie analize
    FEA posiada ale relatywnie uboga. Jezeli chcesz analizowac i
    optymalizowac konstrukcje pod wzgledem wytrzymalosciowym to szukaj
    kogos kto posluguje sie pakietami specjalnie do takich celow
    przeznaczonym jak na przyklad Dyna, Nastran lub w twoim przypadki
    Optistruct.

    JAM
    http://marchel.home.comcast.net/~marchel/

  • 3. Data: 2010-07-31 14:28:40
    Od: JAM <j...@y...com>

> [...]
    >
    > Jesli ktos zna takie systemy i chce zarobic prosze o mail...
    > (Najchetniej osoba z Krakowa badz rozsadnych okolic).

    Zle szukasz. CATIA to system specjalizujacy sie w CAD a nie w CAE.
    Pakiet FEA wprawdzie osiada ale relatywnie ubogi w porownaniu do
    narzedzi specjalizujacych sie w analizie wytrzymalosciowej
    konstrukcji. Szukaj raczej ludzi pracujacych w pakietach Dyna, Nastran
    lub w twoim przypadku OptiStruct.

  • 4. Data: 2010-07-31 15:45:33
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

> [...]
    > kogos kto posluguje sie pakietami specjalnie do takich celow
    > przeznaczonym jak na przyklad Dyna, Nastran lub w twoim przypadki

    Dziekuje bardzo za sugestie!

    J.

  • 5. Data: 2010-07-31 17:13:24
    Od: sokl <p...@g...com>

    On 28 Lip, 10:32, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Jesli ktos zna takie systemy i chce zarobic prosze o mail...
    > (Najchetniej osoba z Krakowa badz rozsadnych okolic).

    Witam
    Chętnie podjąłbym się zadania. Proszę o więcej szczegółów. Moje cv:
    http://www.goldenline.pl/piotr-sokolinski

    Proszę o kontakt e-mailowy.
    pozdrawiam
    Piotr Sokoliński