  • 21. Data: 2013-12-30 18:52:45
    Temat: Re: Śliskie opony
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-12-30 13:53, Przemek pisze:

    > Frigo - one tak mają. Dla mnie, nadają się tylko na śnieg. Na mokrym, zwłaszcza
    > w tych temperaturach, są do bani.

    Taka pora, że teraz wiele opon tak reaguje.

    > Jeździłem kiedyś autem z tymi oponami zimą
    > i na śniegu było świetnie, wjeżdżałem w zaspę i wyjeżdżałem bez problemu.
    > Miałem okazję jeździć tym samym autem, z tymi samymi oponami latem - no i był
    dramat,
    > każdy zakręt brany odrobinę szybciej powodował pisk opon lub uślizgi, w deszczu
    jeszcze gorzej...

    To widocznie miałeś jakieś inne Frigo - letnią porą (poszły na
    wykończenie, ale paść nie chciały) sprawowały się całkiem zacnie w
    różnych warunkach i do tego na różnych drogach (kompakt, dodatkowo
    urlop parę kkm, 4 osoby + 4 rowery). No, ale ja od zimowych budżetówek
    nie wymagałem super sprawności w upałach, z jazdą po bandzie.