  • 11. Data: 2023-09-16 13:14:30
    Temat: Re: Słona woda szkodzi Teslom
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 16/09/2023 11:52, Myjk wrote:
    > Sat, 16 Sep 2023 09:54:51 +0100, ddddddddddd

    > Aha, ale spalinowego już nie?

    spalinowego nie, bo pewnie by już nie wyjechał

    > Niewątpliwie możesz mieć rację! Taka Skoda Fabia I (spalinowa!) z lat gdy
    > ją posiadałem (2004-2007) była tak uwalona konstrukcyjnie, że nie musiała
    > żeglować aby woda jej przegniła wiązkę elektryczną biegnącą w komorze
    > silnika, przez co najpierw działy się przeróżne cyrki z bezsensownymi
    > błędami, potem zwarcia a czasem nawet pożary. Tutaj pewnie więcej zagrożeń,
    > bo inżynierzy elektryków są idiotami i nie wiedzą jak postępować z prądem,
    > do tego powszechnie wiadomo, że elektryczne samochody nie odpowiadają tylko
    > za trzęsienie ziemi, gradobicie i koklusz.

    a pewnie nią w głębokiej wodzie nie brodziłeś, więc narażone były tylko
    elementy które powinny być odporne

    > A może jesteś kolejnym szurem który zielonego pojęcia o technologii nie ma?

    ale o co ci chodzi?

    > Stawiając w pytaniu jednocześnie sugestię odpowiedzi?

    ja tam widzę emotkę na końcu

    > Naprawdę uważasz że jak się stawia pytania, to pytania mogą być
    > dowolnie idiotyczne? Ja wiem, podobno nie ma głupich pytań...

    Tak, uważam że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi i
    jeszcze głupsze unikanie odpowiedzi / wyśmiewanie pytającego aby nie
    dopuścić go do głosu.
    Swego czasu byli idioci nie chcący dyskutować o kowidzie, teraz nagle
    okazuje się, że szczepionki nie są super bezpieczne, maski były
    bezcelowe, a zamknięcie gospodarek to było tylko wytłumaczenie do
    ropoczęcia dodruku. Wszystko dlatego że kowidianie twierdzili, że na
    idiotyczne tematy nie należy rozmawiać, więc stworzył się konsensus -
    wszyscy byli po jednej stronie, druga strona była wyciszana i dopiero
    teraz okazuje się że miała rację.

    Lukasz

  • 12. Data: 2023-09-17 15:14:32
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Sep 2023 12:14:30 +0100, ddddddddddd

    > spalinowego nie, bo pewnie by już nie wyjechał

    I oczywiście szukasz wymówek aby tylko nie przyznać że elektryka byś się
    bał a spaliniaka to już nie, bo by rzekomo już nie pojechał. Tymczasem
    można spaliniaka wyciągnąć z kałuży, przedmuchać i pojedzie.

    > a pewnie nią w głębokiej wodzie nie brodziłeś, więc narażone były tylko
    > elementy które powinny być odporne

    No właśnie o to chodzi że nie ma to znaczenia, czy jeździłem czy nie,
    samochód jest narażony na warunki atmosferyczne i tyle. Nie ma większego
    znaczenia czy raz brodzi w głębokiej wodzie czy latami jeździ podczas ulew.
    W przypadku Fabii była wadliwa konstrukcja, po prostu wiązka elektryczna w
    komorze silnika była poprowadzona w takim miejscu, że notorycznie stała w
    wodzie i innym syfie powodujących jej degradację -- nie zbieranych przez
    brodzenie po głębokiej wodzie, ale przez jazdę w zwykłym deszczu,
    generalnie zwykłych warunkach eksploatacyjnych. Masz tu po prostu film z
    fotkami, bo nie chce mi się pisać:

    https://www.youtube.com/watch?v=KvpiNKnhUcE

    Zresztą to nie jedyny fakap w tym samochodzie, bo inne przewody się wręcz
    po prostu przecierały i robiły zwarcie (pompa wspomagania).

    > ale o co ci chodzi?

    Że tylko pytam? ;) :D :) :} xD
    Wszak leci muzyka nikogo nie dotyka.

    > ja tam widzę emotkę na końcu

    Postawienie emotki zmienia głupie pytanie w mądre? Bo w przypadku J.F. przy
    każdym głupkowatym pytaniu jest emota, jakby chciał się nią właśnie
    zabezpieczyć że tylko sobie żartuje. Ja rozumiem raz, ale nie setki, czy
    może już tysiące razy.

    > Tak, uważam że nie ma głupich pytań, są tylko głupie odpowiedzi i
    > jeszcze głupsze unikanie odpowiedzi / wyśmiewanie pytającego aby nie
    > dopuścić go do głosu.

    Owszem, są głupie pytania, tam gdzie odpowiedź
    na nie leży niczym drobne pod krawężnikiem.

    > Swego czasu byli idioci nie chcący dyskutować o kowidzie,

    Którzy dla przykładu? Bo ja widziałem wypowiedzi ludzi którzy o tym mówili
    otwarcie, a szury które normalnie się pruły jak leci, nie chciały ze
    specjalistami rozmawiać w bezpośredniej dyskusji. Bo wiedzieli że by ich
    taki specjalista sponiewierał. Dlatego szury od płaskiej ziemi też nie
    staną F2F z naukowcem, nie polecą w kosmos aby sprawdzić swoje teorie, mimo
    że dzisiaj grupa szurów spokojnie mogłaby zrobić ściepę i w ten kosmos
    wysłać przedstawiciela, najlepiej największego szura, żeby im nagrał jak
    wygląda ziemia z kosmosu.

    > teraz nagle okazuje się, że szczepionki nie są super bezpieczne,

    Kto twierdził że są super bezpieczne? Ty widzę nadal nie rozumiesz BILANSU
    zysków i strat wynikających m.in. ze szczepień czy lockdownu. Tak samo jak
    inne szury nie rozumieją bilansu zysków i strat wynikających z
    elektromobilności.

    > maski były bezcelowe,

    Kto tak stwierdził? Ci co kiedyś badali i wykazali, że maski wpływają
    pozytywnie na zmniejszenie transferu dzisiaj twierdzą że to bez sensu było?
    Może jeszcze stwierdzisz że lekarze podczas operacji nie muszą nosić
    rękawiczek i masek, nie muszą stosować antybiotyków oraz innych leków bo
    nie są "superbezpieczne" itp.? Będzie ciekawiej.

    > a zamknięcie gospodarek to było tylko wytłumaczenie do
    > ropoczęcia dodruku.

    Który szur tak stwierdził i na podstawie czego?

    > Wszystko dlatego że kowidianie twierdzili, że na
    > idiotyczne tematy nie należy rozmawiać,

    Jako "kowidian", z tobą dyskutowałem, ale to było wszystko jak typowa
    dyskusja z płaskoziemcą czy innym konfederatą o ekonomii. Z szurami tak
    jest, że oni nie uwzględniają faktów i statystyk, tylko biorą swoje mierne
    obserwacje i rozwlekają je na wszystko i wszystkich. Oczywiście, były
    błędy, bo nie była to normalna sytuacja (tak samo jak były błędy po tym jak
    się rozjebał Kaczyński w Smoleńsku ale co do zasady, poza szurami, nikt nie
    ma wątpliwości jakie były przyczyny), ale wbrew temu co twierdzisz nikt
    temu nie zaprzecza, natomiast mamy dzięki temu doświadczenie na przyszłość.
    Tak się ludzie uczą między innymi. Ale ze statystyk i obecnego stanu wiedzy
    widać że bardziej by ludzi i gospodarkę poturbował brak lockdownu i brak
    szczepień. To m.in. dzięki szczepieniom dzisiaj pandemia przeszła w stan
    endemii.

    > więc stworzył się konsensus - wszyscy byli po jednej stronie, druga
    > strona była wyciszana i dopiero teraz okazuje się że miała rację.

    Oczywiście, tak samo jak konfedera ponoć jako pierwsza piała o problemie ze
    zbożem ukraińskim, i dopiero teraz się okazuje że miała rację... he he he
    Ztymżenie.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 13. Data: 2023-09-17 18:15:30
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 17.09.2023 o 15:14, Myjk pisze:
> [...]
    > rękawiczek i masek, nie muszą stosować antybiotyków oraz innych leków bo
    > nie są "superbezpieczne" itp.? Będzie ciekawiej.

    Ale, że chirurg nosi maseczkę by nie zarazić pacjenta?

  • 14. Data: 2023-09-18 07:12:24
    Od: ddddddddddd <d...@d...pl>

    On 17/09/2023 14:14, Myjk wrote:
> [...]
    > bał a spaliniaka to już nie, bo by rzekomo już nie pojechał. Tymczasem
    > można spaliniaka wyciągnąć z kałuży, przedmuchać i pojedzie.

    możliwe, nigdy nie próbowałem i nie mam zamiaru. To że elektryka bym się
    obawiał, nie oznacza, że bym go nie użytkował - ale raczej nie
    wstawiłbym przez jakiś czas takiego auta do garażu pod domem

    > No właśnie o to chodzi że nie ma to znaczenia, czy jeździłem czy nie,
    > samochód jest narażony na warunki atmosferyczne i tyle. Nie ma większego
    > znaczenia czy raz brodzi w głębokiej wodzie czy latami jeździ podczas ulew.

    raczej ma, elementy które mogą być bardziej narażone na wilgoć powinny
    być bardziej przed nią zabezpieczone, ale nikt nie projektuje auta po to
    żebyś brodził w kałużach po szyby

    > Że tylko pytam? ;) :D :) :} xD
    > Wszak leci muzyka nikogo nie dotyka.

    XD

> [...]
    > może już tysiące razy >

    > Owszem, są głupie pytania, tam gdzie odpowiedź
    > na nie leży niczym drobne pod krawężnikiem.

    pamiętam jak w pierwszych tygodniach debata w polskiej TV na ten temat
    została anulowana, niedawno fb i twitter przyznali, że na zlecenie rządu
    cenzurowali treści, które teraz okazały się prawdziwe

> [...]
    >
    > Kto twierdził że są super bezpieczne? Ty widzę nadal nie rozumiesz BILANSU
    > zysków i strat wynikających m.in. ze szczepień czy lockdownu.

    nie chce mi się szukać, był świetny mix z tv zaczynający się od 100%
    ochrony przed zakażeniem/przenoszeniem, spadający do zera w ciągu kilku
    miesięcy. W rolach głównych Biden, Fauci i eksperci

> [...]
    > rękawiczek i masek, nie muszą stosować antybiotyków oraz innych leków bo
    > nie są "superbezpieczne" itp.? Będzie ciekawiej.

    muszą, żeby nie przenosić kowida ;)

    A szpitale były przepełnione czy nie? ostatnio chyba nawet w PL
    stwierdzono, że nie - ale mówiąc o tym 3 lata temu nazywano cię szurem,
    bo wszyscy jednogłośnie twierdzili inaczej.
    Ty jesteś pewny, że wyszczepienie miało wpływ na spadek śmiertelności z
    zapowiadanych kilkunastu % na promile. Łatwo tak twierdzić, tak samo
    łatwo jak to, że szczepionki nie zabiły jeśli osoba nie zmarła tuż po
    szczepieniu.

    swoją drogą narracja się zmienia na ocieplenie klimatu i niedawno
    widziałem ekspercki spot, w którym przekonywano, że maseczka nie
    powstrzymuje (o ile dobrze pamiętam) smogu (czy czegokolwiek innego), a
    dla porównania wrzucona była.. jeszcze mniejsza cząsteczka kowida ;-)

    Lukasz

  • 15. Data: 2023-09-18 13:29:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 18 Sep 2023 06:12:24 +0100, ddddddddddd

    > możliwe, nigdy nie próbowałem i nie mam zamiaru. To że elektryka bym się
    > obawiał, nie oznacza, że bym go nie użytkował - ale raczej nie
    > wstawiłbym przez jakiś czas takiego auta do garażu pod domem

    Typowe szurskie podejście. Wiedza i statystyki są,
    a ty dalej w środniowieczu palisz czarownice na stosie.

    > raczej ma, elementy które mogą być bardziej narażone na wilgoć powinny
    > być bardziej przed nią zabezpieczone, ale nikt nie projektuje auta po to
    > żebyś brodził w kałużach po szyby

    Ale bateria jest przy samej jezdni, musi być zabezpieczona przed dowolnym
    naporem wody, bo w trakcie normalnego użytkowania leje się na nią ze
    wszystkich stron. Inżynierzy którzy by nie przewidzieli aby zabezpieczyć
    baterię przed wodą byliby skrajnymi idiotami. Oczywiście, nawet w takim
    samochodzie jak mój Outlander są przypadki sypania błędami z baterii,
    ale to jak jakiś paprok nie potrafi go poskładać po fabrycznym rozebraniu.
    Ale nadal, komputer natychmiast sypie błędami w związku z wodą.

    > XD

    Śmiejesz się z siebie, czy dopiero zrozumiałeś że jednak
    bywają głupie pytania a emoty niewiele zmieniają? ;P

    > pamiętam jak w pierwszych tygodniach debata w polskiej
    > TV na ten temat została anulowana,

    Ja pamiętam że info się sypało nieprzerwanie.

    > niedawno fb i twitter przyznali, że na zlecenie rządu
    > cenzurowali treści, które teraz okazały się prawdziwe

    Źródło? Zaraz będzie jak u masterka z wykazaniem że to
    szyderakonfedera jako pierwsza rzekomo mówiła o problemie
    ze ukrozbożem a tusk po nich powtarzał. Ztymżenie.

    > nie chce mi się szukać,

    No tak, to akurat typowe dla szurów. Nie chce im się szukać,
    powinno wystarczyć tylko to co mówią, bo przecież to prawda
    objawiona.

    > był świetny mix z tv zaczynający się od 100% ochrony przed
    > zakażeniem/przenoszeniem, spadający do zera w ciągu kilku
    > miesięcy. W rolach głównych Biden, Fauci i eksperci

    No aż szkoda że nie obejrzę.

    Oczywiście nie odpisałeś na pytanie. Zatem, kto? Źródła!

    > muszą, żeby nie przenosić kowida ;)

    O, jest imotka, fajnie! Te maski to tylko żeby kowida nie przenosić?
    Literalnie, bo nie wiem czy rozumiesz, pytam czy podważasz istnienie
    bakterii i innych wirusów poza kowidem.

    > A szpitale były przepełnione czy nie?

    Te z chorymi na covid, były. Inne mogły nie być przepełnione,
    bo szpitale to największe bomby epidemiologiczne więc ograniczano
    ich wypełnianie. Owszem, można debatować czy lepiej zrobić bomby
    epidemiologiczne i tracić wtedy setki, jak nie tysiące ludzi,
    czy tracić setki czy tysiace w wyniku braku opieki szpitalnej
    (vide onkologia). Ale, jak już wspominałem, takich rzeczy się
    nie dowiemy, statystyki mówią jendak, że to były dobre kroki.

    > ostatnio chyba nawet w PL stwierdzono,

    Źródło? Tylko nie jakiś miks z TV, poproszę pełne
    wypowiedzi, najlepiej naukowców którzy tak stwierdzili.

    > że nie - ale mówiąc o tym 3 lata temu nazywano cię szurem,
    > bo wszyscy jednogłośnie twierdzili inaczej.

    Z szurami jest tak, że oni używają jednego faktycznego argumentu
    odnoszącego się do jakiegoś szczątka informacji, a potem rozciągają
    go na cały temat, tzn. myślą że jak w jednym punkciku mają rację,
    to że cała reszta którą twierdzą, też jest z automatu prawdą.
    A to tak nie działa.

    > Ty jesteś pewny, że wyszczepienie miało wpływ na spadek
    > śmiertelności z zapowiadanych kilkunastu % na promile.

    Historia potwierdza skuteczność szczepionek do tego stopnia,
    że niektóre choroby dzięki szczepionkom zostały eradykowane
    na CAŁYM ŚWIECIE. Ale przez szurów antyszczepionkowych wraca
    np. koklusz. A ty tu jakieś szurskie teorie snujesz że szczepienia
    nie zmniejszają zachorowalności a w końcu śmiertelności z powodu
    niewydolnej służby zdrowia w zderzeniu z pandemią.

    > Łatwo tak twierdzić, tak samo łatwo jak to, że szczepionki
    > nie zabiły jeśli osoba nie zmarła tuż po szczepieniu.

    Łatwo to tobie jest rzucać stwierdzenia. Problem w tym,
    że elementarnej wiedzy w temacie nie masz, rzucasz tylko
    hasełkami bez potwierdzenia. Jak typowy płaskoziemca czy
    inny antyszczepionkowiec.

    > swoją drogą narracja się zmienia na ocieplenie klimatu

    Gdzie, w twoich szurskich źródłach, których nie podasz,
    bo nie chce ci się szukać?

    > i niedawno widziałem ekspercki spot,

    Oczywiście nie chce ci się go szukać?

    > w którym przekonywano, że maseczka nie powstrzymuje
    > (o ile dobrze pamiętam)

    To może następnym razem zanim napiszesz
    to sprawdź czy dobrze pamiętasz?

    > smogu (czy czegokolwiek innego), a dla porównania wrzucona była..
    > jeszcze mniejsza cząsteczka kowida ;-)

    Jak dla mnie to nie był ekspercki spot, tylko typowo szurski.
    Bo tylko szury nie rozumieją jak działają maseczki i robią
    takie łajno porównania.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 16. Data: 2023-09-18 13:41:43
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 18 Sep 2023 06:12:24 +0100, ddddddddddd

    > ale mówiąc o tym 3 lata temu nazywano cię szurem,
    > bo wszyscy jednogłośnie twierdzili inaczej.

    Swoją drogą, jak masz paręnaście godzin, nie wiem,
    za kółkiem dużo siedzisz (możesz sobie z tego
    zrobić formę audiobóka), to posłuchaj jak się
    z szurem Ziębą rozprawić:

    https://www.youtube.com/live/3qk8Ey1caog?si=XdvwQApy
    P2m7tszt&t=1029

    Słyszałem że ksiażki tego największego polskiego szura medycznego
    są wyjątkowo szurskie, ale dopiero w tej, niewątpliwie wyjątkowo
    szczegółowej, analizie wyszło jak bardzo i jaki jest to totalny
    burdel w przekazie i zwyczajny bełkot.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 17. Data: 2023-09-18 19:07:54
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 18.09.2023 o 13:29, Myjk pisze:
    > Mon, 18 Sep 2023 06:12:24 +0100, ddddddddddd

    > Oczywiście nie odpisałeś na pytanie. Zatem, kto? Źródła!

    Pytanie czy jakieś badania naukowe potwierdzają skuteczność kawałka szmaty.

    > O, jest imotka, fajnie! Te maski to tylko żeby kowida nie przenosić?
    > Literalnie, bo nie wiem czy rozumiesz, pytam czy podważasz istnienie
    > bakterii i innych wirusów poza kowidem.

    A kowid to akurat nie jest wirus tyko choroba :-)

    > Te z chorymi na covid, były.

    Jak były jak niektóre tymczasowe nie przyjęły żadnego pacjenta? W
    lokalnym szpitalu była afera, że większość chorych na kowid okazała się
    "zaszczepiona". A była mowa o 5 "zaszczepionych". To 5-ciu przepełnia
    szpital???

> [...]
    > (vide onkologia). Ale, jak już wspominałem, takich rzeczy się
    > nie dowiemy, statystyki mówią jendak, że to były dobre kroki.

    Źródło tych statystyk?

> [...]
    > nie zmniejszają zachorowalności a w końcu śmiertelności z powodu
    > niewydolnej służby zdrowia w zderzeniu z pandemią.

    No ale to szczepienia a nie nieprzebadane preparaty stosowane wbrew
    elementarnym zasadom.