  • 1. Data: 2018-10-17 11:51:20
    Temat: Slowacja po polsku
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Polowanie na piratow w Polsce

    https://www.msn.com/pl-pl/motoryzacja/wiadomosci/jec
    hał-obwodnicą-niemal-300-km-h-dostał-5-tys-zł-kary/a
    r-BBOtROH

    "Policjanci z Bełchatowa otrzymali nagranie od jednego z kierowców. Na
    otwartej w Komendzie Stołecznej Policji skrzynkę elektroniczną "Stop
    Agresji Drogowej" trafił film z rejestratora jazdy.
    Widać na nim kierowcę mercedesa, który na obwodnicy Bełchatowa jedzie
    z prędkością 297 km/h. Funkcjonariusze policji ustalili kto jest
    właścicielem pojazdu. Gdy doszło do złamania przepisów, właściciel
    siedział za kierownicą.
    Za przekroczenie prędkości kierowca usłyszał zarzuty prokuratorskie.
    Został skazany na karę 5 tys. złotych grzywny."

    No i wszystko pieknie ... ale
    -jak ustalili to 297km/h ? czyzby podkablowal go zazdrosny kierowca z
    BMW, ktory sam jechal 297 ? :-)

    -o jaka obwodnice Bełchatowa chodzi ? S8 troche daleko, a DK74 to
    troche przez miasto, kawalkami zwykla krajowka z dwoma pasami ... czy
    jednak rzad PiS cos tam zbudowal, w odroznieniu od rzadu Tuska :-)

    Fotka w artykule chyba nie jest z tej drogi ...

    J.

  • 2. Data: 2018-10-17 12:05:23
    Temat: Re: Slowacja po polsku
    Od: SW3 <s...@p...fm.invalid>

    W dniu 17.10.2018 o 11:51 J.F. <j...@p...onet.pl> pisze:

    > -jak ustalili to 297km/h ?

    Prędkość to stosunek drogi do czasu. Na nagraniu widać i drogę i czas,
    trzeba zmierzyć i podzielić.

    --
    SW3
    ----

  • 3. Data: 2018-10-17 12:22:17
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    >Prędkość to stosunek drogi do czasu. Na nagraniu widać i drogę i
    >czas, trzeba zmierzyć i podzielić.

    Przy roznicy 210km/h ? Raczej kiepsko widac.
    No chyba, ze z drona nagral ...

    J.

  • 4. Data: 2018-10-17 12:42:57
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Wed, 17 Oct 2018 12:22:17 +0200, J.F. wrote:

    > Użytkownik "SW3" napisał w wiadomości grup

    > Przy roznicy 210km/h ? Raczej kiepsko widac.

    Łatwiej policzyć na podstawie elementów nieruchomych - słupki przy
    drodze, pasy, itp...

    Bardziej zastanawia mnie jak (i czy w ogóle) taki materiał zostaje
    uwierzytelniony. Równie dobrze mógłbym nagrać samochód jadący 50 km/h, z
    filmu wyciąć co drugą klatkę i już mam wariata pędzącego 100 km/h.

    Mateusz

  • 5. Data: 2018-10-17 12:46:48
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-17 o 12:42, Mateusz Viste pisze:
    > Bardziej zastanawia mnie jak (i czy w ogóle) taki materiał zostaje
    > uwierzytelniony. Równie dobrze mógłbym nagrać samochód jadący 50 km/h, z
    > filmu wyciąć co drugą klatkę i już mam wariata pędzącego 100 km/h.

    100/50 to żaden wariat, tylko przeciętny warszawiak ;)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2018-10-17 12:47:04
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-10-17 o 12:22, J.F. pisze:
    > Użytkownik "SW3"  napisał w wiadomości grup

    > Przy roznicy 210km/h ? Raczej kiepsko widac.
    > No chyba, ze z drona nagral ...
    >
    > J.

    Wystarczy zmierzyć czas mijania słupków kilometrowych - prosta sprawa...
    T.

  • 7. Data: 2018-10-17 12:57:09
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup
    ..

> [...]

    >km/h, z
    >filmu wyciąć co drugą klatkę i już mam wariata pędzącego 100 km/h.

    "czy pan sie przyznaje do popelnienia wykroczenia i przyjmuje mandat
    ?"

    Najprostsze uwierzytelnienie ... no ale tu bylo bez mandatu.

    Kamerka zazwyczaj wplata swoj zegar, to juz nie tak prosto wyciac.
    No i widac inne pojazdy.

    J.

  • 8. Data: 2018-10-17 13:06:18
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
    W dniu 2018-10-17 o 12:22, J.F. pisze:

    >Wystarczy zmierzyć czas mijania słupków kilometrowych - prosta
    >sprawa...

    Pojazdu widzianego od tylu i odjezdzajacego z predkoscia 200km/h ?

    J.

  • 9. Data: 2018-10-17 13:31:23
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2018-10-17 o 13:06, J.F. pisze:

    > Pojazdu widzianego od tylu i odjezdzajacego z predkoscia 200km/h ?

    Też.
    Jest to bardziej skomplikowane bo trzeba wyliczyć też dla własnego
    auta (tego z kamerką).

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2018-10-17 13:59:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    > No i wszystko pieknie ... ale
    > -jak ustalili to 297km/h ? czyzby podkablowal go zazdrosny kierowca z
    > BMW, ktory sam jechal 297 ? :-)

    Hmm, kolega z policji?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy