  • 21. Data: 2018-10-17 20:14:16
    Temat: Re: Slowacja po polsku
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Oct 2018 19:21:23 +0200, w <pq7r2l$2nl$4@node1.news.atman.pl>, Marek S

    > A to ciekawe by było. Bo jeśli rzeczywiście prędkość można ustalać w ten
    > sposób, to chętnie przygotuję filmik gdy mój znienawidzony sąsiad
    > przekracza prędkość dźwięku na obwodnicy. I to na rowerze! :-D

    Przygotuj. I pamiętaj, że na fałszowanie dowodów jest paragraf.

  • 22. Data: 2018-10-17 23:18:50
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2018-10-17 o 19:31, Shrek pisze:

    > BTW - ktoś z DC jeździ wisłostradą na codzień, bo wydaje mi się, że 50
    > ze słynnego i koniecznego fotoradaru przy karowej przenieśli za
    > fotoradar i teraz cichcem zmienili ograniczenie na fotoradarze do 70?

    Od jakiegoś czasu tak jest, tj fotoradar na 70 a ograniczenie do 50 za
    nim. Ale i tak wszyscy zwalniają do 50 przy nim :)

  • 23. Data: 2018-10-17 23:37:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-17 o 20:14, r...@k...pl pisze:

    > Przygotuj. I pamiętaj, że na fałszowanie dowodów jest paragraf.

    Więc George Lucas powinien dożywocie otrzymać :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 24. Data: 2018-10-18 00:19:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2018-10-17, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Pojazdu widzianego od tylu i odjezdzajacego z predkoscia 200km/h ?

    Jak to był jakiś prosty odcinek z regularnymi słupkami, to przy
    rosądnej rozdzielczości kamerki pewnie się da, nawet jesłi różnica
    będzie 200km/h. Błąd (głównie rodzielczość + kąt widzenia
    słupka/samochodu) można oszacowac i wykazac jaka wychodzi minimalna
    prędkość przy takich uwarunkowaniach.

    --
    Marcin

  • 25. Data: 2018-10-18 05:13:36
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 17 października 2018 17:19:20 UTC-5 użytkownik Marcin Debowski napisał:
> [...]
    > będzie 200km/h. Błąd (głównie rodzielczość + kąt widzenia
    > słupka/samochodu) można oszacowac i wykazac jaka wychodzi minimalna

    W praktyce starcza 3-4 klatki przy tych 100km/h aby ocenic czy predkosc jest mniejsza
    czy wieksza od dozwolonej.
    25klatek na sekunde, 100km/h to 27m/sek.
    jedna klatka wtedy to okolo 1m.
    te 3-4 klatki to okolice 3-4m.
    http://podkowalesna.pl/wp-content/uploads/2017/04/02
    -Znaki-Drogowe-Poziome.pdf

    pasy dlugie to 4/8m krotkie 2/4m

    Po cieniu i tych 3-4 klatkach mozna wyliczyc czy ktos jedzie wolniej niz dopuszczalna
    czy szybciej.
    Majac cala sekunde mozna wyliczyc co sie chce, relatywnie dokladnie.
    W sekunde nawet jadac 200km/h zrobi sie okolo 50m drogi. Auto jadace za takim
    ancymonem dluzej niz sekunde bedzie mialo go w zasiegu sensownej rozdzielczosci
    obrazu. Nawet jak pojedzie tylko 50km/h

  • 26. Data: 2018-10-18 06:28:04
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2018 o 23:18, spider pisze:

    > Od jakiegoś czasu tak jest, tj fotoradar na 70 a ograniczenie do 50 za
    > nim. Ale i tak wszyscy zwalniają do 50 przy nim :)

    Czyli jednak był przez tyle lat bez sensu;) A podobno był tak konieczny,
    właśnie dlatego, ze ludzie jeździli 70;)

    Shrek

  • 27. Data: 2018-10-18 07:36:40
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.10.2018 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > Od prawie dwoch lat ?

    Tak, pamiętałem że w końcówce 2016. A tu potwierdzenie:
    https://dzienniklodzki.pl/obwodnica-belchatowa-juz-o
    twarta-zdjecia/ar/11617692

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 28. Data: 2018-10-18 09:31:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 18 Oct 2018 05:36:40 +0000 (UTC), Dominik Ałaszewski
    napisał(a):

    > Tak, pamiętałem że w końcówce 2016. A tu potwierdzenie:
    > https://dzienniklodzki.pl/obwodnica-belchatowa-juz-o
    twarta-zdjecia/ar/11617692

    A ja tam w listopadzie bylem.

    Hm, a moze to byl listopad 2017 i nie zauwazylem ? Ech ta skleroza :-)

    J.