  • 11. Data: 2018-10-17 14:15:26
    Temat: Re: Slowacja po polsku
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 17.10.2018 J.F. <j...@p...onet.pl> napisał/a:

    > -o jaka obwodnice Bełchatowa chodzi ? S8 troche daleko, a DK74 to

    DK74. Od prawie dwóch lat.

    https://www.google.pl/maps/@51.3722331,19.3170854,13
    http://www.obwodnica-belchatowa.pl/opisprojektu.html

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.

  • 12. Data: 2018-10-17 15:04:20
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-10-17 o 13:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "T."  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Pojazdu widzianego od tylu i odjezdzajacego z predkoscia 200km/h ?
    >
    > J.

    Wszystko można policzyć mając film i analizując klatka po klatce. To
    naprawdę zadanie z geometrii i fizyki na poziomie gimnazjum/podstawówki.
    T.

  • 13. Data: 2018-10-17 15:08:39
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-17 o 12:57, J.F. pisze:

    > Kamerka zazwyczaj wplata swoj zegar, to juz nie tak prosto wyciac.
    > No i widac inne pojazdy.

    Po co zatem nieoznakowani używają złożonego sprzętu pomiarowego zamiast
    kamerki za 40zł?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 14. Data: 2018-10-17 15:11:35
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2018-10-17 o 15:08, Marek S pisze:

    > Po co zatem nieoznakowani używają złożonego sprzętu pomiarowego zamiast
    > kamerki za 40zł?

    Bo można karać z automatu, a nie po rozprawie z kosztownym biegłym.

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-10-17 16:37:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 17 Oct 2018 13:06:18 +0200, w <5bc717d9$0$499$65785112@news.neostrada.pl>,
    "J.F." <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Pojazdu widzianego od tylu i odjezdzajacego z predkoscia 200km/h ?

    A co za problem? Nawet z linii przerywanej można i nawet prościej. Jej długość
    jest stała.

  • 16. Data: 2018-10-17 16:50:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "DominikAłaszewski" napisał w wiadomości grup
    >DK74. Od prawie dwóch lat.
    >https://www.google.pl/maps/@51.3722331,19.3170854,1
    3z
    >http://www.obwodnica-belchatowa.pl/opisprojektu.htm

    Ha, spojrzalem wczesniej w googla, ale mi sie pomylilo z tą starą
    droga, ktora podobnym łukiem omija centrum :-)

    Od prawie dwoch lat ?
    Usiluje sobie przypomniec kiedy ostatnio tam jechalem ... bo chyba
    jeszcze nie bylo ...

    J.

  • 17. Data: 2018-10-17 18:46:18
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 17-10-2018 o 15:08, Marek S pisze:

    > Po co zatem nieoznakowani używają złożonego sprzętu pomiarowego zamiast
    > kamerki za 40zł?

    Jakiego złożonego?
    Przecież to nadal jest głupia kamera, tylko że programowo połączona z
    licznikiem....
    Ale hardaware'owo mierzy dokładnie tak samo jak kamera za 40 zł, czyli nic.

  • 18. Data: 2018-10-17 19:00:02
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marek S p...@s...com ...

    > Po co zatem nieoznakowani używają złożonego sprzętu pomiarowego
    > zamiast kamerki za 40zł?

    Ale przeciez nie uzywaja...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Ze wszystkich rzeczy wiecznych - miłośc jest tą, która trwa najkrócej."

  • 19. Data: 2018-10-17 19:21:23
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-10-17 o 15:11, Miroo pisze:

    > Bo można karać z automatu, a nie po rozprawie z kosztownym biegłym.

    A to ciekawe by było. Bo jeśli rzeczywiście prędkość można ustalać w ten
    sposób, to chętnie przygotuję filmik gdy mój znienawidzony sąsiad
    przekracza prędkość dźwięku na obwodnicy. I to na rowerze! :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 20. Data: 2018-10-17 19:31:14
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.10.2018 o 12:46, Miroo pisze:

    > 100/50 to żaden wariat, tylko przeciętny warszawiak ;)

    Nieprawda. Przeciętny warszawiak jeżdzi zgodnie z ograniczeniami tylko
    ma licznik w milach. Wiem bo mam hamaerykański morór:)

    95@50 jeździmy w zasadzie tylko w tunelu pod wisłostradą. Do tego
    stopnia, że... w końcu przyznali, że powinno być tam 70, ale dopóki nie
    postawią odcinkowego pomiaru prędkości będzie 50 z dupy;)

    BTW - ktoś z DC jeździ wisłostradą na codzień, bo wydaje mi się, że 50
    ze słynnego i koniecznego fotoradaru przy karowej przenieśli za
    fotoradar i teraz cichcem zmienili ograniczenie na fotoradarze do 70?

    Shrek