  • 11. Data: 2018-09-07 17:38:42
    Temat: Re: Smarowanie gniazdek.
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-09-06 o 21:09, Jacek pisze:
    > Widzę, że są rzeczy, których według jednych "smarować nie wolno" a
    > według drugich "smarować należy".
    > Przykład: śruby mocujące koła samochodowe, albo sztyca w rowerze.
    > Ja z kolei od ładnych paru lat smaruję styki gniazdek 230V w domu.
    > Dzięki temu wtyczki łatwo wchodzą i wychodzą (jedną ręką) i nie ma
    > problemu z tym, że się komuś wraz z wtyczką wyciągnie gniazdko z puszki.
    > Smaruję w ten sposób, że szpatułkę kosmetyczną nasączam wazeliną i tym
    > smaruję styki w gniazdku.
    > Jak się Wam taki pomysł podoba?
    > Jacek

    Gniazdko w domu to małe piwo.
    Spróbuj nie smarować gniazda przyczepy w samochodzie.

  • 12. Data: 2018-09-07 17:49:07
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Fri, 07 Sep 2018 17:38:42 +0200, t-1 wrote:
    > Gniazdko w domu to małe piwo.
    > Spróbuj nie smarować gniazda przyczepy w samochodzie.

    Moja przyczepka - kilkuletnia już - nigdy smarowanego gniazdka nie miała.
    I działa bez problemu. Co powinno z nią być nie tak z racji braku
    smarowania? (i czym powinna ona być smarowa?)

    Mateusz

  • 13. Data: 2018-09-07 20:22:58
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    Użytkownik "t-1" <t...@t...pl> napisał w wiadomości

    > Gniazdko w domu to małe piwo.
    > Spróbuj nie smarować gniazda przyczepy w samochodzie.

    o ile dekielek szczelny bo jak nalepi się piachu do posmarowanych styków to
    już nie będzie tak fajnie

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 14. Data: 2018-09-07 20:28:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek" <k...@a...com> wrote in message
    > No właśnie się nie grzeje. Też miałem wątpliwości, co do grzania, ale nic
    > złego się nie dzieje.

    Podłączasz lampkę LED o mocy 4W? Nie grzeje się.
    Podłącz piecyk elektryczny "słoneczko" lub żelazko.
    Pralkę, suszarkę - wtedy się będzie grzało.

  • 15. Data: 2018-09-07 21:42:51
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 07.09.2018 o 20:28, Pszemol pisze:
    > Podłączasz lampkę LED o mocy 4W? Nie grzeje się.
    > Podłącz piecyk elektryczny "słoneczko" lub żelazko.
    > Pralkę, suszarkę - wtedy się będzie grzało.
    No bez jaj. Sprawdzałem, czy się grzeje na gniazdku od pralki (2,5 kW
    moc grzałki). Po pozytywnej weryfikacji do smarowania poszła reszta
    gniazdek.
    Jacek

  • 16. Data: 2018-09-07 23:16:59
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    W dniu 06.09.2018 o 21:09, Jacek pisze:
    > Smaruję w ten sposób, że szpatułkę kosmetyczną nasączam wazeliną i tym
    > smaruję styki w gniazdku.
    > Jak się Wam taki pomysł podoba?

    Pierwsze słyszę :-D Nigdy jeszcze gniazdko mi nie wyszło z wtyczką, ale
    może to dlatego że mnie nauczyli że nie ciągnie się za kabel, a drugą
    ręką trzyma za gniazdko.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz