  • 51. Data: 2018-11-30 11:19:35
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: p...@g...com

    --Ale to jest najprostsze rozwiazanie.

    jak widac broni sie przed tym rekami i nogami :-)

    --Hotspot wifi chyba nie bierze az tak duzo ... a od samych danych
    komorkowych zuzycie pradu duze.

    wez sie zdecyduj potrzeba pradu czy nie :-)

    --Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne komorki
    udostepnia po nim internet ?

    ten z zestawu na bank

  • 52. Data: 2018-11-30 14:02:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >jak widac broni sie przed tym rekami i nogami :-)

    >--Hotspot wifi chyba nie bierze az tak duzo ... a od samych danych
    >komorkowych zuzycie pradu duze.

    >wez sie zdecyduj potrzeba pradu czy nie :-)

    Potrzeba pradu na lacznosc komorkowa. Duzo pradu.

    A wtedy to juz IMO niewielka roznica czy BT czy wifi.

    >--Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne
    >komorki
    >udostepnia po nim internet ?

    >ten z zestawu na bank

    Na MS sie nie znam, moje Androidy ... no, jest w menu pozycja "przez
    USB".
    Moze i dziala.

    Tylko jak znam zycie - trzeba miec internet zeby podlaczyc telefon
    przez kabel :-)

    J.

  • 53. Data: 2018-11-30 17:38:52
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-11-30 o 11:42, Robot pisze:
    > wiadomości news:ptqskk$9p6$1@node2.news.atman.pl...

    > Wiesz po czym poznaje się każdego gł... na każdej grupie?
    > Po tym, że gdy ktoś nie akceptuje jego pomysłów,
    > to twierdzi, że on trolluje. To taki wytrych dla gł...

    Nie potrafią, nie znaja się to właśnie tak trollują, żeby Ci dokuczyć.
    Mój maleńki Bluetooth Radio za złotówkę posiada opcje "Przyłącz do sieci
    osobistej". Jak pozwolę to w "Połączeniach sieciowych" obok Ethernetu
    jest ikona połączeń przez Bluetooth (takie drugie połączenia).
    W Panelu sterowania, w Menadżer urządzeń pojawia się w Kartach
    sieciowych" jeszcze druga karta, wlaśnie te połączenia przez Bluetooth.
    Konkretnie nic nie napiszę, bo nie korzystam z połączeń internetowych
    przez bluetooth i nie chce mi się tego włączać.

    --
    animka

  • 54. Data: 2018-12-02 22:03:48
    Od: t-1 <t...@t...pl>

    W dniu 2018-11-26 o 21:15, Robot pisze:

    > udostępnianie internetu (tu mogę wybrać Udostępnij przez:
    >                                      WiFi lub Bluetooth)

    Stoi napisane j/w Bluetooth.
    Wiec o co chodzi?

  • 55. Data: 2018-12-03 19:23:57
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-29 o 19:13, Robot pisze:

    > Użytkownik "LordBluzg(R)" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Dzięki, ale niestety, nie pomogło.
    > Na koniec instalacji pobranego programu pokazał się
    > komunikat: "Błąd wewnętrzny 2229 ...."

    Czyli nadal nie masz menadżera BT do obsługi. Powinieneś odinstalować
    wszystko z BT/restart i zainstalować na nowo. Nie szukałem na stronie
    producenta laptopa czy jest tam takowe software ale na Twoim miejscu bym
    poszukał.

    Kluczem jest własnie instalacja całego pakietu, czyli
    sterowniki+oprogramowanie BT potrzebne do zarządzania.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 56. Data: 2018-12-03 23:00:02
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl>

    W dniu 2018-12-03 o 20:23, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > poszukał.
    >
    > Kluczem jest własnie instalacja całego pakietu, czyli
    > sterowniki+oprogramowanie BT potrzebne do zarządzania.

    Jak włożę dongla Bluetooth Radio do portu USB w komputere to nic nie
    muszę konfigurować.
    Uaktywniam tylko (włączam) Bluetooth w telefonie.

    --
    animka