  • 41. Data: 2018-11-27 12:12:44
    Temat: Re: Smartfon jako modem - potrzebna pomoc
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robot" napisał w wiadomości grup
    pl...
    Użytkownik "jb" <s...@g...com> napisał w wiadomości
> [...]
    pl/internet-16/definiowanie-po%c5%82%c4%85cze%c5%84-
    internetowych/
    pl/internet-16/%c5%82%c4%85czenie-komputera-z-intern
    etem/

    >Powtarzałem to już kilkanaście razy. Na laptopie pod XP nie widać
    >nazwy
    >rozgłaszanej.

    Inne sieci wifi laptop widzi ?
    Na pewno wlaczyles udostepnianie ? (pkt 3) ?

    Do skonfigurowania na nokii nic nie ma ?
    Gdzies jeszcze moze byc niezgodnosc pasm, ale stare urzadzenia ...
    5.8GHz chyba zadne nie ma.

    Ewentualnie Nokia wlazla w 13 kanal, a twoje XP nie obsluguje.

    J.

  • 42. Data: 2018-11-27 13:09:11
    Od: p...@g...com

    --Na liście pokazała się po raz pierwaszy nazwa Windows Phone ... Dałem Połącz

    i ? czekamy z napieciem na ciag dalszy :-)

  • 43. Data: 2018-11-29 00:36:18
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-11-27 o 06:11, Robot pisze:

    > Użytkownik "Robot" <n...@s...com> napisał w wiadomości

    > Zapomniałem napisać, źe to jest R61 i że we Właściwościach
    > ThinkPad Bluetooth with Enhanced Data Rate jest: Dostawca
    > sterownika Broadcom, data 2006-12-19, wersja sterownika
    > 5.1.0.2900, plik sterownika btwusb.sys w folderze \windows\system\drivers.

    Hmm, https://www.pcworld.pl/ftp/pobierz/pc/70586.html
    Wyglada że tego Ci brakuje.

    --
    LordBluzg(R)
    <<<Pasek Grozy>>>

  • 44. Data: 2018-11-29 19:13:52
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    > Hmm, https://www.pcworld.pl/ftp/pobierz/pc/70586.html
    > Wyglada że tego Ci brakuje.
    Dzięki, ale niestety, nie pomogło.
    Na koniec instalacji pobranego programu pokazał się
    komunikat: "Błąd wewnętrzny 2229 ...."

    Pzdr.
    Robot

  • 45. Data: 2018-11-29 21:43:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Robot" napisał w wiadomości grup
    pl...
    >Dzięki, ale niestety, nie pomogło.
    >Na koniec instalacji pobranego programu pokazał się
    >komunikat: "Błąd wewnętrzny 2229 ...."

    A przeciez mowilismy: uzyj wifi

    :-)

    J.

  • 46. Data: 2018-11-30 07:37:04
    Od: p...@g...com

    --A przeciez mowilismy: uzyj wifi

    wrzuc na luz z tym wifi :-) jak uzywa BT to siedzi przy kompie wiec wystarczy kabel,
    uruchomione dane komorkowe plus hotspot ta bateryjka godziny nie wytrzyma (Li-Ion
    1905 mAh)

  • 47. Data: 2018-11-30 09:33:23
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-29 o 21:43, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Robot"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > A przeciez mowilismy: uzyj wifi

    No przecież odpowiedział:

    "Nie będę robił screenów. Myślę, że się dobrze bawisz."

    Z daleka widać, że trolluje.

    --
    Liwiusz

  • 48. Data: 2018-11-30 10:42:28
    Od: "Robot" <n...@s...com>

    > Z daleka widać, że trolluje.

    Wiesz po czym poznaje się każdego gł... na każdej grupie?
    Po tym, że gdy ktoś nie akceptuje jego pomysłów,
    to twierdzi, że on trolluje. To taki wytrych dla gł...

    Robot

  • 49. Data: 2018-11-30 11:01:49
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-11-30 o 10:42, Robot pisze:
    > wiadomości news:ptqskk$9p6$1@node2.news.atman.pl...

    > Wiesz po czym poznaje się każdego gł... na każdej grupie?

    Po tym, że nie radzi sobie z podstawowymi rzeczami, a jak się go
    dopytuje o szczegóły, bo sam nie umie ich opisać, to odburkuje, że mam
    się sam domyślić, co źle robi?

    > Po tym, że gdy ktoś nie akceptuje jego pomysłów,
    > to twierdzi, że on trolluje. To taki wytrych dla gł...

    Trolla (albo głupka - tertium non datur) można poznać po tym, że jak
    dostaje rozwiązanie swojego problemu, to z uporem szuka innego, gorszego.

    Szkoda czasu na człowieka, który nie daje sobie pomóc.

    --
    Liwiusz

  • 50. Data: 2018-11-30 11:09:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    >--A przeciez mowilismy: uzyj wifi

    >wrzuc na luz z tym wifi :-)

    Ale to jest najprostsze rozwiazanie.

    >jak uzywa BT to siedzi przy kompie wiec wystarczy kabel,
    > uruchomione dane komorkowe plus hotspot ta bateryjka godziny nie
    > wytrzyma (Li-Ion 1905 mAh)

    Hotspot wifi chyba nie bierze az tak duzo ... a od samych danych
    komorkowych zuzycie pradu duze.

    Wiec kabelek z zasilaniem to dobra rzecz ... ale wspolczesne komorki
    udostepnia po nim internet ?

    No dobra, mowimy tylko o Lumii.

    J.