  • Date: Sun, 22 Mar 2009 20:11:20 +0100
    From: mt <m...@m...pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Smierc peceta ?

    Po wielu latach malzenstwa z PC kupilem PS3 i jestem w malym szoku,
    cena 1200zl wersja 60GB kompatybilna z PS1,PS2.

    Wszystkie gierki ktore zapuscilem dzialaja w max rozdzialce bez
    zajakniecia sama karta do PC majaca podobne osiagi to 1100zl.
    Pobor mocy realny (sprawdzilem) to max 120-130W odpalona gra z BD.

    Wiekszosc sprzetu USB podlaczona dziala, nie trzeba walczyc z instalacja
    sterownikow. Mozna zainstalowac Linux'a i zapuscic Windowsa i programy
    na niego. Jak dla mnie do uzytku domowego gier internetu itp to
    wystarczajaca opcja kladzie na lopatki wiekszosc pecetow.