  • 1. Data: 2009-03-22 19:11:20
    Temat: Smierc peceta ?
    Od: mt <m...@m...pl>

    Po wielu latach malzenstwa z PC kupilem PS3 i jestem w malym szoku,
    cena 1200zl wersja 60GB kompatybilna z PS1,PS2.

    Wszystkie gierki ktore zapuscilem dzialaja w max rozdzialce bez
    zajakniecia sama karta do PC majaca podobne osiagi to 1100zl.
    Pobor mocy realny (sprawdzilem) to max 120-130W odpalona gra z BD.

    Wiekszosc sprzetu USB podlaczona dziala, nie trzeba walczyc z instalacja
    sterownikow. Mozna zainstalowac Linux'a i zapuscic Windowsa i programy
    na niego. Jak dla mnie do uzytku domowego gier internetu itp to
    wystarczajaca opcja kladzie na lopatki wiekszosc pecetow.

  • 2. Data: 2009-03-22 19:20:51
    Temat: Re: Smierc peceta ?
    Od: RadoslawF <r...@g...pl>

    Dnia 2009-03-22 20:11, Użytkownik mt napisał:

> [...]
    > na niego. Jak dla mnie do uzytku domowego gier internetu itp to
    > wystarczajaca opcja kladzie na lopatki wiekszosc pecetow.

    Jak dla Ciebie to kładzie na łopatki. I dobrze.
    A jak dorośniesz to wrócisz do komputera. :-)

    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2009-03-22 19:28:00
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    mt wrote:
    > Mozna zainstalowac Linux'a i zapuscic Windowsa i programy
    > na niego.

    Akurat peceta w typowych zastosowaniach konsola nie zastapi i nawet nie
    probowalbym jej do tego zmuszac (choc jako odtwarzacz multimediow juz
    pierwszy Xbox z XBMC wypadal wysmienicie, swego czasu wrecz
    bezkonkurencyjnie), ale jako maszyna do gier (szczegolnie pewnego rodzaju
    gier) sprawdza sie doskonale, co wiadomo nie od dzis. Swoja droga 2x
    tanszy X360 jest chyba jednak lepszym wyborem. ;> A i gry wydane
    jednoczesnie na obie te platformy, na konsoli MS czesto dzialaja i
    wygladaja nieco lepiej.

    k,

  • 4. Data: 2009-03-22 19:51:25
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Sun, 22 Mar 2009 20:11:20 +0100, mt <m...@m...pl> wrote:

    >Wiekszosc sprzetu USB podlaczona dziala, nie trzeba walczyc z instalacja
    >sterownikow.

    Znaczy, co konkretnie działa na PS3, a na pececie potrzebuje "walki z
    instalacją sterowników"?

    >Mozna zainstalowac Linux'a i zapuscic Windowsa i programy na niego.

    I to wszystko na 256 MB RAM. ;)

    Z ogromnym szacunkiem dla PS3 - używanie jej w charakterze peceta to
    umiarkowanie genialny pomysł.

    --
    Maciej Bójko
    m...@g...com

  • 5. Data: 2009-03-22 19:54:36
    Od: " Gil" <g...@N...gazeta.pl>

    mt <m...@m...pl> napisał(a):

    > Po wielu latach malzenstwa z PC kupilem PS3 i jestem w malym szoku,
    > cena 1200zl wersja 60GB kompatybilna z PS1,PS2.

    A tego nie wiesz, że konsola, to okrojona wersja PECeta.
    Skrojona na miarę do gier.
    Grałeś w Obiviona? Skończyłeś? Dodaj tam teraz bezpłatny fanmod mod.
    Przykład chyba nienajlepszy. Kto gra w Obliviona na konsoli

  • 6. Data: 2009-03-22 20:35:33
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "mt" <m...@m...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > niego. Jak dla mnie do uzytku domowego gier internetu itp to wystarczajaca
    > opcja kladzie na lopatki wiekszosc pecetow.

    Nie gadaj. Da się na PS3 kodować do X.264 ? Da się tworzyć audio ? Z konsoli
    udało ci się flashować telefon?
    Nic tylko pogratulować.

  • 7. Data: 2009-03-22 21:56:10
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    mt pisze:
> [...]
    > Pobor mocy realny (sprawdzilem) to max 120-130W odpalona gra z BD.
    >
    > Wiekszosc sprzetu USB podlaczona dziala, nie trzeba walczyc z instalacja
    skaner, drukarka, neostrada, telefon komórkowy.. jeśli tak - pogratulować!

    Mozna zainstalowac Linux'a i
    i wtedy wklej tu wynik z
    lspci
    lsusb
    lsdev

    > zapuscic Windowsa i programy
    > na niego. Jak dla mnie do uzytku domowego gier internetu itp to
    > wystarczajaca opcja kladzie na lopatki wiekszosc pecetow.

    Kiedyś to samo można było napisać o konsoli cd32 - i ile sie z nazwą
    nie myle. też wszyskto mozna na niej było zrobić... do czego była
    przeznaczona i parę jeszcze bajerków. jednak jak przyszło do rozbudowy -
    zero możliwości. "Pecety" istnieją właśnie dzieki ich modułowiej budowie
    i rozpowszechnieniu.

    ToMasz

  • 8. Data: 2009-03-22 22:17:02
    Od: mt <m...@m...pl>

    ToMasz pisze:

> [...]
    > przeznaczona i parę jeszcze bajerków. jednak jak przyszło do rozbudowy -
    > zero możliwości. "Pecety" istnieją właśnie dzieki ich modułowiej budowie

    "Simply the Best" wystarczy ze ma porty USB i pelna dystrybucje Fedory
    i na stacje robocza do domu nadaje sie idealnie szkoda ze na razie nie
    ma pelnego dostepu do hardware a i tak moca obliczeniowa bije na glowe
    wszelkie Sqladaki. O grafice nie wspomne i grywalnosci .

    Tak wiec jesli ktos chce skladac Piec do gier i internetu to stanowczo
    odradzam bo za ta sama cene ma duzo bardziej wypasiony sprzet na
    nastepne 5 lat w postaci konsoli PS3.

  • 9. Data: 2009-03-22 22:26:47
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Tak wiec jesli ktos chce skladac Piec do gier i internetu to stanowczo
    > odradzam bo za ta sama cene ma duzo bardziej wypasiony sprzet na nastepne
    > 5 lat w postaci konsoli PS3.

    a jeszcze taniej ma xboxa360 ktory bije na glowe ps3 co nie zmienia faktu ze
    to tylko i wylaczenie konsola ktorej porownywac nie mozna bo to zupelnie dwa
    rozne produkty.

    inna sprawa ze podajac cene konsoli zapomniales uwzglednic kosztu monitora
    lub telewizora do niej :)

    --
    pzdr
    piotrek

  • 10. Data: 2009-03-22 22:47:47
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "ToMasz" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    .

> [...]
    > nie myle. też wszyskto mozna na niej było zrobić... do czego była
    > przeznaczona i parę jeszcze bajerków. jednak jak przyszło do rozbudowy -

    W sumie to sama Amiga wg dzisiejszych standardów bardziej przypominała
    konsolę niż komputer (z kolei CD32 nie był konsolą sensu stricte).

    > "Pecety" istnieją właśnie dzieki ich modułowiej budowie
    > i rozpowszechnieniu.

    Zamiast desktopów coraz częściej kupowane są notebooki. A tym juz znacznie
    bliżej do konsol.
    A co do zastępowania pecetów przez konsole, to IMO najwcześniej za 2
    generacje konsol.