  • 11. Data: 2016-02-02 16:24:20
    Temat: Re: Sonda 2
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "nadir" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    >Chętnie bym oglądnął stare odcinki. Tylko czy w obecnych czasach jest
    >sens kręcić nowe?
    >Sonda vol.1 spełniała bardziej funkcję informacyjną z nastawieniem
    >głównie na zachodnie nowinki, których u nas był wtedy głód. Dziś
    >informacji z każdej strony jest wręcz aż natłok.
    >Obawiam się, że nowa wersja byłaby zbieraniną i powielaniem
    >informacji dostępnych ogólnie w Internecie.

    A owszem, ale to co innego odszukac informacje, a co innego usiasc i
    przyjac gotowa.
    Podana w dodatku w przyjemnej formie.
    I przetrawiona przez specjalistow.

    Tylko ... czy ta technika za bardzo nie uciekla ?
    Pokazemy jak sie robi telefon komorkowy ? Wiele z tego nie wyniknie.

    Aczkolwiek ... niektorym mozna by wyjasnic jak ta telefonia komorkowa
    dziala. Pobieznie.

    J.

  • 12. Data: 2016-02-02 16:25:19
    Od: masti <g...@t...hell>

    J.F. wrote:

> [...]
    > Pokazemy jak sie robi telefon komorkowy ? Wiele z tego nie wyniknie.
    >
    > Aczkolwiek ... niektorym mozna by wyjasnic jak ta telefonia komorkowa

    czyli drugie Galileo a nie druga Sonda :)

    --
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 13. Data: 2016-02-02 17:20:43
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 2 Feb 2016 15:36:04 +0100, nadir <n...@h...org> wrote:
    > Obawiam się, że nowa wersja byłaby zbieraniną i powielaniem
    informacji
    > dostępnych ogólnie w Internecie.

    Może też się stać kolejnym miejscem do lokowania produktu. I
    będziesz miał kontr-odcinek w temacie łączności, w którym zobaczysz
    rewelacyjne nowe telefony, dziwne, że tylko jednej firmy X.

    --
    Marek

  • 14. Data: 2016-02-02 18:23:49
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    J.F. wrote:

    >czyli drugie Galileo a nie druga Sonda :)

    A Sonda to jakas lepsza byla ?

    J.

  • 15. Data: 2016-02-02 18:27:31
    Od: "Pawel \"O'Pajak\"" <o...@g...pl>

    Powitanko,

    Pobieznie to robi Discovery, a nie trudno byc lepszym od nich.
    Komorka? Piekny temat. Frequency-hopping i historia powstania tego
    tricku. Szyfrowanie. Dzialanie BTSow i zabawa w dekodowanie ich
    parametrow. Zasada nawigacji na podstawie sygnalow z BTSow.
    Miniaturyzacja, anteny, obalanie bredni o szkodliwosci komorek.
    Pol godzinny program mozna zrobic calkiem fajny.

    > czyli drugie Galileo a nie druga Sonda:)

    Blagam. Program popularno-naukowy musi byc na prawde tragicznie
    beznadziejny, zebym wylaczyl TV. Ostatnio obejrzalem kawalek. Podniecali
    sie czazrnymi kurami. Boszszsz, ROC.

    Pozdroofka,
    Pawel Chorzempa

  • 16. Data: 2016-02-03 01:40:31
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu wtorek, 2 lutego 2016 13:51:27 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:
> [...]
    oglegroups.com...

    > Zebys sie nie zdziwil. Prowadzacych moze byc najprosciej - telewizyjna
    > pensja i w d* beda mieli legende.
    > Najwyzej sie nie spawdza, ale popularnosc i pare pensji zostanie.

    Naiwnie zakładam że zrobią to dobrze :-)