  • 1. Data: 2017-06-28 13:48:25
    Temat: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    W USA mogę tylko kupić nasadkę "uniwersalną",
    to znaczy wydrukowane jest na niej 7/8"-22mm
    a w praktyce ma ona właśnie 7/8".

    7/8" wychodzi mi 22,22mm a nie 22mm i użyta
    na sondzie lambda mego Passata jest zbyt luźna.
    Odkręcałem krzywo wkręconą sondę i byłem
    w stanie parę razy przekręcić taką rozciętą nasadkę
    na sondzie - sonda zostawiła widoczne znaki
    otarcia/przeskakiwania na wnętrzu nasadki...

    Czy w Europie kupię specjalną nasadkę na taką
    sondę która będzie ciasna, dokładnie 22mm ?
    A może u Was też są nasadki uniwersalne, aby
    sobie poradzić z sondami lambda w Fordach
    i Chevroletach jeżdzących po polskich drogach? :-)

  • 2. Data: 2017-06-28 13:50:26
    Temat: Re: Sonda lambda - nasadka z nacięciem na kabelek
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-06-2017 o 13:48, Pszemol pisze:
    > W USA

    Dużo jeszcze wątków w podobnym stylu, w swoich problemach zza wielkiej
    wody masz zamiar założyć?
    PLONK !!!!

  • 3. Data: 2017-06-28 13:51:27
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    > PLONK !!!!

    No wreszcie. Dziękuję! :-)
    Jak kogoś jeszcze boli dupa to zachęcam do pójścia w ślady kolegi.

  • 4. Data: 2017-06-28 14:52:03
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-06-28 o 13:50, Cavallino pisze:

    > Dużo jeszcze wątków w podobnym stylu, w swoich problemach zza wielkiej
    > wody masz zamiar założyć?

    Tęskni za ojczyzną jak Jaśko Pawlak, czego mu żałujesz?

  • 5. Data: 2017-06-28 15:07:43
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 13:48, Pszemol pisze:

    > Czy w Europie kupię specjalną nasadkę na taką
    > sondę która będzie ciasna, dokładnie 22mm ?

    Gógiel się popsuł?...a spacja przed pytajnikiem sama się wcisnęła :)

    > A może u Was też są nasadki uniwersalne, aby
    > sobie poradzić z sondami lambda w Fordach
    > i Chevroletach jeżdzących po polskich drogach? :-)

    W Europie w ogóle jest więcej, bo trzeba obsłużyć wszystkie rozmiary
    śrub i gwintów, włączając w to USA. USA to jednak dziecko specjalnej
    troski :]

    --
    LordBluzg(R)

  • 6. Data: 2017-06-28 16:07:07
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Gógiel się popsuł?...

    Gógiel nie obsłuży takich niuansów jak nasadka 7/8" czy 22mm zwłaszcza, że
    producenci nie są w tym względzie precyzyjni.

    > a spacja przed pytajnikiem sama się wcisnęła :)

    Masz jakieś obsesje? :)

    > W Europie w ogóle jest więcej, bo trzeba obsłużyć wszystkie rozmiary
    > śrub i gwintów, włączając w to USA. USA to jednak dziecko specjalnej
    > troski :]

    Z tego co wiem powolutku i po cichutku przechodzą na milimetry nawet
    amerykańskie firmy.

    A te japońskie firmy jak Toyota, Honda czy Nissan chyba od początku
    sprzedają wszystko w metrycznym systemie, nie dbając za bardzo że są na
    rynku amerykańskim bo od prawie dwudziestu lat te samochody obsługuję i
    jeszcze się w nich nie spotkałem z nie-metryczną śrubą.

    Czy Fordy i Chevrolety dostępne na polskim rynku mają "imperialne" czy
    metryczne śruby?

  • 7. Data: 2017-06-28 16:25:16
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 16:07, Pszemol pisze:

    > Gógiel nie obsłuży takich niuansów jak nasadka 7/8" czy 22mm zwłaszcza, że
    > producenci nie są w tym względzie precyzyjni.

    Są, nie kłam.

    > Masz jakieś obsesje? :)

    Zasady.

    > Z tego co wiem powolutku i po cichutku przechodzą na milimetry nawet
    > amerykańskie firmy.
    >

    > Czy Fordy i Chevrolety dostępne na polskim rynku mają "imperialne" czy
    > metryczne śruby?

    Zależy skąd pochodzą. W Polsce nikt się nie rozczula nad tym. Dobry
    warsztat dysponuje wszelakimi rozmiarami. Nawet jakiś pan Kaziu posiada
    odpowiednie zestawy kluczy bo nigdy nie wie co za wynalazek przyjdzie mu
    naprawiać. Różnorodność marek w Europie jest na tyle duża że jest to
    raczej standardem, znaczy ta wielofunkcyjność zestawów kluczy niż w USA.
    --
    LordBluzg(R)

  • 8. Data: 2017-06-28 16:25:21
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 28-06-2017 o 14:52, nadir pisze:

    > Tęskni za ojczyzną jak Jaśko Pawlak, czego mu żałujesz?

    Niech sobie kompleksy emigranta leczy na innej grupie, tu już zrobiło
    się to zbyt nudne.

  • 9. Data: 2017-06-28 16:42:09
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl> wrote:

    > Są, nie kłam.

    To, że Ty nie uchwyciłeś tych niuansów nie znaczy że ich nie ma.

    Zamiast mi bezpodstawnie zarzucać kłamstwo pokaż mi producenta, który robi
    dwie, różne nasadki: jedna 7/8" a druga 22mm.

  • 10. Data: 2017-06-28 17:01:51
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2017-06-28 o 16:42, Pszemol pisze:

    > To, że Ty nie uchwyciłeś tych niuansów nie znaczy że ich nie ma.

    Nienie, to ty bredzisz nie znając norm (DIN, ISO, CALOWE)

    > Zamiast mi bezpodstawnie zarzucać kłamstwo pokaż mi producenta, który robi
    > dwie, różne nasadki: jedna 7/8" a druga 22mm.

    Podstawnie zarzucam Ci kłamstwo i udowadniam :]

    Przykład:
    http://www.euro-met.com.pl/wymiary-kluczow-do-DIN-93
    1-933-912-914-6914-i%20srub-i-calowych-TORX,438.html

    --
    LordBluzg(R)