  • 1. Data: 2017-06-28 13:40:16
    Temat: Kolejna podwyżka ?
    Od: p...@g...com

    http://wyborcza.biz/biznes/7,147582,22016509,polscy-
    piraci-na-zagranicznych-drogach-wzrost-wypadkow-i-ko
    lizji.html

    Jak TU zaczynają śpiewkę że się nie opłaca to wiadomo że szykują podwyżki potem
    niezależne i obiektywne media podpompuja temat i zapraszamy do kasy :-)

  • 2. Data: 2017-06-28 13:55:31
    Temat: Re: Kolejna podwyżka ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
> [...]
    >Jak TU zaczynają śpiewkę że się nie opłaca to wiadomo że szykują
    >podwyżki potem niezależne i obiektywne media podpompuja temat i

    Ale jest maly problem
    http://www.polskieradio.pl/78/3564/Artykul/1769268,U
    bezpieczenia-OC-W-pierwszym-kwartale-ubezpieczyciele
    -na-plusie

    i zaraz sie zacznie wojna cenowa o klienta :-)

    J.

  • 3. Data: 2017-06-28 16:19:42
    Od: p...@g...com

    85 mln vs 7 mrd ?
    Ja tu widzę podwyżki przez następne 5 lat :-)

  • 4. Data: 2017-06-29 01:26:48
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    na ** p.m.s ** przemek.jedrzejczak pisze tak:

    > polscy-piraci-na-zagranicznych-drogach

    805 funtów w Londynie. Jest do czego dążyć nieprawdaż?

    Tylko kto podniesie nam też wypłaty?

    --
    Piter

    http://piterpro.private.pl/xnews/

  • 5. Data: 2017-06-30 06:11:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Wed, 28 Jun 2017 07:19:42 p...@g...com
    napisał(a):
    > 85 mln vs 7 mrd ?
    > Ja tu widzę podwyżki przez następne 5 lat :-)

    Ale skad 7 mld ?

    Za to te 85 mln to z uwzglednieniem wyplat zagranicznych ... ale po
    wakacjach moze sie zmienic :-)

    Na razie pis korzysta z taniego paliwa ... i podnosi podatki
    http://www.msn.com/pl-pl/finanse/najpopularniejsze-a
    rtykuly/pis-w-wakacje-zasypie-dziur%c4%99-bud%c5%bce
    tow%c4%85-z-kieszeni-kierowc%c3%b3w-chce-podnie%c5%9
    b%c4%87-op%c5%82at%c4%99-paliwow%c4%85-eksperci-dla-
    dziennikpl-podwy%c5%bcki-murowane/ar-BBDoP4C

    Tzn zamierza, ale to przeciez kwestia jednej nocy :-)

    J.