  • 41. Data: 2016-03-16 13:42:44
    Temat: Re: Sonda2 - może być :)
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Bo(o)t manager pisze:

> [...]
    [...]
    > mpc add http://3.dktr.pl:8000/trojka3.ogg
    [...]

    Aha, jeszcze jedno. Sprawdziłem ten stream z Amarokiem -- dzała.
    To znaczy nie wiem czy gra, bo teraz siedzę przy komputerze bez
    głośników, ale widać, że się rusza. Z tym że ten stream, to jakaś
    lewizna. Nie wiem skąd on pochodzi, ale nie jest oficjalnym źródłem
    Polskiego Radia. Skoro jednak ktoś to zrobił, znaczy że się da.
    Tym gorzej to świadczy o publicznoradiowych macherach.

    --
    Jarek

  • 42. Data: 2016-03-16 14:27:55
    Od: grapeli23 <g...@g...com>

    Dnia 16.03.2016 Bo(o)t manager <b...@W...wp.pl> napisał/a:

    > errata:
    > #!/bin/bash
    >
    > PROCES=$( mpc playlist )
    >
    > if [ $PROCES -n 1 ]
    > then
    > echo "odpalam trójkę"
    > mpc clear
    > mpc add http://3.dktr.pl:8000/trojka3.ogg
    > mpc play
    > else
    > mpc clear
    > echo "zamykam trójkę"
    > fi

    Mpd od lat bez problemu radzi sobie z mms i rtmp.
    rtmp://stream13.polskieradio.pl/pr3/pr3_128.sdp
    mms://stream.polskieradio.pl/program3

    Po co transkodować z niskiej jakości aac, wma do innego kodeka. W celu
    uzyskania sieczki.

  • 43. Data: 2016-03-16 15:40:10
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Mar 2016 13:33:21 +0100, Jarosław
    Sokołowski<j...@l...waw.pl> wrote:
    > Ale ja nie twierdzę, że nie da się niczym. Da się, może nawet
    większością
    > softu. Pod warunkiem, że wygugla się adres strumienia przez kogoś
    > podany w widocznym miejscu, w jakimś FAQ chociażby.

    Ale po co podawać przecież zdecydowana większość lemingów nie będzie
    wiedziała co z tym zrobić, ona potrzebuję klik w aplikacji albo na
    stronie i ma działać.
    Linki do oryginalnych strumieni pr:

    mms://stream.polskieradio.pl/program1

    kolejne to program2 itd.

    Mplayer daje radę z mms://, choć to też jest porypany windowsowy
    strumień podzielony na chunki.

    Ale nawet co z tego, że masz url do strumienia. Co weekend nagrywam z
    pr kilka interesujących mnie audycji do odsłuchania później.
    Powiedzmy raz w miesiącu czasami co drugi miesiąc nagrywa się cisza.
    Nagrywanie polega po prostu na dumpie strumienia do pliku. Nagrywam w
    piątki wieczorem, soboty i niedzielę co weekend. I jak w piątek
    wieczorem zrobi się cisza to jest zawsze do poniedziałku rano.
    Ewidetnie przez weekend nie ma tam obsługi ani dyżuru adminów. Jak
    coś klęknie to naprawiają dopiero w poniedziałek jak przyjdą do
    roboty :-).
    A spróbuj się coś się ich emailem zapytać np. o powtórkową emisję
    jakiegoś programu. Jeśli już w ogóle dostaniesz odpowiedź to będzie w
    stylu "nie wiem, nie orientuję się, ja tu tylko sprzątam, najlepiej
    pisz pan na Berdyczów". Nie wspominając o tym, że email nie
    podpisany, brak stopki itp. Normalnie gimbaza.

    --
    Marek

  • 44. Data: 2016-03-16 17:18:13
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marek napisał:

    > Ale po co podawać przecież zdecydowana większość lemingów nie będzie
    > wiedziała co z tym zrobić, ona potrzebuję klik w aplikacji albo na
    > stronie i ma działać.

    Nie zastanawiałem się co kieruje tymi, którzy takie linki zamieszczają,
    ważne, że dla mnie przydatne. Myślałem nawet, że to norma. Naprawdę
    wiele takich widywałem. W dużych rozgłośniach publicznych i komercyjnych,
    w małych amatorskich, bez różnicy. Może bierze się to stąd, że tam nie
    traktują swoich słuchaczy jak lemingów?

    > Linki do oryginalnych strumieni pr:
    >
    > mms://stream.polskieradio.pl/program1
    >
    > kolejne to program2 itd.

    Znam te linki, wielokrotnie z nich korzystałem. Tyle że one właśnie nie
    zawsze działają. Ten podany jako lewizna wygląda na dużo lepszy streaming.
    Przy korzystaniu ze stream.polskieradio.pl zawsze musiało upłynąć z pół
    minuty buforowania, zanim zagrało. To też rekord, wszędzie było szybciej.

    --
    Jarek

  • 45. Data: 2016-03-16 17:59:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Jarosław Sokołowski pisze:

    > Niebardo rozumiem, mozna jaśniej?

    Da się jaśniej? Każde zabezpieczenie jest do złamania, ale nadal się je
    stosuje bo powstrzymują "masówkę". Ile osób stosuje owe wtyczki do
    pobierania streamów?
    Wczoraj żonie nagrałem płytę do samochodu, 6 kawałków z YT, pobrane plik
    m4a odtwarzały się w systemowym media playerze ale już ich nie chciał
    nagrać na CD (nie podał powodu). Ze 2 godziny kopałem w internecie o co
    chodzi aż znalazłem kolejny poziom zabezpieczeń którego mój downloader
    akurat najwyraźniej nie zna, dopiero mplayer naprawił pliki i zdekodował
    je do wav, nagrałem. a już po 30min miałem odpuścić co też zapewne
    większość ludzi by zrobiła.

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 46. Data: 2016-03-16 18:25:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 15.03.2016 o 17:49, Marek pisze:

    > Najlepsza pod tym kątem jest ipla bo oni hostują wszystko w zwykłych
    > plikach mp4 dostępnych po http. Wystarczy wydłubać z jsow link do pliku
    > i można oglądać byle czym.

    Nawet dłubać nie trzeba, program to za Ciebie zrobi
    http://olesio.eu/downloaders/

    --
    Czarek

  • 47. Data: 2016-03-16 19:24:11
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan AlexY napisał:

    > Da się jaśniej?

    Da się.

    > Wczoraj żonie nagrałem płytę do samochodu,

    A, taraz już rozumiem o co chodziło z tym samochodem.
    Dziękuję.

    --
    Jarek

  • 48. Data: 2016-03-16 19:35:41
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 16 Mar 2016 18:25:30 +0100, Czarek <c...@n...fm>
    wrote:
    > Nawet dłubać nie trzeba, program to za Ciebie zrobi
    > http://olesio.eu/downloaders/

    I co mi z jakiegoś exe pod Linuxem?

    --
    Marek

  • 49. Data: 2016-03-16 19:38:49
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 16.03.2016 o 19:35, Marek pisze:

    > I co mi z jakiegoś exe pod Linuxem?

    Zrób z nim co chcesz i ewentualnie poczytaj
    http://miniskrypt.blogspot.com/2012_11_01_archive.ht
    ml

    --
    Czarek

  • 50. Data: 2016-03-16 20:16:30
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2016-03-16 o 00:44, jakson pisze:

    > Z jednej strony az sie prosi o napisanie plugina do serwera DLNA,
    > z drugiej zas: "nigdy wiecej TV Panasonica".

    A co z nimi jest nie tak?

    --
    Pozdr

    Janusz_K