    From: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Sound Blster Audigi 2 - nagłe problemy w Win7
    Date: Fri, 5 Nov 2010 08:20:56 +0100

    Witam,

    Wszystko mi działało poprawnie. Gdy chciałem nagrać jakieś dźwięki - dało
    się to zrobić. Mój SB Audigi2 spisywał się znakomicie do czasu, gdy
    sterowniki MS z Windows 7 zamieniłem na oryginalne od Creativa. Teraz mam
    same problemy. Nie mogę nagrać żadnego pliku audio, bo programy zgłaszają,
    że "urządzenie jest używane przez inną aplikację". Oczywiście nie jest.
    Powrót do sterowników od MS też nie pomógł.

    Co ten Creative zrobił takiego, że moja ulubiona karta dźwiękowa się
    zbiesiła? Próbuję walczyć z tym od tygodnia, ale nie mam żadnych pomysłów.