  • 11. Data: 2019-03-30 18:55:11
    Temat: Re: Spasowanie silnika
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-03-30 o 12:59, Jacek pisze:
    > Rada średnio trafiona. Każdy producent zaleca to, co mu pasuje i na czym
    > zarabia, a nie to co jest najlepsze albo ma lepszą relację ceny do jakości.
    > Przykład drukarek: atrament oryginalny 90 zł, zamiennik 19 zł.
    > Przykład Fiata: zalecany olej Selenia 150 zł/5 l, Castrol tej samej
    > pojemności 120 zł

    I tak jak przy zamiennikach atramentowych jedni nie zauważają
    różnicy a dla innych zamiennik zawsze stwarzał jakiś problem,
    tak samo jest z olejami - jedni leją cokolwiek i działa a innym
    wystarczy, że przejadą po kałuży innego oleju i silnik się dewastuje.
    Drukuję atramentowo od 20 lat i zawsze mi zamienniki źle działały
    (różne drukarki, różne zamienniki) a z silnikami, to nawet nie
    próbowałem :-)