  • 11. Data: 2019-02-07 14:36:37
    Temat: Re: Spóźnione badanie techniczne
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-07 o 14:35, Queequeg pisze:

    > Coś się zmieniło? Kiedy?
    >
    > Sam dostałem 50 zł za brak DR przy sobie. Tylko > 10 lat temu.

    Parę(naście) tygodni temu.

    --
    Liwiusz

  • 12. Data: 2019-02-07 14:59:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ddddddddddddd d...@f...pl ...

    ie-przegladu-tec

    > czyli jak ktoś nie robi przeglądów to nadal opłaca mu się nie robić.
    > A 150zł to trzy kontrole po 50zł za brak dokumentów każda :)

    Chyba ze komus walnie i bedzie sie tłumaczył ze auto przeciez było
    sprawne a tu bedzie mu probowała odmowic wypłaty albo policja przypisanie
    winy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Wiarą można manipulować. Tylko

  • 13. Data: 2019-02-07 15:10:36
    Od: "Kierowca" <n...@p...pl>

    > Parę(naście) tygodni temu.

    Czy możesz podać podstawę prawną?

    Kierowca

  • 14. Data: 2019-02-07 15:35:42
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2019-02-07 o 15:10, Kierowca pisze:

    > Czy możesz podać podstawę prawną?

    Google przestało ci działać czy jesteś kretynem?
    https://www.auto-motor-i-sport.pl/wydarzenia/Koniec-
    wozenia-dowodu-rejestracyjnego-i-polisy-OC,34816,1

    Pozdrawiam

  • 15. Data: 2019-02-07 18:49:20
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Ale jak kierowca mowi, ze on niewinny, bo mu hamulce nie zadzialaly, a
    > przegladu brak ...

    A jak nie zadziałały, a przegląd zrobiony np. dwa dni wcześniej?

  • 16. Data: 2019-02-07 18:50:47
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > czyli jak ktoś nie robi przeglądów to nadal opłaca mu się nie robić. A
    > 150zł to trzy kontrole po 50zł za brak dokumentów każda :)

    Nie trzeba mieć DR przy sobie, a przegląd sprawdzą w systemie.

  • 17. Data: 2019-02-07 19:15:41
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarek" napisał w wiadomości grup
    pl...

    >A jak nie zadziałały, a przegląd zrobiony np. dwa dni wcześniej?

    A to wtedy rażącego zaniedbania ze strony kierowcy/właściela nie było.

    Siła wyzsza :-)

    J.

  • 18. Data: 2019-02-07 20:36:11
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-02-07 o 09:18, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Lewis"  napisał w wiadomości grup

    > Jak podniosa, to tym bardziej nie bedzie oplacalo sie robic :-)

    > Kiedy badania nie wplywaja na dopuszczenie pojazdu do ruchu.

    Wystarczy że Pan kontrolujący pojazd będzie miał uzasadnione podejrzenie
    że pojazd jest niesprawny, a skoro brak badań to aż się prosi. Ale w
    takim przypadku to nawet jak ma badania to może dać bana na dalszą podróż.

    Lewis

  • 19. Data: 2019-02-07 22:23:23
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-02-07 o 18:50, Jarek pisze:

    > Nie trzeba mieć DR przy sobie, a przegląd sprawdzą w systemie.

    Ta informacja dla obywatela (historiapojazdu.gov.pl) nie działała online.
    Jeśli ten policyjny system w ogóle działa to też może mieć
    informacje wczorajsze. Rok temu w kwietniu robiłem przegląd
    i na tych stronach aktualne było po dwóch dniach - tak jakby
    ręcznie ktoś to uzupełniał albo dwa razy w tygodniu zrzut danych był.

  • 20. Data: 2019-02-08 07:58:58
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 13:59, Budzik pisze:

    > Chyba ze komus walnie i bedzie sie tłumaczył ze auto przeciez było
    > sprawne a tu bedzie mu probowała odmowic wypłaty albo policja przypisanie
    > winy.

    jak z OC to problemu nie będzie (jedyna różnica to taka, że auto jest
    warte jakiś ułamek mniej przy wycenie rzeczoznawcy)
    Wiem, bo testuję to właśnie od 2 lat w sądzie i sporne nie jest to czy
    moje auto było sprawne (a przeglądu nie miałem od miesiąca, bo miałem
    kilka samochodów i zdarzało się zapomnieć, ale auto jak najbardziej
    sprawne), a kłócimy się o kwotę odszkodowania

    Lukasz