  • 21. Data: 2019-02-09 12:09:44
    Temat: Re: Spóźnione badanie techniczne
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 14:59, Budzik pisze:

    > Chyba ze komus walnie i bedzie sie tłumaczył ze auto przeciez było
    > sprawne a tu bedzie mu probowała odmowic wypłaty albo policja przypisanie
    > winy.

    Wg przepisów nie ma takiej możliwości - to są legendy Urbana.
    Sprawy OC reguluje ustawa i w niej są wymienione okoliczności, w których
    ubezpieczyciel może zwrócić się do sprawcy z regresem.
    A policja ustala winnego na podstawie przebiegu zdarzenia, a nie wpisu w
    dowodzie rejestracyjnym.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 22. Data: 2019-02-09 12:11:59
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 07.02.2019 o 22:23, cef pisze:

    > Ta informacja dla obywatela (historiapojazdu.gov.pl) nie działała online.
    > Jeśli ten policyjny system w ogóle działa to też może mieć
    > informacje wczorajsze. Rok temu w kwietniu robiłem przegląd
    > i na tych stronach aktualne było po dwóch dniach - tak jakby
    > ręcznie ktoś to uzupełniał albo dwa razy w tygodniu zrzut danych był.

    No to wystarczy na wszelki wypadek nie wywalać zaświadczenia z badania
    technicznego od razu po wyjeździe z SKP, tylko - znając potencjalną
    słabość systemu - wrzucić do schowka na kilka dni.

    Pozdr,

  • 23. Data: 2019-02-09 12:30:15
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-02-09 o 12:11, LEPEK pisze:

    > No to wystarczy na wszelki wypadek nie wywalać zaświadczenia z badania
    > technicznego od razu po wyjeździe z SKP, tylko - znając potencjalną
    > słabość systemu - wrzucić do schowka na kilka dni.

    Najbardziej prawdopodobne jest to, że świstek z badania
    zostanie włozony do DR a nie do schowka.