  • 21. Data: 2018-01-08 13:05:30
    Temat: Re: Sprawdzili dane
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    dyskusyjnych:p2tth1$tiu$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-01-07 o 17:58, Piotrne pisze:

    >Spytaj rządu.
    >https://www.spidersweb.pl/2017/11/tysiac-dolarow-sl
    edzenie-reklamy.html

    Czyli technicznie jak by to moglo wygladac - wykupili reklame w
    poblizu tego miejsca,
    dostali identyfikatory reklamowe, sprawdzili co te identyfikatory
    wczesniej robily ?

    Ale czy to nie wymagalo chocby odpalenia przegladarki w czasie
    koncertu ?
    Czy juz nie, google spisze wszystkich ... potem sie przyda.

    J.

  • 22. Data: 2018-01-08 13:24:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >I jeszcze jeden link
    >http://mamstartup.pl/wydarzenie/11551/co-smartfony-
    mowia-o-uczestnikach-open-er-festival-analiza-select
    ivv

    No,
    -ciekawe jak doszli do "aktywnie szuka partnera" czy ilosci dzieci ...
    a, widze, "zbior uzytkownikow aplikacji randkowych".
    ale az 11% LGBT ?

    -Lidl i Biedronka tez 80% ? Ciekawe. Nie tak calkiem przypadkowa
    zbieznosc grupy, czy te dwie sieci wypuscily jakas popularna aplikacje
    ? :-)

    -targi mieszkaniowe ... namierzyli wejscia do hal, czy postawili
    dedykowane wifi ?

    -nasycenie smartfonami 98% ... chyba, ze niektorzy nosza dwa ... w
    zasadzie trudno sie dziwic, kto jeszcze nie ma smartfona :)

    Innymi slowy - permanentna inwigilacja. I to za nasze wlasne pieniadze
    :-)

    J.

  • 23. Data: 2018-01-08 14:34:35
    Od: p...@g...com

    --ale az 11% LGBT ?

    plec mezczyzna i szukasz wysokiego bruneta to co maja sobie pomyslec ?

    --Lidl i Biedronka tez 80% ? Ciekawe. Nie tak calkiem przypadkowa zbieznosc grupy,
    czy te dwie sieci wypuscily jakas popularna aplikacje

    geotrapping, lokalizacje sa naniesione wdepniesz tam i juz jest

    --targi mieszkaniowe ... namierzyli wejscia do hal, czy postawili dedykowane wifi ?

    otodom i wystarczy

    --Innymi slowy - permanentna inwigilacja. I to za nasze wlasne pieniadze

    spoleczenstwo durnieje :-)

  • 24. Data: 2018-01-08 16:24:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
    >--ale az 11% LGBT ?
    >plec mezczyzna i szukasz wysokiego bruneta to co maja sobie pomyslec
    >?

    Ale az tyle w spoleczenstwie, czy tacy jezdza na Openera ? :-)

    Rzekomo z konkretnych serwisow brali dane.

> [...]
    >aplikacje
    >geotrapping, lokalizacje sa naniesione wdepniesz tam i juz jest

    ale dziwi mnie ta zbieznosc procentow.

    >--targi mieszkaniowe ... namierzyli wejscia do hal, czy postawili
    >dedykowane wifi ?
    >otodom i wystarczy

    Pisza, ze jednak z targow.

    >--Innymi slowy - permanentna inwigilacja. I to za nasze wlasne
    >pieniadze
    >spoleczenstwo durnieje :-)

    Ba, a mamy wybor ?
    Morawiecki - zrob narodowy program smartfona, wiele krajow Unii sie
    przylaczy ... tylko kto zaplaci programistom :-)

    J.

  • 25. Data: 2018-01-08 16:41:01
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

    > To tez wypadaja z grona uzytkownikow smartfonow :-)
    bardzo bardzo dawno temu, gdy jeszcze miałem androida z klawiaturą,
    zainstalowałem ruchomą tapetę. telefon rozładował się przez noc.
    zacząłem sprawdzać dlaczego. okazało się że autor, producent darmowej
    animowanej tapety, chciał sprawdzić i zaznaczyć na mapie, gdzie
    znajdują się użytkownicy korzystający z jego darmowej tapety. mój
    telefon całą noc próbował odbiornikiem gps bezskutecznie namierzyć
    jakieś satelity i rozładował znacznie baterię. to był pierwszy i ostatni
    raz, gdy dałem się na coś takiego nabrać. potem miałem telefon z
    androidem, ale z jakimś cyjanogenmodem, bez gapsów. czyli nie miałem
    google maps, tylko osmand, z mapami open stree map. itd, każdy program
    googla zastępowałem darmowym odpowiednikiem.
    Póżniej miałem samsungi s2, s3, s4. każdy dostawał firewalla, nie
    przeciw wirusom, tylko po to, aby programy _z telefonu_ nie miały
    łączności ze światem. Do tego podmieniony plik host i nie widzę reklam.
    Mam program który blokuje inne niepotrzebnie startujące programy. więc
    jak muszę użyć jakikegoś programu który szpieguje, włączam, używam
    wyłączam. Mimo że mam konto w banku, nie mam karty. Wcale nie uważam się
    za osobę wyjątkowo dbającą o bezpieczeństwo, ale w tłumie gości chyba
    byłbym w tych 20stu procentach.
    Dlaczego więc aż tak wielu ma to w dupie? Bo to jest wygoda. parę dni
    temu była dyskusja o powiększeniu zasięgu wifi routera. gość dla wygody
    wyda 650zł, żeby miec jedno urządzenie, nie dwa = router i repeater.
    dzisiaj jest dyskusja o dedykowanym ekranie do samochodu na którym widać
    "funkcje życiowe" auta. za 600usd. ale do tego jest tablet i soft. nie,
    bo to trzeba instaować, uruchamiac, cośtam robić. facet chce dedykowane.
    Ta cecha obecna w mózgach większości społeczeństwa, pcha nas, uzadadnia,
    przyzwala na takie zachowanie, czyli rozrzutność finansową i brak
    zrozumienia ochrony swoich danych

    ToMasz
    Ps przy czym zrozumienie nie oznacza automatycznie brak zgody

  • 26. Data: 2018-01-08 19:26:07
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2018-01-08 o 10:25, Liwiusz pisze:

    > A co z tymi, co nie mają smartfonów, albo mają wyłączony transfer danych?

    Kiedyś to się chyba nazywało wykluczenie czy jakoś tak.;)

  • 27. Data: 2018-01-08 20:20:58
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    J.F. pisze tak:

    > Ba, a mamy wybor ?

    Wychodzę z Lidla "o wychoodzisz z Lidla. Może byś cyknął kilka fotek i
    przyłączył się do Google Maps" :)

    Korzyści są duże. Widzę gdzie jestem w mieście. Kiedy metro wyjeżdża na
    powierzchnie ta niebieska kulka tak szybko zapindala do bieżącego
    położenia. Mogę wysłać lokalizację rodzinie. Idziemy na zderzenie
    kulek.

    Zamykałem telefon w mikrofalówce i nadal dzwoni. Od tego czasu odchodzę
    od mikrofalówki kiedy pracuje. Wypróbuję folię ameliniową ;)

    --
    Piotrek

    Let me see your war face.

  • 28. Data: 2018-01-09 01:04:50
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2018-01-08 o 20:20, PiteR pisze:
    > Wychodzę z Lidla "o wychoodzisz z Lidla. Może byś cyknął kilka fotek i
    > przyłączył się do Google Maps" :)

    Lidl ma Ursynowie nazywa się nieoficjalnie Lidl (szyld) a faktycznie
    wlascicielam jest murzyn i sklep nazywa się IMMOMOK.
    Personel wredny. Oszukują.

    --
    animka

  • 29. Data: 2018-02-07 21:09:18
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 9 Jan 2018 01:04:50 +0100, Animka <a...@t...wp.pl>
    wrote:

    >Lidl ma Ursynowie nazywa się nieoficjalnie Lidl (szyld) a faktycznie
    >wlascicielam jest murzyn i sklep nazywa się IMMOMOK.

    Nie Lidl a Leclerc. I to nie tylko ten.

    >Personel wredny. Oszukują.

    I biją, i kradną...

    http://jerzu.waw.pl GG:129280