  • 1. Data: 2010-06-02 17:25:10
    Temat: Sprężarka klimatyzacji
    Od: Tata <k...@k...net.pl>

    VW Passat B4 1.9 TDI 90 KM grudzień 1993 kombi. Mechanik stwierdził, że
    mam niesprawną sprężarkę klimatyzacji i ustalenie modelu (numeru)
    wymagałoby demontażu alternatora. Czy istnieje inny sposób na poznanie
    modelu (numeru katalogowego) uszkodzonej sprężarki? Chciałbym ją
    wymienić, ale nie wiem jaką kupić? Czy może ona być sprawna, a brak
    działania jest spowodowany innymi typowymi przyczynami? Od
    wyprodukowania, żaden element klimatyzacji nie był naprawiany lub
    wymieniany.

    Z poważaniem
    MJ

  • 2. Data: 2010-06-02 18:21:13
    Temat: Re: Sprężarka klimatyzacji
    Od: "jarek" <j...@j...pl>

    Użytkownik "Tata" <k...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    > wymienić, ale nie wiem jaką kupić? Czy może ona być sprawna, a brak
    > działania jest spowodowany innymi typowymi przyczynami? Od wyprodukowania,
    > żaden element klimatyzacji nie był naprawiany lub wymieniany.

    cisnienie w ukladzie jest? Sprawdz to najpierw, jesli jest cisnienie i
    sprezarka nie wlacza sie (charakterystyczne cykniecie), to bardzo
    prawdopodobna jest awaria sprezarki, badz sprzegielka, badz "elektryki",
    jesli cisnienia nie ma, to trzeba sprawdzic szczelnosc i ew nabic.

    Jarek

  • 3. Data: 2010-06-02 18:28:19
    Od: "MK" <c...@g...com>

    Kolega dobrze mówi, jak nie ma czynnika to ona sie nie włączy nawet bo by
    się zatarła. Takie zabezpieczenie.