  • 1. Data: 2010-06-02 16:03:13
    Temat: Fiat Coupe i fotelik 9-18kg
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    Jak w temacie - jest szansa upchnac fotelik 9-18kg na tylna kanape we Fiacie
    Coupe i zamocowac to jakos solidnie na miejscu? Fotelik ma zaczepy ISOFIX,
    jesli to ma w jakims stopniu ograniczyc caly manewr:

    http://www.maxi-cosi.com/gb-en/carseats/toddler/prio
    rifix

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 2. Data: 2010-06-02 20:35:21
    Temat: Re: Fiat Coupe i fotelik 9-18kg
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-02 16:03, kamil pisze:
> [...]
    > Fiacie Coupe i zamocowac to jakos solidnie na miejscu? Fotelik ma
    > zaczepy ISOFIX, jesli to ma w jakims stopniu ograniczyc caly manewr:

    Żarcik:
    Jak się rodzinę zakłada to trzeba kupić drugie, większe auto. A jak
    fundusze nie pozwalają, to należy po części zrezygnować z zapędów
    lansiarskich i zmienić obecne auto na coś większego :)

  • 3. Data: 2010-06-03 00:56:22
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Jun 2, 7:35 pm, CUT <C...@C...pl> wrote:

> [...]
    > fundusze nie pozwalają, to należy po części zrezygnować z zapędów
    > lansiarskich i zmienić obecne auto na coś większego :)

    alez bzdet.
    a w temacie - powinno sie dac tylko bedzie ciasno - w kompakcie (z
    tych wiekszych) po zamontowaniu takiego fotelika poltoraroczne dziecko
    opiera sie juz prawie stopami o fotel przed nim. montowalbym pasami,
    tylko poprawnie.

    mac

  • 4. Data: 2010-06-03 10:52:44
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-03 00:56, maciej debski pisze:

    > alez bzdet.

    Uderz w stół ...

  • 5. Data: 2010-06-03 12:46:49
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "CUT" <C...@C...pl> wrote in message news:4c06a467@news.home.net.pl...

> [...]
    > fundusze nie pozwalają, to należy po części zrezygnować z zapędów
    > lansiarskich i zmienić obecne auto na coś większego :)

    Mam wystarczajaco pojemne, szukam jakiejs niedrogiej zabawki na weekendy i
    Coupe wpadlo mi w oko. A ze czasem w weekend zabieram corke na lody za
    miasto, byloby dobrze gdyby sie tam zmiescila.

    Pozdreawiam
    Kamil

  • 6. Data: 2010-06-03 12:53:07
    Od: "kamil" <k...@s...com>

    "maciej debski" <m...@b...pl> wrote in message
    t.googlegroups.com...

> [...]
    > tych wiekszych) po zamontowaniu takiego fotelika poltoraroczne dziecko
    > opiera sie juz prawie stopami o fotel przed nim. montowalbym pasami,

    Przedni fotel pasazera zawsze mozna troche do przodu pchnac, pytanie czy w
    tym aucie fotelik bedzie sie solidnie trzymal na tylnej kanapie. Bywa ze
    fotele sa dosc ciasne i za mocno wyprofilowane na takie zabiegi, przydaloby
    sie info z pierwszej reki.

    Dzieki tak czy inaczej..

    Pozdrawiam
    Kamil

  • 7. Data: 2010-06-04 00:54:24
    Od: maciej debski <m...@b...pl>

    On Jun 3, 9:52 am, CUT <C...@C...pl> wrote:

    > Uderz w stół ...

    ... a zawsze jakis madrala rzuci dretwy zart nie na temat.

    mac