  • 1. Data: 2010-06-02 16:05:49
    Temat: Porsche dla każdego
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl>

    szacun za trud i wysiłek włożony w projekt.

    http://izismile.com/2010/06/01/a_porsche_for_the_poo
    r_44_pics.html

    --
    krzysiek82

  • 2. Data: 2010-06-02 17:52:07
    Temat: Re: Porsche dla każdego
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysiek82" <s...@u...pl> napisał w
    > szacun za trud i wysiłek włożony w projekt.
    > http://izismile.com/2010/06/01/a_porsche_for_the_poo
    r_44_pics.html

    O J* .. no tak, z duct tape mozna zrobic wszystko :-)

    J.

  • 3. Data: 2010-06-02 18:02:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Wed, 2 Jun 2010 17:52:07 +0200, J.F. napisał(a):

    > O J* .. no tak, z duct tape mozna zrobic wszystko :-)

    ale to nie jest duct tape, to jest parcel tape

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 4. Data: 2010-06-02 21:37:47
    Od: Jacek <m...@s...pl>

    krzysiek82 pisze:
    > szacun za trud i wysiłek włożony w projekt.
    >
    > http://izismile.com/2010/06/01/a_porsche_for_the_poo
    r_44_pics.html

    widze, ze na podzespolach volvo robione jest to P

  • 5. Data: 2010-06-03 00:21:41
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    krzysiek82 pisze:
    > szacun za trud i wysiłek włożony w projekt.
    >
    > http://izismile.com/2010/06/01/a_porsche_for_the_poo
    r_44_pics.html

    Faaaaaaaaajne :)

    Osiągi mizerne, ale za to jakie fantastyczne zużycie paliwa! ;)

    Ciekaw jestem, ile toto waży...

    I mam nadzieję, że firma Porshe też wykaże się poczuciem humoru i gościa
    nie pozwą ;->

  • 6. Data: 2010-06-03 15:41:53
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Ciekaw jestem, ile toto waży...
    >
    > I mam nadzieję, że firma Porshe też wykaże się poczuciem humoru i gościa

    Nie pozwą, bo robił dla siebie.
    Chyba, że sprzedawałby i twierdził, że to oryginalny produkt z fabryki
    porshe :P

  • 7. Data: 2010-06-03 16:00:09
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    krzysiek82 pisze:
    > szacun za trud i wysiłek włożony w projekt.
    >
    > http://izismile.com/2010/06/01/a_porsche_for_the_poo
    r_44_pics.html

    ciekawe jest kilka rzeczy - czemu taki pojazd ma tablice, bo przecież to
    rower, jak wydano tablice, jak ten rower nie ma vin, oraz co z OC i
    parkowaniem.

  • 8. Data: 2010-06-03 16:16:43
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Jun 2010 15:41:53 +0200, BQB wrote:

    >Nie pozwą, bo robił dla siebie.
    >Chyba, że sprzedawałby i twierdził, że to oryginalny produkt z fabryki
    >porshe :P

    Nie musi twierdzic ze oryginal. Kopia to kopia, tantiemy sie naleza.

    J.

  • 9. Data: 2010-06-03 23:51:36
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    J.F. pisze:

    > Nie musi twierdzic ze oryginal. Kopia to kopia, tantiemy sie naleza.

    Znasz coś takiego jak dozwolony użytek prywatny?
    http://pl.wikipedia.org/wiki/Dozwolony_u%C5%BCytek

  • 10. Data: 2010-06-04 00:05:15
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 03 Jun 2010 23:51:36 +0200, BQB wrote:

    >Znasz coś takiego jak dozwolony użytek prywatny?
    >http://pl.wikipedia.org/wiki/Dozwolony_u%C5%BCytek

    Ale jak sprzedaje to juz nie prywatny.

    J.