  • 1. Data: 2016-07-12 16:01:23
    Temat: Sprezone powietrze
    Od: atm <...@v...pl>

    Mozecie polecic sprezone powietrze o BARDZO MOCNYM dmuchnieciu?
    Jakis czas temu kupilem na Allegro:
    http://allegro.pl/green-blue-gb400-sprezone-powietrz
    e-400ml-atomizer-i5893099051.html#thumb/3
    Zakup okazal sie totalnym niewypalem: przez chwile dmucha jako tako
    pozniej zas strumien slabnie. Moim punktem odniesienia jest pojemnik,
    ktory kiedys otrzymalem, hajmerykanski, ktory "glowe urywa":
    https://www.chemtronics.com/p-844-ultrajet-70.aspx
    Niestety niedostepny w Polsce.

  • 2. Data: 2016-07-12 18:34:39
    Temat: Re: Sprezone powietrze
    Od: tintin <n...@o...com>

    W dniu 2016-07-12 o 16:01, atm pisze:
> [...]
    > pozniej zas strumien slabnie. Moim punktem odniesienia jest pojemnik,
    > ktory kiedys otrzymalem, hajmerykanski, ktory "glowe urywa":

    za 4 supermocne opakowania sprężonego kupisz mini kompresor 8bar
    stanleya który urywa łopatki wiatraków w porównaniu z takim pojemnikowym

  • 3. Data: 2016-07-12 22:15:45
    Od: atm <...@v...pl>

    > za 4 supermocne opakowania sprężonego kupisz mini kompresor 8bar
    > stanleya który urywa łopatki wiatraków w porównaniu z takim pojemnikowym

    Dzieki za sugestie, jest to opcja choc droga i troche na zasadzie
    "armaty na muche"; zbyt rzadko korzystam ze sprazonego powietrza, zeby
    wchodzic w kompresor za 300zl.
    Mozesz polecic spray z dobrze sprezonym powietrzem?

  • 4. Data: 2016-07-12 23:18:55
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2016-07-12 o 22:15, atm pisze:

> [...]
    > wchodzic w kompresor za 300zl.
    > Mozesz polecic spray z dobrze sprezonym powietrzem?

    W miarę przyzwoicie trzyma ciśnienie Tracer Air Duster, KTM 16508, EAN
    5907512829783

    Jest jeszcze propan do zapalniczek - ale trzeba bardzo uważać, aby nie
    zrobić rzeczywistej armaty ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 5. Data: 2016-07-12 23:46:08
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 12 Jul 2016 22:15:45 +0200
    doszła do mnie wiadomość
    <57855000$0$12550$65785112@news.neostrada.pl>
    od atm <...@v...pl> :

> [...]
    >wchodzic w kompresor za 300zl.
    >Mozesz polecic spray z dobrze sprezonym powietrzem?

    Poszukaj w sieci, większość tego "powietrza" to sprężone, bardzo
    łatwopalne lub trujące gazy.
    Ostatnio był jakiś wybuch przy czyszczeniu komputera(zdemolowało
    facetowi mieszkanie).
    http://nowaalchemia.blogspot.com/2016/03/wybuch-powi
    etrza.html
    Chyba lepiej mieć kompresor lub dmuchający odkurzacz.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 6. Data: 2016-07-13 01:50:32
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com>

    W dniu 2016-07-12 o 23:46, Olaf Frikiov Skiorvensen pisze:
> [...]
    > od atm <...@v...pl> :

    > Poszukaj w sieci, większość tego "powietrza" to sprężone, bardzo

    Ta zaraz trujące. W pojemniku jest BUTAN i żaden producent się z tym nie
    kryje. Jak ktoś jest tak głupi, że robi coś z butanem przy ogniu to jego
    problem.

  • 7. Data: 2016-07-13 02:45:01
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Wed, 13 Jul 2016 01:50:32 +0200
    doszła do mnie wiadomość <nm3vol$4u5$1@node2.news.atman.pl>
    od Tomasz Wójtowicz <s...@s...spam.spam.com> :

    >Ta zaraz trujące. W pojemniku jest BUTAN i żaden producent się z tym nie
    >kryje. Jak ktoś jest tak głupi, że robi coś z butanem przy ogniu to jego
    >problem.

    Podawałem link do bloga Kuby Groma, on opisał kilka rodzajów tego
    "powietrza", jest tam i trujące.
    Producenci nazywając to "powietrzem" wprowadzają ludzi w błąd, bo
    "powietrze" to atmosfera ziemska, a ta nie jest palna.

  • 8. Data: 2016-07-13 15:22:04
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 12 lipca 2016 16:01:42 UTC+2 użytkownik atm napisał:
> [...]
    > pozniej zas strumien slabnie. Moim punktem odniesienia jest pojemnik,
    > ktory kiedys otrzymalem, hajmerykanski, ktory "glowe urywa":

    Kup kompresor.
    W tych puszkach jest pi*oko 30-50% butanu/propanu który w tej puszce jest ciekły.
    Jak fukasz dłużej to całość sie studzi i fuka słabo.
    A po pewnym czasie fuka ale krótko i nie powietrzem a tymże właśnie butanem.

    Kup kompresor albo szukaj puszek z powietrzem które nie zawierają gazów "pędnych".

  • 9. Data: 2016-07-13 22:09:24
    Od: atm <...@v...pl>

    > Kup kompresor albo szukaj puszek z powietrzem które nie zawierają gazów "pędnych".

    Czy poza poleconym wczesniej Stanleyem znajdzie sie tanszy bezobslugowy
    model?

  • 10. Data: 2016-07-14 12:17:30
    Od: s...@g...com

    W dniu środa, 13 lipca 2016 22:09:42 UTC+2 użytkownik atm napisał:

    > Czy poza poleconym wczesniej Stanleyem znajdzie sie tanszy bezobslugowy
    > model?

    Nie widzę w wątku linka do tego stanleya o którym piszesz.

    poniżej 200pln nie kupisz nic sensownego. No, może jakąś używkę.
    Za 200-300pln można kupić jakies 24litrowe.
    Dla Twoich zastosowań prawie każdy z tych małych będzie ok.
    Ważne aby osiągały te 6-8 atmosfer.
    Jesli założymy że puszka sprężonego powietrza to 8-30pln to kompresor za 300-500pln
    zwroci ci sie po 10-60 puszek.

    Musisz sobie oszacować jak to u Ciebie wygląda i zdecydować.