  • 1. Data: 2016-07-12 19:09:50
    Temat: dysk hdd wlączany tylko w razie potrzeby
    Od: Em Gie <m...@g...com>

    cześć

    chodzi mi po głowie jakiś SSD (120, 250 GB).

    Stary HDD 500 GB byłby potrzebny rzadko, tylko w razie magazynowania ważnych plików.
    Wiec nie ma sensu, żeby chodził non stop.

    Czy znacie jakieś rozwiązania, by włączać go ręcznie w razie potrzeby. Czy to się
    wiąże z fizycznym wyciągnięciem zasilania dysku i zrobienia włącznika??

    Oczywiście mowie o PC stacjonarnym.

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2016-07-12 20:28:25
    Temat: Re: dysk hdd wlączany tylko w razie potrzeby
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-12 19:09, Em Gie wrote:
    > Czy znacie jakieś rozwiązania, by włączać go ręcznie w razie potrzeby.

    Sam się właczy/wyłaczy w razie potrzeby. Co prawda w głupim windowsie
    właczy sie h.. wie po co przy zamykaniu systemu, ale ogólnie podczas
    pracy jeśli imbecyl nie pisał aplikacji - wyłaczy sie.

  • 3. Data: 2016-07-12 21:06:57
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Sebastian Biały pisze tak:

> [...]
    > windowsie właczy sie h.. wie po co przy zamykaniu systemu, ale
    > ogólnie podczas pracy jeśli imbecyl nie pisał aplikacji - wyłaczy

    W czasie kasowania plików i mieszania przy koszu chyba też się włącza?

    --
    Piter

    Let me see your war face.

  • 4. Data: 2016-07-12 21:14:55
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2016-07-12 21:06, PiteR wrote:
    > W czasie kasowania plików i mieszania przy koszu chyba też się włącza?

    Za każdym razem kiedy imbecyl pisał aplikację. Dotyczy to również
    programistów MS, a może przede wszystkim.

  • 5. Data: 2016-07-12 21:45:08
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2016-07-12 o 19:09, Em Gie pisze:
> [...]
    wiąże z fizycznym wyciągnięciem zasilania dysku i zrobienia włącznika??

    Mi się sam wyłącza i jak trzeba włącza. Wiem bo słyszę.
    System Windows 7 bez jakichś tam kombinacji.
    System i aplikacje są na SSD.

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2016-07-12 22:00:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Sebastian Biały h...@p...onet.pl ...

    > Sam się właczy/wyłaczy w razie potrzeby. Co prawda w głupim windowsie
    > właczy sie h.. wie po co przy zamykaniu systemu, ale ogólnie podczas
    > pracy jeśli imbecyl nie pisał aplikacji - wyłaczy sie.

    Ale bedzie sie tez włączał z byle powodu... No chyba ze w nowych windowsach
    to poprawili.

    A ponoc dla dysku nie ciagła praca a własnie włączanie / wyłaczanie robią
    różnice.

  • 7. Data: 2016-07-12 23:49:53
    Od: Olaf Frikiov Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 12 Jul 2016 20:00:08 +0000 (UTC)
    doszła do mnie wiadomość
    <X...@1...0.0.1>
    od Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> :
> [...]
    >to poprawili.
    >
    >A ponoc dla dysku nie ciagła praca a własnie włączanie / wyłaczanie robią

    Dyski mają podaną maksymalną(teoretycznie) ilość parkowań.
    Jest to typowo 300-600 tysięcy parkowań głowicy.
    --
    Całujmy wszyscy dupę Henryka.
    http://www.racjonalista.pl/kk.php/s,1546

  • 8. Data: 2016-07-12 23:52:52
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Em Gie pisze tak:

    > Czy znacie jakieś rozwiązania, by włączać go ręcznie w razie
    > potrzeby. Czy to się wiąże z fizycznym wyciągnięciem zasilania
    > dysku i zrobienia włącznika??

    Znamy. Kieszeń usb i pilot z biedrony.

    Na dysku są kultowe filmy dvd of course. Jak mnie najdzie obejrzeć
    jakiś, zarzucam pilota bez wstawania z łóżka. Najgorzej jak pilot leży
    tak daleko ;)

    a poważnie, zrobiłbym wyłacznik.

    --
    Piter