  • 21. Data: 2019-04-21 08:06:05
    Temat: Re: Sprowadzony samochod na lawecie bez tablic - jak sie poruszac
    Od: mari <m...@g...com>

    > No, ale taniej jest bez tablic. Bez OC jeszcze taniej wychodzi.

    dajmy na to ze kupiłbym tablice tymczasowe, kupujacy jest np z
    zakopanego,ja ze szczecina. ale pisze :

    Uwaga! Po upływie 30 dni tablice czasowe i pozwolenie czasowe muszą być
    zwrócone do urzędu, który je wydał.

    czyli bym musiał jechac po tablice do osoby ktora kupila zeby mi oddala
    tablice i dokumenty, bo nie kazdy wysle...

  • 22. Data: 2019-04-21 09:18:13
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2019-04-21 o 08:06, mari pisze:

> [...]
    >
    > czyli bym musiał jechac po tablice do osoby ktora kupila zeby mi oddala
    > tablice i dokumenty, bo nie kazdy wysle...

    Ale dlaczego Ty byś musiał?
    Samochód sprzedałeś i problem tablic i rejestracji
    przechodzi na kupującego.