  • 181. Data: 2014-07-30 11:11:37
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "SW3" <s...@p...fm.invalid>

    > Możesz w takim razie zaproponować, jaki w tym konkretnym przypadku
    > powinien
    > byc odpowiedni poziom ogólności przepisów?

    "Właściciel ma prawo zarządzać swoją własnością." -> Właściciel parkingu
    może ustalić, że jest to parking dla zarejestrowanych samochodów. Jeśli
    coś innego niż zarejestrowany samochód znajduje się na parkingu to
    właściciel parkingu może to usunąć.
    --
    Usunąć w sensie ?

  • 182. Data: 2014-07-30 11:13:11
    Od: "NetiaAbonent" <n...@a...invalid>

    Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@spam_wp.pl>

    > Nie do końca prawda.
    > Wolno je trzymać na swoim prywatnym terenie, na terenie np. SM
    > już nie.

    A w dzierżawionym albo wynajmowanym garażu ? A na prywatnym szrocie sąsiada
    ? :-)

  • 183. Data: 2014-07-30 11:31:55
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 10:47:10 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Nie do końca prawda.
    > Wolno je trzymać na swoim prywatnym terenie, na terenie np. SM już nie.

    a czym się rózni teren prywatny od terenu SM?

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 184. Data: 2014-07-30 18:03:43
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-30 11:31, Użytkownik masti napisał:

    > a czym się rózni teren prywatny od terenu SM?

    Brakiem regulaminów i innym systemem zarządzania.
    Dodatkowo porównują podrzucenie wraka na parking bez
    zgody i opłat ze świadomym trzymaniem swojego wraka
    na swoim terenie.

    Pozdrawiam

  • 185. Data: 2014-07-30 19:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ta sytuacja pokazuje, że jak ktoś nie będzie chciał zabrać, to mu nic
    > nie zrobisz. To że zabrał po dobroci nic nie wnosi do tematu rozwiązań
    > prawnych w tym zakresie.

    Ale mówimy przeciez o nowych uwarunkowaniach prawnych...

  • 186. Data: 2014-07-30 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik NetiaAbonent n...@a...invalid ...

> [...]
    > może ustalić, że jest to parking dla zarejestrowanych samochodów. Jeśli
    > coś innego niż zarejestrowany samochód znajduje się na parkingu to

    Zaproponuj coś!
    Konstruktywna krytyka mile widziana!

  • 187. Data: 2014-07-30 19:59:48
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik masti g...@t...hell ...

    > jakbym wiedział tobym został prawnikiem :)

    No to jestesmy w kropce.
    Ale skoro nie wiesz jak jest dobrze, to skąd wiesz, jak jest źle? :)

  • 188. Data: 2014-07-30 20:34:47
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-30 19:59, Budzik wrote:

    > Zaproponuj coś!

    Ty zaproponuj jak ma usunąć, skoro przyznajesz mu do tego prawo.

    > Konstruktywna krytyka mile widziana!

    Konstruktywna krytyka jest taka, że z tym prawem do usunięcia cudzego
    samochodu ze swojego terenu nie jest tak różowo jak piszesz - jak to
    wygląda w praktyce już ci pisałem.

    Równie dobrze możesz napisać, że jak lokator ci nie płaci to możesz go z
    lokalu usunąć - z tym że niekoniecznie;)

    Shrek.

  • 189. Data: 2014-07-30 21:46:59
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 30 Jul 2014 18:03:43 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

    > Brakiem regulaminów i innym systemem zarządzania. Dodatkowo porównują
    > podrzucenie wraka na parking bez zgody i opłat ze świadomym trzymaniem
    > swojego wraka na swoim terenie.

    a ktoś Ci zabrania zrobić regulaminu na własnym terenie?
    Mylisz zarządcę z formą własności

  • 190. Data: 2014-07-30 22:59:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Ty zaproponuj jak ma usunąć, skoro przyznajesz mu do tego prawo.

    Lawetą.
    Na złom.

    > Konstruktywna krytyka jest taka, że z tym prawem do usunięcia cudzego
    > samochodu ze swojego terenu nie jest tak różowo jak piszesz - jak to
    > wygląda w praktyce już ci pisałem.

    Trudno zrozumiec ze nie mówimy o obecnym prawie?