  • 191. Data: 2014-07-31 06:47:53
    Temat: Re: Sprzedać grata w całości czy na części?
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2014-07-30 22:59, Budzik wrote:

    > Trudno zrozumiec ze nie mówimy o obecnym prawie?

    A gdzie tą propozycję zawarłeś?

    Shrek.

  • 192. Data: 2014-07-31 10:59:46
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > A gdzie tą propozycję zawarłeś?

    Cała odnoga wątku jest o tym...?

  • 193. Data: 2014-07-31 20:12:17
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2014-07-30 21:46, Użytkownik masti napisał:

    > a ktoś Ci zabrania zrobić regulaminu na własnym terenie?
    > Mylisz zarządcę z formą własności

    Nie mylę. W obu przypadkach jest to czyjaś własność i nie jest
    powiedziane że prywatny teren nie jest współwłasnością.

    A kwestie parkingów reguluje nie tylko własność ale i system
    zarządzania który może dopuszczać parkowanie na terenie SM
    samochodów nie należących do członków tej SM ale może też
    nie dopuszczać. Więc nawet jak dopuszcza to wywalenie starego
    repcia bez rejestracji jest stosunkowo proste i szybkie.
    Natomiast zarejestrowanego już nie.

    Pozdrawiam

  • 194. Data: 2014-07-31 20:15:11
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 31 Jul 2014 20:12:17 +0200 osobnik zwany RadoslawF
    napisał:

> [...]
    > to wywalenie starego repcia bez rejestracji jest stosunkowo proste i
    > szybkie. Natomiast zarejestrowanego już nie.

    z punktu widzenia prawa niczym się nie różni czy teren jest własnością
    jedenj osoby czy spółdzielni. To czy regulamin ustanowi jednoosobowo
    właściciel czy gremium spółdzielcze jest niestotne.

    co do łatwości wywalenia to się zdecydowanie mylisz.

    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?