  • 1. Data: 2010-09-09 17:13:37
    Temat: Stuki
    Od: "Mirosław" <m...@g...com>

    Witam,
    czy na stacji diagnostycznej stwierdzą mi skąd
    dochodzą lekkie stuki w zawieszeniu
    przy przejeżdżaniu przez dziury?

    pozdrawiam
    Mirosław R

  • 2. Data: 2010-09-09 17:45:03
    Temat: Re: Stuki
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Mirosław wrote:

    > Witam,
    > czy na stacji diagnostycznej stwierdzą mi skąd
    > dochodzą lekkie stuki w zawieszeniu
    > przy przejeżdżaniu przez dziury?

    Na normalnym przeglądzie "do dowodu rejestracyjnego"? Raczej nie.

    Ale jak pojedziesz i powiesz że taki jest problem - to zazwyczaj
    potrafia znaleźć skąd się tłucze. O ile jest to do znalezienia, bywa że
    trzeba cały zawias rozmontować żeby znaleźc to co się obluzowało/zużyło.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 3. Data: 2010-09-09 18:28:28
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Na normalnym przeglądzie "do dowodu rejestracyjnego"? Raczej nie.

    Mnie łącznik stabilizatora zdiagnozowali właśnie na rejestracyjnym.
    We Fiacie żeby było śmieszniej.

  • 4. Data: 2010-09-09 19:03:53
    Od: "Massai" <t...@w...pl>

    Cavallino wrote:

    > Użytkownik "Massai" <t...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Mnie łącznik stabilizatora zdiagnozowali właśnie na rejestracyjnym.
    > We Fiacie żeby było śmieszniej.

    Znaczy w stacji diagnostycznej przy serwisie fiata? w takich stacjach
    im się chce szukać ;-) bo jak znajdą to jest duża szansa że klient
    zostawi auto do naprawy.

    Ale zazwyczaj im się aż tak nie chce szukać dokładnie. Jak wyraźnie
    luzów nie widać, to podbijają i cześć. Chyba że diagnosta ma zacięcie.

    Ale jak się pojedzie i zapłaci za to dodatkowo, to potrafią poszukać, i
    ci z którymi miałem do czynienia byli nawet nieźli w te klocki.

    --
    Pozdro
    Massai

  • 5. Data: 2010-09-09 20:20:54
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    > Znaczy w stacji diagnostycznej przy serwisie fiata?

    Nie, w ASO Fiata przy przeglądzie rejestracyjnym Kijanki.