  • 11. Data: 2019-09-23 18:46:34
    Temat: Re: Sprzedaz auta do Afryki
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2019-09-23 o 16:58, Cavallino pisze:

    > Poza Europą o VW nikt nie chce słyszeć, a hultaje nawet na Kubie są
    > popularne, ich silniki masowo lądują w klasykach z Hameryki (takich
    > sprzed 50 czy 60 lat).
    >
    > To my mamy spaczone gusta, przekonaniami laweciarzy sprzed 20-30 lat,
    > które dawno są nieaktualne, tylko nikomu w głowie się to nie aktualizuje.

    Popieram w całej rozciągłości.
    Spaczone mózgi "golfem w dizlu", "passatem w kombi" i wieś w śmiesznym
    beemwu bez kierunkowskazów i kuul dress 3 paski rejdi.

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2019-09-24 16:50:52
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2019-09-22 01:34, gobo wrote:

> [...]
    > auta dookola, nie sprawdzal wyposazenia, bagaznika itp. Spisalem umowe,
    > lekko stargowalismy cene i tyle. Zona bankowiec sprawdzila autentycznosc
    > pieniedzy i facet pojechal. Drugi zawodnik, ktory byl z nim pojechal
    > autem ktorym przyjechali.
    > Zero jazdy probnej, zero sprawdzania numerow, stanu technicznego -
    > kompletnie nic. Nie chcial nawet kol zimowych.
    > Myslalem pierwotnie, ze to jakis przekret, ale jak widac sa wyjatki.
    > Fajnie, ze sprzedalem auto i to za cene jaka chcialem, ale dalej jestem
    > w szoku przez sposob przeprowadzenia transakcji:)

    Troche juz za pozno, ale ciekawe ile tysiecy dolarow miales schowane
    w oparciu fotela kierowcy.

    --

    memento lorem ipsum

  • 13. Data: 2019-09-24 22:33:45
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2019-09-23 18:46, Irokez wrote:
    [...]
    > Popieram w całej rozciągłości.
    > Spaczone mózgi "golfem w dizlu", "passatem w kombi" i wieś w śmiesznym
    > beemwu bez kierunkowskazów i kuul dress 3 paski rejdi.

    Coś w tym jest, bo w moim prywatnym rankingu najgorszym autem, jakim
    kiedykolwiek jeździłem jest Golf II 1,6D (bez turbo). Po prostu koszmar.
    Odnoszę wrażenie, że nawet kaszlak był od tego czegoś żwawszy. Na
    szczęście nie był mój. :-)

  • 14. Data: 2019-09-26 10:31:26
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/09/2019 00:34, gobo wrote:

    > Spotkaliscie sie z czyms takim? Slyszalem o Mercedesach, Toyotach do
    > Afryki, ale nie Hyundaiach. Niech sie wiec komus na Czarnym Ladzie
    > dobrze jezdzi:)
    > Pozdrawiam
    > Piotr

    Kiedys byla taka sama akcja ale z Toyotami, ktore wywozili chyba na
    bliski wschod.

  • 15. Data: 2019-09-26 10:43:33
    Od: Mateusz Viste <m...@n...pamietam>

    On Thu, 26 Sep 2019 09:31:26 +0100, K wrote:

    > Kiedys byla taka sama akcja ale z Toyotami, ktore wywozili chyba na
    > bliski wschod.

    Toyoty akurat "od zawsze" miały wzięcie...

    https://www.newsmax.com/TheWire/isis-toyotas-purchas
    e-middle-east/
    2015/10/07/id/695139/

    https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_War

    Czyżby faktycznie przerzucili się nie Hyundaie?

    Mateusz

  • 16. Data: 2019-09-26 17:00:39
    Od: K <n...@e...com>

    On 26/09/2019 09:43, Mateusz Viste wrote:

> [...]
    > 2015/10/07/id/695139/
    >
    > https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_War
    >
    > Czyżby faktycznie przerzucili się nie Hyundaie?

    Pamietam ogloszenia na kazdym slupie w Gdyni: "Kupie Toyote w kazdym stanie"