  • 1. Data: 2010-02-01 12:18:17
    Temat: Śruby calowe, jaki producent lub dystrybutor?
    Od: "UHF" <u...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    czy jest w Polsce jakaś firma która miała by w ofercie duży wybór śrub
    calowych? Również takich trochę mniej typowych (małe średnice, "gęsty" skok
    gwintu, z łbem grzybkowym itp.) i gdzie nie trzeba od razu zamawiać w
    setkach czy tysiącach sztuk?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-02-01 16:07:53
    Temat: Re: Śruby calowe, jaki producent lub dystrybutor?
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

> [...]
    > calowych? Również takich trochę mniej typowych (małe średnice, "gęsty" skok
    > gwintu, z łbem grzybkowym itp.) i gdzie nie trzeba od razu zamawiać w

    Zadałeś(aś) sobie trud wpisania google: śruby calowe ?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 3. Data: 2010-02-02 08:20:40
    Od: "UHF" <u...@N...gazeta.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki
    <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.n
    a.com> napisał(a):

    > Zadałeś(aś) sobie trud wpisania google: śruby calowe ?

    Oczywiście, i wpisania, i zatelefonowania, i przekonania się że w "bogatej
    ofercie" (przynajmniej firm z mojej okolicy) nie ma połowy tego co
    potrzebuję, lub jest dostępne tylko na zamówienie z ilosciami >>kilkaset
    szt. Stąd pytanie do praktyków gdzie się w takie śruby zaopatrują.

    pozdrawiam

  • 4. Data: 2010-02-03 18:58:52
    Od: "wt" <s...@p...onet.pl>

    > potrzebuję, lub jest dostępne tylko na zamówienie z ilosciami >>kilkaset
    > szt. Stąd pytanie do praktyków gdzie się w takie śruby zaopatrują.

    Pojedyncze nietypowe śruby dorabiam sobie na miejscu. Pojechać gdziekolwiek
    po takie coś byłoby chyba drożej.

  • 5. Data: 2013-07-25 13:18:01
    Temat: Re: ??ruby calowe, jaki producent lub dystrybutor?
    Od: Śruba <0...@e...com>