  • 1. Data: 2010-01-24 21:44:42
    Temat: Biuro konstrukcyjne
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

    Panowie,
    jestem przekonany, że wielu z Was miało doczynienia z firmami zewnętrznymi,
    zajmującymi się projektami maszyn lub
    gotowymi maszynami / automatami.

    Jakie są oczekiwania wobec tych firm, co świadczy o tym, że ma się
    doczynienia z profesjonalistami?
    Oczywiście takie żeczy jak terminowość oraz przymyślana i działająca maszyna
    zostawmy jako oczywistość.

    Dzieki

    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-01-24 23:55:16
    Temat: Re: Biuro konstrukcyjne
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Mariusz" <m...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > doczynienia z profesjonalistami?
    > Oczywiście takie żeczy jak terminowość oraz przymyślana i działająca

    To nie jest oczywistość :-) W praktyce dobrze wybierać biuro, które już
    podobną maszynę projektowało i wdrożyło. Oni już nauczyli się na błedach i
    kolejna maszyna będzie na pewno lepsza, a w każdym razie szybciej wdrożona.

  • 3. Data: 2010-01-26 18:27:54
    Od: "Mariusz" <m...@w...pl>

> [...]
    > podobną maszynę projektowało i wdrożyło. Oni już nauczyli się na błedach i
    > kolejna maszyna będzie na pewno lepsza, a w każdym razie szybciej

    Tu do końca sie nie zgodze,

    Firmy projektowe rzadką robią rzeczy takie same, jeżeli tak piszemy o
    firmach już bardziej produkcyjnych,
    projekty można standaryzować, ich składowe i np. 50% podzespołów można tak
    zrobić (moja subiektywna ocena),
    bardzo ważnym elementem jest podejście do klienta, kontakt z nim, wiele firm
    ma nadworne biura konstrukcyjne,
    po prostu zna je i są do przewidzenia, nie muszą poświęcać czasu na szukanie
    nowych, sprawdzanie siebie na wzajem itp.