  • 11. Data: 2023-08-04 10:39:13
    Temat: Re: Stało się to, przed czym ostrzegaliśmy! Konrad Berkowicz
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:11, _Master_ wrote:
    > To kwestia filozofii
    > Ja nie mam faszystowskich zapędów

    Nie masz, ale poza konfederacją, nie ma na scenie politycznej niczego
    innego bliższego faszystom.

    Więc nie chcesz, ale musisz. Typowy dyzonans.

  • 12. Data: 2023-08-04 10:41:56
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:16, _Master_ wrote:
    > Jeśli ze względów ideologicznych ktoś mi czegoś ZAKAZUJE to mi nie pasuje
    > Jestem wolnym białym człowiekiem i mam do tego prawo.

    Czyli dupa z ciebie, a nie chrześcijanin, u Krzysia już punktów nie
    zarobisz, a co to za Konfederata, jak do kościła nie biega co pół
    godziny. Całość procesów religijnych kręci sie w okół listy zakazów o
    różnej długości, niektórzych tak głupich, że UE może się uczyć.

    > Amerykanie robią to mądrzej a jak mawia Kraśko to ostoja demokracji ;-)

    I dlatego Twoi koledzy z krzyżykiem na fladze, rozpierdarali budynki
    rządowe z bronią w ręku, bo się im demokracja nie spodobała.

    Dyzonans, aż zęby dzwonią.

  • 13. Data: 2023-08-04 10:43:36
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    > Nie stanieją a zdrożeją spalinowe i ich użytkowanie.
    > Myślisz że nasze pensje wzrosną np. x 4 do tego czasu?

    Myślę, że Zandberg ciągle zapisuje do swoich. Powinieneś z takimi
    poglądami zapukać jednak do socjalistów. Oni mają identyczne poglądy
    gospodarcze.

    Dyzonans, aż szklanki pękają w kredensie.

  • 14. Data: 2023-08-04 10:52:36
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 10:38, heby pisze:

    > Więc nie powinieneś głosować na Konfederacje. Oni biedaków nie
    > potrzebują, rozgniotą was jak karaluchy.

    Oni nie dzielą ludzi na lepszych i gorszych.
    To że przedstawiają rozwojowy program gospodarczy nikogo nie poniża ani
    nie pomija.
    Kto Cię znowu oszukał?

    > Głosujesz na partię, która ma taki plan.

    W którym miejscu na której stronie?

  • 15. Data: 2023-08-04 10:54:19
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 10:39, heby pisze:
    > Nie masz, ale poza konfederacją, nie ma na scenie politycznej niczego
    > innego bliższego faszystom.

    Nie rozumiesz słowa faszyzm.

  • 16. Data: 2023-08-04 10:56:42
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 10:41, heby pisze:
> [...]
    > godziny. Całość procesów religijnych kręci sie w okół listy zakazów o
    > różnej długości, niektórzych tak głupich, że UE może się uczyć.

    Co to za bełkot?
    Co mój sprzeciw przeciwko zakazowi spaliniaków ma wspólnego z zakazami
    religijnymi?

    Jakiś ksiądz Ci kiedyś zakazał jeździć samochodem?

  • 17. Data: 2023-08-04 10:57:46
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 10:41, heby pisze:
    > I dlatego Twoi koledzy z krzyżykiem na fladze,

    To Kraśko kłamie o tej hameyce?

  • 18. Data: 2023-08-04 11:00:14
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-04 o 10:43, heby pisze:
    > Myślę, że Zandberg ciągle zapisuje do swoich. Powinieneś z takimi
    > poglądami zapukać jednak do socjalistów. Oni mają identyczne poglądy
    > gospodarcze.

    I jeszcze nie rozumiesz czym jest socjalizm.

    Porównujesz lewaków z Konfederacją bo mają na celu dobro również
    biedniejszych obywateli?

    Kto Ci to napisał?

  • 19. Data: 2023-08-04 11:02:19
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:52, _Master_ wrote:
    > Oni nie dzielą ludzi na lepszych i gorszych.

    Dokładnie tak, to wyjęte z programu lewicy.

    > To że przedstawiają rozwojowy program gospodarczy nikogo nie poniża ani
    > nie pomija.

    Tak, to dokładnie wyjęte z programu lewicy.

    > Kto Cię znowu oszukał?

    Kilku misiów w Konfederacji, twierdzących że masz sobie kupić
    ubezpieczenie zdrowotne, a jak Cie nie stać, to z przeszczepu nerki
    nici, mogą najwyżej przeszczepić kredyt.

    > W którym miejscu na której stronie?

    Każdej.

    Ale tutaj konkretnie w tym temacie:

    "[...]umożliwieniu pacjentom dokonywania swobodnego wyboru
    ubezpieczyciela, z którego usług będą korzystać. Każdy ubezpieczyciel
    będzie miał obowiązek zapewnić pacjentom dostęp do (określonego
    prawem) koszyka świadczeń gwarantowanych. Ubezpieczyciele będą
    konkurować o pacjentów m.in. dodatkowymi świadczeniami spoza
    koszyka gwarantowanego czy jakością obsługi klienta. [...]

    No i widzisz, biedaku, to tu kogo dzieli na gorszych i lepszych? A w
    zasadzie na bogatszych i biedniejszych?

    Jakie to uczucie być prawakiem a okazać się być lewakiem?

  • 20. Data: 2023-08-04 11:05:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 04/08/2023 10:54, _Master_ wrote:
    > Nie rozumiesz słowa faszyzm.

    Nikt nie rozumie, dlatego tak swobodnie nim operujemy.

    Ty zacząłeś, twierdząc, że to przymus kupowania. Czyli też nie rozumiesz.

    Idź poczytaj Umberto Eco. To krótkie jest, zaledwie parę stron, dasz radę.

    https://mirror.anarhija.net/pl.anarchistlibraries.ne
    t/mirror/u/ue/umberto-eco-wieczny-faszyzm.a4.pdf