  • 11. Data: 2011-08-26 19:12:57
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j388re.v8.0@poczta.onet.pl...
    > "Rabbit McCroolick" <b...@w...pl> wrote in message

    > Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    > takich na pamięć wewnętrzną.

    Rzeco?

    > Myślę że nie doceniasz że innowacyjność produktów Apple siedzi
    > właśnie w szczegółach. Słyszałeś powiedzonko "małe a cieszy"?
    > Czasem jeden drobny drobiazg zyskuje klienta. A jak produkt ma
    > 5-6 takich miłych drobiazgów które wyróżniają go od konkurencji
    > to klient nie tylko kupi taki produkt właśnie zamiast konkurencji
    > to jeszcze gotów będzie zapłacić za niego dużo więcej.

    I znow zero konkretow. Typowy wyznawca, bojacy sie twardych faktow.

  • 12. Data: 2011-08-26 20:09:42
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-08-26 18:19, Pszemol pisze:
    > "boxfish" <c...@g...pl> wrote in message

    > Tak byś powiedział bo z jednej strony jesteś niezorientowany
    > na rynku elektroniki konsumenckiej a z drugiej jesteś ideologicznie
    > nastawiony negatywnie w stosunku do tej firmy. Brak Ci obiektywizmu.

    Nie mogę :) Widzę, że fakty są nieistotne, wystarczy wiara.
    W tym akurat Apple jest genialne - jak to boxfish napisał.

  • 13. Data: 2011-08-26 20:10:52
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 18:19, Pszemol pisze:

    > Tak byś powiedział bo z jednej strony jesteś niezorientowany
    > na rynku elektroniki konsumenckiej

    Kolega za to jak widzę świetnie zorientowany w mojej wiedzy :-)

    >a z drugiej jesteś ideologicznie
    > nastawiony negatywnie w stosunku do tej firmy. Brak Ci obiektywizmu.

    Jak na razie to widze coś zupelnie odwrotnego, to raczej ty emocjonalnie
    podchodzisz do tematu i nawet argumentów na owe zaawansowanie techniczne
    zapewne nie potrafisz podać.

    podpowiem, nie ma ich wiele - produkty apple są raczej właśnie srednio
    zaawansowane, raczej proste w obsłudze i zazwyczaj o krok (jak nie 2-3
    kroki) za innym w nowinkach technicznych.

    Nie ejstem nastawiony negatywnie, kilka ipodów, jakiś iphone i jakiś mac
    book przez moje ręce przeszły. Świetny sprzet.

    tyle tylko że w tym przypadku sukces to

    - świetny marketing (zbudowanie wrażenia kultowości, najpierw białych
    słuchawek potem innych gadgetów)

    - prostota i intuicyjność obsługi (kosztem uniwersalności)

    - b.dobra stylistyka

    koniec

  • 14. Data: 2011-08-26 20:11:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > O, kolega jak widze wyznawca applea.

    Nie, nie uważam się za wyznawcę.

    > Gdyby sie zastanowil w czym apple tak przoduje
    > i podal przyklady moglbys sie zdziwic.

    Zastanawiałem się wiele razy i podałem przykłady obok
    w tym samym wątku. I wiesz co? Nie zdziwiłem się.

  • 15. Data: 2011-08-26 20:11:44
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Nie mogę :) Widzę, że fakty są nieistotne, wystarczy wiara.
    > W tym akurat Apple jest genialne - jak to boxfish napisał.

    Jakie znowu fakty? Urojenia i uprzedzenia.

  • 16. Data: 2011-08-26 20:12:21
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "boxfish" <c...@g...pl> napisał w wiadomości

    > - b.dobra stylistyka

    i o to chodzi, ladny sprzet dobrze sie sprzedaje

  • 17. Data: 2011-08-26 20:15:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "boxfish" <c...@g...pl> wrote in message

    > Kolega za to jak widzę świetnie zorientowany w mojej wiedzy :-)

    No właśnie.

    > Jak na razie to widze coś zupelnie odwrotnego, to raczej ty emocjonalnie
    > podchodzisz do tematu i nawet argumentów na owe zaawansowanie
    > techniczne zapewne nie potrafisz podać.

    Gdzie tu widzisz jakieś emocje???

> [...]
    > słuchawek potem innych gadgetów)
    >
    > - prostota i intuicyjność obsługi (kosztem uniwersalności)

    Stosujesz kryterium oceny produktów w nieodpowiedni sposób.
    Doświadczenie Apple uczy nas że klient nie chce mieć uniwersalnego,
    zaawansowanego produktu który może wiązać krawaty i usuwać ciąże.
    Klient woli proste, łatwe w użyciu urządzenie które IDEALNIE pasuje
    do swojej funkcji i do tego jest bardzo przemyślanie wykonane, trwałe
    i wyróżniające się od konkurencji stylistyką.

  • 18. Data: 2011-08-26 20:15:10
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-08-26 20:59, Pszemol pisze:

    > Nie wiem czy przed iPodem były odtwarzacze mp3 - chyba nie było
    > takich na pamięć wewnętrzną. Były dyskowe walkmany Sony...

    Toś teraz pokazał orientacje w rynku elektroniki konsumenckiej, ja
    pierdziu - weź kiedyś do ręki odtwarzacz np Irivera i posłuchaj różnicy
    w dźwięku w stosunku do twego technologicznie zaawansowanego ipoda a
    potem wrzuć na tego ipoda kolekcje mp3 ...

  • 19. Data: 2011-08-26 20:17:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Rzeco?

    No co? Jaką konkurencję miał pierwszy iPod, ten z dyskiem twardym?

    > I znow zero konkretow. Typowy wyznawca, bojacy sie twardych faktow.

    O jakie konkrety Ci może chodzić? Przecież dla każdego te drobiazgi
    będą inne.

  • 20. Data: 2011-08-26 20:20:35
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Zastanawiałem się wiele razy i podałem przykłady obok
    > w tym samym wątku. I wiesz co? Nie zdziwiłem się.

    Jakos nikt tych przykladow nie zauwazyl, oczywiscie zapewne teraz bedziesz w
    kolko powtarzal, ze przeciez podales przyklady.

    Zauwazono natomiast, ze wydawalo Ci sie, ze iPod byl pierwszy.