  • 191. Data: 2011-08-28 17:53:02
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:j3d96f.5ng.3@poczta.onet.pl...
    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Nie błaznuj - wiem co to GPS i nie o to pytałem...
    > Mówiliście że iPhone GPS nie ma... chyba nie sądzicie że w iPhone
    > jego wbudowanego GPSa nie da się wykorzystać do nawigacji?

    Nie blaznuj - z reszta przy Twoim "niezorientowany na rynku elektroniki
    konsumenckiej" mozliwe, ze i tego nie wiesz.

  • 192. Data: 2011-08-28 17:57:19
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

    > Jak na razie to wy tańczycie jak Wam zagram...

    Buhahahahah.

    > Wierzycie w każde małe słowo jakie napiszę :-)

    O pszemus sie skapowal, ze wystarczajaco idiote z siebie zrobil, wiec
    teraz - Maciek ja tylko zartowalem.

    > Podobał mi się Macbook Air ale chciałem coś z Windows,
    > więc podpuściłem was że Macbook Air nie ma konkurencji
    > i sami mi podpowiedzieliście na co mogę popatrzeć :-)
    > Dzięki za rekomendację Samsunga N900 - tego sobie kupię...

    Ale wiesz, ze taka informacje da uzyskac rowniez nie tracac przy okazji
    twarzy?

  • 193. Data: 2011-08-28 18:08:32
    Od: "Iksinski" <nie_pisz@tu_nic_nie_ma.pl>

    > O pszemus sie skapowal, ze wystarczajaco idiote z siebie zrobil, wiec
    > teraz - Maciek ja tylko zartowalem.

    Właśnie się przyznał, że troluje. Doceń to. ;-)

    > Ale wiesz, ze taka informacje da uzyskac rowniez nie tracac przy okazji
    > twarzy?

    Trolowi utrata twarzy nie przeszkadza. A 12-latek jeszcze pewnie nie wie co
    to znaczy.
    Tak głupiej argumentacji inny rozsądnie myślący człowiek nie mógłby użyć.

  • 194. Data: 2011-08-28 18:14:00
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:

    > A może to Ty wyznajesz jakiś mit że musi być taki konkretny
    > wyświetlacz bo inne się dla grafików nie nadają? Jak widać się
    > nadają, skoro takie używają
    > i to z dużym powodzeniem.

    Wiesz co mam oczy i widzę...

    że ekran w jabłkach jest gówniany

  • 195. Data: 2011-08-28 18:17:40
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Pszemol wrote:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > No właśnie na tym polega że Cię nie stać.
    > Nie mówimy o tym czy masz 3 tysiące złotych na koncie w banku,
    > bo mam nadzieję że tyle masz, tylko czy Cię stać na zakup iPhone
    > za 3 tysiące. I z tego co piszesz - nie stać Cię.

    gówno prawda, on uważa że iPhone jest zabawką a nie dobrym telefonem. A na
    taką zabawkę nie da 3 koła.

    > Super. Zapewniam Cię, że iPhone spełniłby Twoje wymagania :-)

    a ja myślę że nie :)

  • 196. Data: 2011-08-28 18:58:56
    Od: cyberm_no_@_spam_tlen.pl

    > Interesuje mnie natomiast w czym jest według Ciebie Galaxy S lepszy od
    > iPhone.
    Wystarczającym argumentem jest dostępność kodu źródłowego.

    p.s.
    modlisz się co wieczór do tego swojego słono przepłaconego i technicznie
    zacofanego już szmelcu?
    --
    Robert CyberM

  • 197. Data: 2011-08-28 19:32:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:48:55 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Nie błaznuj - wiem co to GPS i nie o to pytałem...
    > Mówiliście że iPhone GPS nie ma... chyba nie sądzicie że w iPhone
    > jego wbudowanego GPSa nie da się wykorzystać do nawigacji?

    A konkretnie jakim programem ?
    Na terenie RP z przykleglosciami ..

    J.

  • 198. Data: 2011-08-28 19:33:12
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 10:47:01 -0500, Pszemol napisał(a):
    > Zauważono że mało który użytkownik komputera, a zwłaszcza
    > laptopa przenośnego dodaje pamięci w czasie życia tego laptopa
    > i zamiast montować tam standardowe moduły, gniazdka,
    > klapki zasłaniające te moduły ze śrubkami postanowiono
    > wlutować pamięć wprost na płytę - jeśli 1% centusiów nie kupi
    > z tego właśnie powodu laptopa Apple to ich budżet z tego nie
    > ucierpi. Apple nie ma aspiracji do robienia produktów DLA KAŻDEGO.

    A zauwazono ze uzytkownik telefonu zwykle jednak wymienia baterie ?

    J.

  • 199. Data: 2011-08-28 19:37:10
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 14:46:17 +0100, Waldek Godel napisał(a):

    > Spróbuj uruchomić nową Nokię z wyłączoną transmisją danych, WLAN i w
    > miejscu gdzie nie ma odbioru GPS... Zdziwisz się.

    A konkretnie w czym problem ? Wydaje mi sie ze robie to nagminnie.

    J.

  • 200. Data: 2011-08-28 19:37:55
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 28 Aug 2011 21:37:10 +0200, J.F. napisał(a):

    > A konkretnie w czym problem ? Wydaje mi sie ze robie to nagminnie.

    nagminnie wyciągasz nowe telefony z pudełka?
    Zazdroszczę...

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Buhahha nie rozsmieszaj mnie JA ZA TA GRUPA GLOSOWALEM jak powstawala"-