  • 591. Data: 2011-09-01 17:30:42
    Temat: Re: Steve odchodzi!
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:52, Pszemol pisze:

    > Znowu próbujesz dorównać Ghostowi w chamstwie. Dlaczego?
    > Brak Ci argumentów i emocje biorą górę nad rozumem?

    Brak mi zdrowia i chęci do wykładania ci rzeczy oczywistych, których
    równie oczywiście nie rozumiesz.

    > To oczywiście że ja nie mam tu znaczenia - podałem swoje doświadczenie
    > jako argument że Samsung nie miał kampanii reklamowej w USA i nie
    > sprzedawał swojego wyrobu, tymbardziej jego wyrób nie był popularny
    > na rynku gdzie sprzedawano iPhone więc nie mógł Apple czerpać z niego
    > wzorów czy korzystać z jego nieistniejącej popularności.

    > Znalazłeś już typowe rozmiary komórek GSM?

    Tak, podałem ci zanim zajrzałeś na wikipedię.

    > Gdyby się wzorowali na swoim produkcie to Galaxy S2 miałoby klawiaturę.

    Ma boczne klawisze. Wspomniany grajek klawiatury wszak też nie ma.

  • 592. Data: 2011-09-01 17:31:16
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:54, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Chodzi o różnice i podobieństwa... Klawiatura i to pełna, to drastyczna
    > różnica. Typ telefonu "slider" jest totalnie różny od typu "bar".

    Ale odtwarzacz samsunga też nie ma widocznej klawiatury.

  • 593. Data: 2011-09-01 17:37:55
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:32, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message
    >
    > Dlaczego próbujesz być chamski?

    Nie próbuję, jestem.

    > Zwiąż swoje emocje na sznurku albo podyskutuj
    > sobie ze swoim kolegą chamusiem Ghostem.

    Ale po co?

  • 594. Data: 2011-09-01 17:48:36
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:34, Pszemol pisze:

    > Tak jest, Sony Vaio Z wygląda na poważną konkurencję Air'a 13".

    Z całym szacunkiem, ale bredzisz. Air nie jest żadną konkurencją dla Vaio Z.

  • 595. Data: 2011-09-01 17:50:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:55, Pszemol pisze:

    > ...Twoim skromnym zdaniem.

    Porównaj kiedyś zdjęcia z dobrego aparatu z takimi z typowego taniego
    kompaktu. Chociaż skoro matryca Aira i Vaio wydaje ci się taka sama, to
    i tak pewnie nic nie zauważysz.

  • 596. Data: 2011-09-01 17:53:39
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl>

    W dniu 2011-09-01 18:48, Pszemol pisze:
    > "Andrzej Libiszewski" <a...@g...USUNTO.pl> wrote in message

    > Znowu próbujesz okazywać brak szacunku do rozmówcy.

    Nie, nie próbuję. Ja zwyczajnie nie mam dla ciebie szacunku.

    > Ile razy trzeba tłumaczyć że rozmiary urządzenia przy
    > określaniu podobieństwa do innego urządzenia nie są istotne?

    > O czym Ty mówisz? Rozumiesz w ogóle powyższy argument?

    Nie i chyba nie chcę rozumieć, jak można porównywać tu człowieka z rzeczą.

    > Błaznujesz bo nie potrafisz merytorycznie odeprzeć rzeczowego argumentu?

    Nie widzę z twojej strony żadnego rzeczowego argumentu. Jestem jednak
    pewien, że jak przedstawisz swoje tezy sędziom orzekającym w sprawie
    Samsung - Apple to chętnie powołają biegłego, który je oceni. Będzie
    zapewne psychiatrą.

  • 597. Data: 2011-09-01 18:03:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Artur Maśląg" <f...@p...com> wrote in message

    > Pani Arbuz, co też Pani... Ja pisałem, że sprawdzałem 12"? Czy
    > którykolwiek z laptopów Apple 12" posiada matrycę o opisywanych
    > tutaj właściwościach? Nie dopowiadaj - nie ma. 13" Air też nie.

    No właśnie nie, więc pytałem który sprawdzałeś skoro szukałeś 12":

    "jakiś czas temu chciałem kupić zaawansowany notebook na którym
    dobrze by sie oglądało zdjęcia, czytaj ekran nie w technologii TN.
    Ponieważ nie mam uprzedzeń poszedłem też do świątyni i niestety
    okazało się że nie ma takiego komputera przenośnego z małym ekranem
    (12"). "

    > LOL - póki co, to Ty tutaj przodujesz w okazywaniu braku szacunku
    > w stosunku do rozmówców, choć istnieje możliwość, że to jakieś
    > problemy natury emocjonalnej czy też intelektualnej, a nie zwykłe
    > chamstwo.

    Co Ty mi tu insynuujesz? Gdzie ja wyrażam jakiś brak szacunku
    do Ciebie czy innych rozmówców? Masz jakieś urojenia czy może
    mylisz mnie z kimś innym?

  • 598. Data: 2011-09-01 18:07:42
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Przecież nawet nie jesteś w stanie pojąć, że rozmiar komórki może zależeć
    > od gęstości zaludnienia i prognozowanego obciążenia sieci.

    Pisałeś o TYPOWYCH DUŻYCH komórkach, nie o małych specjalnych
    do zabudowy w gęstych miastach, po co kręcisz i manipulujesz:
    "Bo rozmiar typowej dużej komórki 3G+ to około 1,5-2km"

  • 599. Data: 2011-09-01 19:41:00
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Nie, nie próbuję. Ja zwyczajnie nie mam dla ciebie szacunku.

    W takim razie zakończyliśmy w tym momencie tą wymianę zdań.

  • 600. Data: 2011-09-01 19:46:01
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 31 Aug 2011 09:54:42 +0200, Ghost napisał(a):
    > Alez skad, to Ty z uporem idioty okazujesz te milosc.

    Skoro tak się uparłeś by mi to wmawiać...

    > Mowilem, ze milosc...

    Ciekawe masz teorie - że każdy kto posiada nie do końca idealne urządzenie
    i korzysta z niego na tyle na ile to możliwe zamiast wyrzucić do śmieci -
    darzy je miłością...

    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944