  • 11. Data: 2020-04-10 20:44:03
    Temat: Re: Straszne ;) wieści -- niemal koniec świata...
    Od: Roman Tyczka <n...@b...no>

    On Fri, 10 Apr 2020 18:42:04 +0100, pioruns wrote:

    > Nieważne, jak go nazwiesz, pytam się, po go dyskutujecie z wariatem? ;)

    Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie je z rąsi i jeszcze
    przy tym tak słodko chrząka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Roman Tyczka

  • 12. Data: 2020-04-10 21:02:54
    Od: pioruns <c...@b...cy>

    On 10/04/2020 19:44, Roman Tyczka wrote:

    > Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie je z rąsi i jeszcze
    > przy tym tak słodko chrząka ;-)

    Jesteś niemożliwy :D hahaha Mnie trzepie jak widzę takich trolli jak
    Leszek Emenel Lichowski czy jak mu tam dlatego dawno dałem go do
    blacklisty. 10 lat temu jak tu przesiadywałem na grupach to on już to
    był i nadal napie**lał, niesamowite.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 13. Data: 2020-04-10 21:59:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" po4f6jvy4mdm$....@t...com

    > Zaczniesz pisać w żołnierskich słowach a liczba uzyskanych
    > odpowiedzi relatywnie wzrośnie, gwarantuję.

    [szantażysta... grozi mi zalewaniem mnie swymi mONdrościami...]

    Nie jestem żołnierzem.

    [RomanTyczka może szukać innych fspułpracofnikuf]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 14. Data: 2020-04-10 22:03:04
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Roman Tyczka" 19wowcpbyoms8$....@t...com

    > Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie
    > je z rąsi i jeszcze przy tym tak słodko chrząka ;-)

    [ma halucynacje?... albo podsłuchuje?... dookoła mnie
    watykańskie nabożeństwo... może pomylił źródła podsłuchu...
    Usenet chyba jeszcze nie niesie głosu... kamerę zakleiłem,
    ale mikrofonu -- nie... nawet jeśli podsłuchuje, nie mnie
    podsłuchuje... u mnie prezentuje się Franciszek via TV...]

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 15. Data: 2020-04-10 22:34:42
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > ale mikrofonu -- nie... nawet jeśli podsłuchuje, nie mnie
    > podsłuchuje... u mnie prezentuje się Franciszek via TV...]

    A mnie ciekawi, jak (albo z czego) zbudowane są pochodnie.
    Tradycyjna pochodnia wypala się w przeciągu minut. A oni tam stoją, z
    pochodni czasem kapie, a zużycia dużego nie widać.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 16. Data: 2020-04-11 00:10:12
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Adam" r6ql93$66n$2$A...@n...chmurka.net

    > A mnie ciekawi, jak (albo z czego) zbudowane są pochodnie.
    > Tradycyjna pochodnia wypala się w przeciągu minut. A oni tam stoją, z pochodni
    czasem kapie, a zużycia dużego nie
    > widać.

    Starożytni ;) -- znają się na rzeczy. Egipt czy Rzym -- kiedyś
    pochodniami świecili stale w budowlanych głębinach. Mnie to
    też fascynuje! Toż elektryfikacji dokonali w Polsce komuniści
    z Ludowej Ojczyzny całkiem niedawno. Na ulicach były wcześniej
    lampy gazowe -- ale też niezbyt długo.

    Świece, wcześniej pochodnie... Ileż dymu, ileż paliwa, ileż
    niebezpieczeństw... Ale chyba wirus jakby wpadł w ogień, to
    by spłonął. ;)

    -=-

    Trochę strasznie ;) wygląda -- pustkowie... Jakby wymarłe...
    Jakby zwiastun tego, co może nastąpić...
    W razie ewentualnej wojny termojądrowej nic by nie zostało
    z Ziemi, ale i konwencjonalna byłaby IMO straszniejsza niż
    najstraszniejsze wirusy i bakterie razem wzięte... Hiszpanka
    być może zachęciła do II wojny światowej, skoro zabiła parę
    razy więcej niż I światowa, ale teraz byłoby IMO gorzej...

    Nijak nie mogę telewizyjnego obrazka zestawić z tym Rzymem
    czy Watykanem, który pamiętam sprzed parudziesięciu lat...

    -=-

    Być może fajczą się tam jakieś tłuszcze zwierzęce...
    A może coś sztucznego -- jak parafina z ON...

    ZTCW -- pochodnie mogą płonąć godzinami!

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.

  • 17. Data: 2020-04-11 13:19:22
    Od: MF <n...@n...noproblem.invalid>

    > Jak tu się powstrzymać od karmienia, gdy tak ładnie je z rąsi i jeszcze
    > przy tym tak słodko chrząka ;-)

    Są tacy, co wrzucili go do szamba ^W KF-a, gdzie jego miejsce, a takie
    podkarmianie powoduje wyciąganie go i robienie większego smrodu...

    Kiedyś w dalekim kraju na końcu świata w ramach akcji ,,niepełnosprawni
    też mają prawo do normalnego życia" czy jakoś tak do jednego sklepu na
    sprzedawcę przyjęto gościa z problemami ze zdrowiem psychicznym.
    Problemy objawiały się tym, że gościu w randomowych momentach wybuchał
    śmiechem perlistym, czasem wręcz rżał. Na przykład:
    - Dzień dobry, poproszę kabelek taki a taki.
    - Dzień dobry, czy to ma być <he he he he he> taki zwykły no name, bo
    mamy też <AAAA HA HA HA HA HAAAA!> firmowe, które są
    <REHEHEHEHEHEHEHEHEHE!!!!!> droższe, ale
    itd.
    Nie mówię, gościu mógłby pewnie pracować gdzieś bez kontaktu z klientami
    i z ograniczonym kontaktem ze współpracownikami, ale w tej roli
    zdecydowanie się nie sprawdzał.

    A z tym gościem kojarzy mi się od lat ciszewski i jego wstawianie
    śmieszków w randomowe miejsca z dupy i chore pierdolenie ,,wstałem,
    podrapałem się <johohohoho!> w głowę, włączyłem <hehehe> laptoka i
    pomyślałem <ha ha ha>, że można go przyspieszyć, mimo że został
    wyprodukowany <rehehehehe> w 2002. A poza tym zjadłem <ha ha ha ha ha>
    śniadanie, wydrukowałem 50 <ho ho ho> stron i nie mogę pojąć, dlaczego
    nie <ha ha haaaaa!!!> mogę wydrukować 51, może dlatego, że do podajnika
    włożyłem <juhu!> 50 kartek <hehe prrrlrlrlrrt o, z tej radości
    pierdnąłem z kleksem>. A teraz idę <rehehehehe> do toalety, bo czuję <ha
    ha he he hi hi hi> parcie na <hehehe> kiszkę".

    Bardzo proszę, by

    _/ _/ _/ _/_/_/_/
    _/_/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/_/_/
    _/ _/_/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/_/_/_/

    _/ _/ _/_/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/_/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/ _/_/ _/ _/ _/
    _/_/ _/_/_/_/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/_/

    _/_/_/_/_/ _/_/_/ _/_/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/_/_/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/ _/
    _/ _/ _/ _/_/ _/_/_/ _/_/_/ _/ _/

    --
    MF

  • 18. Data: 2020-04-11 13:51:02
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    > ...był 08 kwietnia bodajże 2014 roku...
    > Dokładniej -- koniec aktualizowania WXP...
    > Straszne... ;) Pot_worne...
    >
    > -=-
    >
    > Co jakiś czas WXP mnie informuje, że już
    > niebawem ;) zakończy się aktualizacja WXP...
    >
    > -=-
    >
    > Teraz poważniej -- od wczoraj (4848) do 10:00 dziś
    > (5000) przybyło stosunkowo mało chorych na CoViD-19.
    > Jeśli do końca dnia tyle samo by przybyło, to łącznie
    > dzisiejszy dzień by był najłaskawszy -- tylko nieco
    > ponad 6% nowych zachorowań oficjalnych...

> [...]
    onawirusem-sars-cov-2
    > https://en.wikipedia.org/wiki/2020_coronavirus_pande
    mic_in_Poland

> [...]
    >
    > -=-
    >
    > Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
    > interesują. Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;) nick) do KF...
    > (od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';
    > przed wielu laty wysłałem też kilka postów jednego wątku jako
    > **chyba** 'Eulia'; nadto nazywałem się w kafejkach: 'Eneter',
    > 'iki'... -- ale dodawałem wówczas swe imię i nazwisko)
    >
    > Jeśli łaska -- poszukaj sobie lepszego towarzystwa, niż moje. ;)
    >
    > W internecie znalazłem MASY mądrych ludzi -- bez Ciebie raczej nie

    E, bez przesady, koniec aktualizacji XP wcale nie oznacza końca świata
    ani nawet końca samego XPka. 6 lat po tej hiobowej wieści a on żyje i
    funkcjonuje u mnie dość dobrze.

  • 19. Data: 2020-04-11 13:52:32
    Od: Trybun <L...@j...cb>

    W dniu 08.04.2020 o 21:18, Roman Tyczka pisze:

    > Nie ogarniasz, powinieneś poszukać pomocy gdzieś, gdzie taka pomoc jest
    > możliwa. I nie są to grupy dyskusyjne!
    > ale nie ufaj, że to wystarczy! Potrzebujesz głębszego wglądu i odważnych
    > decyzji, same medykamenty jedynie chwilowo przyyłumią problemy.

    To tobie chyba coś się pokićkało. pcp to grupa DYSKUSYJNA dla ludzi a
    nie jakieś  specjalistyczne forum poradnicze.

  • 20. Data: 2020-04-11 14:07:24
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    > Do RTyczki -- z łaski swej nie pisz mi o blogach, bo mnie one nie
    > interesują.

    Nas k...a też nie intersują te twoje wywody

    > Możesz wrzucić mnie ('Eneuel' to rzadki ;)

    widać jaki bo srasz na rzadko tymi swoimi wypocinami.

    > nick) do KF...
    > (od lat każdy post mego autorstwa zawiera w sobie słowo 'Eneuel';

    Rzeczywiście, masz powód do dumy, że twoja sraczka jest oznakowana w
    odpowiedni sposób.

    Podobnych do ciebie? Współczuję.

    --
    Czarek