  • 11. Data: 2010-02-02 11:10:41
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: "u" <...@w...yz>

    news:hk7n22$ch$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > I znowu się zaczyna. Kiedyś było takie hobby, nazywało sie
    > radioamatorstwo. Możesz o tym poczytać w Internecie. :> Wierz w to lub

    Radioamator robił to, czego nie mógł kupić, a miał szanse zrobić.
    Na początku musiał się podszkolić, więc robił proste rzeczy.
    Skomplikowane robił tylko wtedy gdy miało to dla niego jakiś sens.

    Kiedyś ludzie nagminnie robili kompoty (takie zwyczajne z owoców
    ogrodowych). Kto jeszcze dziś to robi w Polsce? Uzasadnienia ekonomicznego
    nie mają.

  • 12. Data: 2010-02-02 12:00:07
    Od: Marek Lewandowski <l...@p...onet.pl>

    On Feb 2, 11:53 am, Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night> wrote:

    > Są jeszcze MP3 w postaci kasety magnetofonowej, które można wrzucić
    > w radioodbiorniki posiadające odtwarzacz :)
    > (nie, nie przelotka mp3-radio, tak, przewijanie działa)

    Ja niecierpliwie czekam, aż Chińczycy wyprodukują coś takiego
    udającego płytę CD
    :D
    M.

  • 13. Data: 2010-02-02 12:16:51
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek Lewandowski" <l...@p...onet.pl>
    wrote:
    > Są jeszcze MP3 w postaci kasety magnetofonowej, które można
    > wrzucić
    > w radioodbiorniki posiadające odtwarzacz :)

    W nowszych samochodach nie montuja juz takich antykow :-)

    > (nie, nie przelotka mp3-radio, tak, przewijanie działa)

    Tak apropos - cos mi sie w tej kasetce zacinalo, wiec wyrzucilem
    wszystkie zbedne czesci.
    I wychodzi mi na to ze jak rolka zwijajaca tasme kreci sie zbyt
    szybko, to odtwarzacz nie odtwarza.
    Hm, musialbym jeszcze sprawdzic - czy to taki sposob informowaniu o
    wlaczeniu przewijania, czy blokada po zerwaniu tasmy ..

    Wiec polowa czesci wrocila, krecenie rolka rozwijana nie jest
    potrzebne :-)

    >Ja niecierpliwie czekam, aż Chińczycy wyprodukują coś takiego
    >udającego płytę CD
    >:D

    Zrob to sam - niezly temat na hobby :-)
    Ale ja jestem len, poczekam, kolejne auto bedzie pewnie z USB i SD
    :-)
    Na razie w ramach hobby moge sprobowac lekko podkrecic
    transmiterek, albo podlaczyc go do kasety :-)

    J.

  • 14. Data: 2010-02-02 12:19:23
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Oto moja odpowiedź na list, którego autorem jest u :

    > Kiedyś ludzie nagminnie robili kompoty (takie zwyczajne z owoców
    > ogrodowych). Kto jeszcze dziś to robi w Polsce? Uzasadnienia ekonomicznego
    > nie mają.

    Robią. Wciąż. Robią kompoty, kiszą ogórki i kapustę. Wędzą mięcho.
    No szok normalnie...

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ BOFH excuse 39: terrorist activities

  • 15. Data: 2010-02-02 12:21:17
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    The Matrix has you, Marek Lewandowski...

    > Ja niecierpliwie czekam, aż Chińczycy wyprodukują coś takiego
    > udającego płytę CD
    >:D

    Hmm, gdyby tylko e-ink miał większą rozdzielczość... ;))

    > M.

    Sławek
    --
    ________ Elektronik:
    _/ __/ __/ takie coś, co w atomiku popierdziela po orbitce dokoła jąderka

  • 16. Data: 2010-02-02 12:37:36
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <c...@o...the.night> napisał w wiadomości
    > Oto moja odpowiedź na list, którego autorem jest u :

    > Robią. Wciąż. Robią kompoty, kiszą ogórki i kapustę. Wędzą mięcho.
    > No szok normalnie...

    Zgadza się! Niektórzy nawet kiełbasę zalewają...

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 17. Data: 2010-02-02 12:42:08
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "u" <...@w...yz> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Kiedyś ludzie nagminnie robili kompoty (takie zwyczajne z owoców
    > ogrodowych). Kto jeszcze dziś to robi w Polsce? Uzasadnienia ekonomicznego

    Robi sie mnostwo rzeczy - zwykle dla satysfakcji, w przypadku zywnosci
    nazywa sie to smakiem.

  • 18. Data: 2010-02-02 12:50:25
    Od: Sławomir Szczyrba <c...@o...the.night>

    Hello, Krzysztof Tabaczyński. You're right on time.

    > Zgadza się! Niektórzy nawet kiełbasę zalewają...

    No, zalana parówa to je ono :)

    > Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

    Sławek
    --
    ________
    _/ __/ __/ Brain fried - core dumped.
    \__ \__ \___________________________________________________
    ____________
    /___/___/ Sławomir Szczyrba steev/AT/hot\dot\pl

  • 19. Data: 2010-02-02 13:31:27
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll>

    Użytkownik "Qwinto" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

    > na polskim Allegro urządzenie udające zmieniarkę z
    > kartą SD ok 600PLN. Ale znalazłem firmę która robi podobne urządzenie za
    > 295PLN. Generalnie dużo, ale i tak cena o połowę mniejsza niż inne
    > rozwiązania :)

    OIDP protokół zmieniarki nie jest jawny i stąd te ceny.

    e.

  • 20. Data: 2010-02-02 14:04:15
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    u pisze:

    > Kiedyś ludzie nagminnie robili kompoty (takie zwyczajne z owoców
    > ogrodowych). Kto jeszcze dziś to robi w Polsce? Uzasadnienia
    > ekonomicznego nie mają.

    No proszę. Widać moja matka jeszcze nie zdążyła się dowiedzieć, że
    robienie domowych przetworów jest passe. ;)