  • 31. Data: 2010-02-03 07:30:32
    Temat: Re: Superheterodyna FM - deser
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    news:551hm5ppav23jqbab46ivqcv6vn398s34d@4ax.com...

    > Moherowe berety zawsze byly zacofane :-)
    >
    > Inna sprawa ze jak sobie poczytacie sklady roznych produktow
    > spozywczych to wrocicie do mamusi.
    >
    > Np herbatka malinowa o zawartosci 0% herbaty i 0.5% malin :-)

    Ba, zwykla herbata - 100% smieci.

  • 32. Data: 2010-02-03 07:32:42
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > :-) ja też się zdziwiłem.
    >
    > Do tego to Infiniti G35 ma "analogowy" zegarek pokładowy z białą
    > tarczą i wskazówkami... Wygląda to na celową dekorację w stylu "retro".

    Co wskazuje na target, jako ze auto nie najtansze to celuja nie w 19-21 a
    nieco wyzej.

  • 33. Data: 2010-02-03 08:19:21
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał
    > Podejrzewam, ze to "wejście na iPoda" to po prostu 3mm jack tak
    > z patosem wielkim nazwali :-)
    > Nie sądzę aby tam było specjalne gniazdko Appla i sterowanie
    > iPodem,

    Ladowarka, stacja dokujaca - przy popularnosci ipoda w USA to ma
    sens.
    W Polsce to dopiero jak Apple doplaci .. albo iPoda dostanie sie od
    dealera w promocji :-)

    > Bluetooth oczywiście ma, nawet ma rozpoznawanie głosu przy
    > wyborze imienia z listy telefonicznej ale zastosowanie go jest do
    > obsługi telefonu/głośnomówiący zestaw - chyba nie do car-audio.
    > Ale kto wie? Może ja nie wiem - instrukcji jeszcze nie czytałem
    > :-)

    Hm, jesli ma profil "zestaw glosnomowiacy", to chyba i muzyczke
    stereo odtworzyc sie przez to da. A jesli to potrafia, to profil
    "audio sink" chyba nie jest dla nich problemem. Ale obsluga wtedy
    raczej z telefonu.
    Chcialoby sie zeby mogl siegac do pamieci telefonu i samemu
    odtwarzac ..

    > Co do wejścia USB to chyba nie ma. A co to SD - nie wiem co to.
    > Chodzi Ci o gniazdko kart pamięci Secure Digital? Na 98% nie ma.
    > Ale zastanówmy się - jak ja mu mogę włożyć w paszczę do
    > zmieniacza
    > 6 płyt DVD-Audio po 4.7 Giga muzyki każda (a może nawet
    > dwustronne
    > po 8Giga) to chyba taka karta pamięci już nie jest mi potrzebna
    > :-)

    I chodzic potem z paczka plyt, angazowac nagrywarke, bo ci sie pare
    nowych utworow spodobalo ?
    Nie, jedna karta 32G, zabierasz do domu, dogrywasz, kasujesz ..
    A karta tylko dlatego ze z reguly ladnie schowana, nie to co USB -
    albo wystaje i ulamac mozna, albo gleboko w dziurze i wiekszy
    pen/odtwarzacz sie nie miesci :-)

    A przy okazji .. radio znacznie tansze, bo ta zmieniarka to chyba
    swoje kosztuje :-)

    J.

    P.S. Przejdz sie do .. jubilera ? Nareczny zegarek z cyferkami
    trudno kupic. Takie czasy ze teraz tylko wskazowkowe modne.

  • 34. Data: 2010-02-03 08:56:33
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Maciek pisze:

    > Taaa ... Ty sobie zobacz skład "grzańca zbójnickiego" - takiej herbaty w
    > torebeczkach do zalewania wrzątkiem. Zawartość jest WYŁĄCZNIE sypka a w
    > składzie jest alkohol. Wytłumacz ten fenomen :-)
    > Potem się dziwić kolejkom w klinikach onkologicznych....

    Z drugiej strony nie ma co popadać ze skrajności w skrajność. Gdy nieraz
    widzę paranoików straszących "chemią" chce mi się śmiać. W swoim
    przerażeniu pomijają prosty fakt - biologiczne życie opiera się na
    reakcjach chemicznych. Przecież "naturalne" jedzenie to także chemia. :)
    Należy pamiętać, że cały system oznaczeń na torebkach, wymienianie
    składu itp. pozwolił zlikwidować możliwości rażących nadużyć, jak np.
    konserwowanie żywności NAPRAWDĘ toksycznymi substancjami. Teraz ludzie
    mogą się bać Exxx ale to i tak lepsza alternatywa. To samo z aferami o
    "odświeżanym" mięsie itp. Słyszymy o nich tylko dlatego, że wprowadzono
    system kontroli. Gdyby ich nie byłoby to przedmiotem afery roku, ale
    normalną praktyką. ;)

    Czasem śmiać mi się chce, gdy widzę na ulicach zielonych aktywistów.
    Mówią o jakiejś utopii - powrocie do "naturalnej" gospodarki, rezygnacji
    z "nienaturalnych" upraw itp. Jak dla mnie powinni bardziej uważać na
    lekcjach historii. "Naturalna" gospodarka ledwie nadawała się do
    wyżywienia o wiele mniejszej populacji ludzkiej niż ta, z którą mamy do
    czynienia obecnie. A i tak zdawały się częste klęski głodu. Spora część
    chłopów w XIX wieku co roku głodowała na tzw. "przednówku" kiedy
    skończyły się zimowe zapasy, a na zebranie nowych płodów rolnych trzeba
    było jeszcze poczekać. To dzięki postępowi techniki i "nienaturalnym"
    metodom produkcji udało się zapewnić dostatecznie dużą produkcję
    żywności by napędzić przyrost naturalny i jednocześnie pozwolić na
    przekwalifikowanie ogromnej rzeszy ludzi na zajęcia pozarolnicze.
    Jeśli ktoś zarabia dzisiaj dosyć dużo może sobie kupić naturalny chleb z
    ekologicznej piekarni albo kupić jedzenie wyprodukowane w ekologicznym
    gospodarstwie rolnym. Ale to tylko taki kaprys tych, których na to stać.
    Jeśli jednak ktoś wierzy, że wracając do metod sprzed dwustu lat
    wyżywimy tę masę ludzi to zwyczajnie bredzi.

  • 35. Data: 2010-02-03 09:10:32
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <m...@p...com> napisał

> [...]
    > herbaty w torebeczkach do zalewania wrzątkiem. Zawartość jest
    > WYŁĄCZNIE sypka a w składzie jest alkohol. Wytłumacz ten fenomen

    Ostatnio to raczej patrzylem na "Grzane Zbojeckie" w butelkach.
    Ale tu musze Unie pochwalic - na wyrobach spirytusowych przestalo
    pisac "wino", na margarynowych "maslo" itp.

    > Potem się dziwić kolejkom w klinikach onkologicznych....

    A jak to na zachodzie wyglada ? Albo np statystyka zapadalnosci w
    przedzialach wiekowych teraz i 40 lat temu ..
    Moze wcale nie jest tak zle z tymi Eiles ?

    J.

  • 36. Data: 2010-02-03 10:46:51
    Od: Krzysztof Tabaczyński <k...@w...pl>

    Użytkownik "William Bonawentura" <n...@i...pl> napisał w wiadomości

    > IMHO mają. Za kilogram szynki ze świni musisz dać w markecie 40zł. Za
    > jajko od kury, która widzała niebo - 1,2. Za litr kompotu - 6zł. Popyt na
    > nie-śmieciowe jedzenie wzrasta.

    Nie przesadzaj.
    Takie jajko na targu w Tychach - 58 groszy.
    ...bardzo dobre do tatara... :-)

    Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

  • 37. Data: 2010-02-03 10:55:50
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Z drugiej strony nie ma co popadać ze skrajności w skrajność. Gdy nieraz
    > widzę paranoików straszących "chemią" chce mi się śmiać.

    Niedawno gdzies (tv/internet?) widzialem jak podstawiona babka zbierala
    podpisy pod petycja zabraniajaca stosowania diwodorkutlenu (czy jak to tam
    poprawnie trzeba napisac) bo jest masowowo stosowany w zywnosci, jest obecny
    w duzych ilosciach w zbiornikach wodnych, w deszczu - praktycznie wszyscy
    podpisywali, miejsce akcji chyba USA.

  • 38. Data: 2010-02-03 11:27:21
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

> [...]
    > zywnosci, jest obecny w duzych ilosciach w zbiornikach wodnych, w
    > deszczu - praktycznie wszyscy podpisywali, miejsce akcji chyba USA.

    Coś słyszałem o wodzie :)
    Zdaaaje mi się, że oznaczenie było DHMO - monotlenek diwodoru
    (dihydrogen monoxide, jakoś tak).
    Zręcznie przemanipulować danymi... to efekt może wyjść taki:
    Kto to był?
    ...A nawet nie będę listować Oto link:
    http://interia360.pl/artykul/trudny-wybor,20993
    Proszę nie przewijać od razu...

    --
    Pająk chwat,
    wszystkich brat!

  • 39. Data: 2010-02-03 11:49:25
    Od: Atlantis <m...@w...pl>

    Ghost pisze:

    > Niedawno gdzies (tv/internet?) widzialem jak podstawiona babka zbierala
    > podpisy pod petycja zabraniajaca stosowania diwodorkutlenu (czy jak to
    > tam poprawnie trzeba napisac) bo jest masowowo stosowany w zywnosci,

    O niemal takiej samej akcji czytałem dawno, dawno temu (będzie tak z
    dziesięć, może jedenaście lat) w "Świecie Wiedzy". Argumenty w stylu:
    - Substancję wykryto w guzach nowotworowych
    - Jeśli pewna jej ilość dostanie się do płuc człowieka skutki mogą być
    śmiertelne
    - Substancję wykryto w deszczu oraz we wszystkich wielkich rzekach
    - Przemysł używa jej na skalę masową

    I tak dalej. :) Ankietowani oczywiście stwierdzali, że należy
    bezwzględnie zakazać. To zresztą nie jest jedyny przykład takiego
    żerowania na ludzkiej ignorancji - ekolodzy robią to na okrągło. ;)
    Na Youtube była kiedyś inna prowokacja zrobiona przez amerykańskich
    dziennikarzy - chodzili po ulicy pytając przechodniów, czy ich zdaniem
    wymieniony (przypadkowy) kraj powinien stać się kolejnym celem ataku
    koalicji antyterrorystycznej. Przytaczano fragment fikcyjnego orędzia
    Busha, w którym stwierdził, że prawa człowieka są tam łamane a lokalne
    władze wspierają terrorystów. Zadziwiające jak łatwo geograficzni
    analfabeci łapali przynętę. :)

  • 40. Data: 2010-02-03 13:19:07
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    > Kiedyś ludzie nagminnie robili kompoty (takie zwyczajne z owoców
    > ogrodowych). Kto jeszcze dziś to robi w Polsce? Uzasadnienia
    > ekonomicznego nie mają.

    Ja robie.

    Inna "zaprawy" tez.

    Do tego piwo.

    Chleba nie pieke, bo na szczescie mam swietna piekarnie za rogiem.

    Niedawno zaczalem robic samodzielnie ...salami.

    A Ty wcinaj to co tansze.