  • 11. Data: 2014-07-31 09:56:08
    Temat: Re: Świece żarowe
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2014-07-31 08:03, dddddddd pisze:
    > Ale z tego co pamiętam w silnikach 1,9tdi problem ze świecami był
    > bardziej odczuwalny, o ile dobrze kojarzę to w poprzednich autach przy
    > padniętej jednej świecy (na 4) już odczuwalne było gorsze odpalanie -
    > ale były to silniki ze zwykłą pompą wtryskową.

    Ten mój pacjent to 1,9TDI na pompowtryskach.
    Myślałem że wcześniej będę miał problemy z gorszym odpalaniem, więc nie
    sprawdzałem wcześniej miernikiem świec, skoro odpalał właściwie na dotyk
    w temp powyżej zera.

  • 12. Data: 2014-07-31 09:56:45
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello tadzik,

    Thursday, July 31, 2014, 9:39:09 AM, you wrote:

    > Na dworze czy na dworzu? Skąd jesteś? :)

    Na polu?

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 13. Data: 2014-07-31 11:25:14
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2014-07-30 23:51, J.F. pisze:

    > A ja niedawno sprawdzalem - i przy +20 bez grzania swiec jest znacznie
    > gorzej.

    To dalej ten paździerz 1.8TD od Forda? Jeśli tak, to zaczęła Ci się
    cyprianizacja samojazdu. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 14. Data: 2014-07-31 11:33:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" napisał

    >To dalej ten paździerz 1.8TD od Forda? Jeśli tak, to zaczęła Ci się
    >cyprianizacja samojazdu. ;)

    Ale przy -20 zapala dobrze, tylko poczekac na lampke trzeba dluzej.

    J.

  • 15. Data: 2014-07-31 12:23:44
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 31.07.14 9:39, tadzik pisze:

    > Na dworze czy na dworzu? Skąd jesteś? :)

    To raczej Ty skąd jesteś, jeśli masz wątpliwości. ;-)

    --
    collie

  • 16. Data: 2014-07-31 18:39:28
    Od: JK <j...@i...pl>

    W dniu 2014-07-31 11:33, J.F. pisze:

    > Ale przy -20 zapala dobrze, tylko poczekac na lampke trzeba dluzej.
    >
    > J.

    To w konicu jak, masz gzanie siwiec czy nie?
    Jesli nie, to na jako lampkie czekasz?

    JK

  • 17. Data: 2014-07-31 19:24:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "JK" napisał w wiadomości
    > Ale przy -20 zapala dobrze, tylko poczekac na lampke trzeba dluzej.
    >
    >To w konicu jak, masz gzanie siwiec czy nie?
    >Jesli nie, to na jako lampkie czekasz?

    Ja mam. Silnik nie jest T/SDI, ale na mrozie po podgrzaniu swiec
    zapala po krotkim kreceniu.

    Niestety - latem, przy cieplej pogodzie, jak nie odczekam na
    podgrzanie swiec, to rozrusznik musi chwile pokrecic.
    No i nie wiadomo - czy zapala bo sie silnik sam rozgrzal, czy dlatego
    ze sie przez te chwile swiece nagrzaly.
    Tak czy inaczej - nawet upalnym latem do szczescia mu swiece
    potrzebne.

    J.