  • Data: 2015-10-28 18:44:23
    Temat: Sygnał wywołania - czemu zagraniczny zawsze inny?
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    Czemu jak się dzwoni do kogoś na zachód (do "polskiej" komórki
    będącej w roamingu albo tam na stacjonarny) to sygnał wywołania ma
    zupełnie inny ton i długość? Jeśli wybierając nr nie jestem świadom,
    że abonent teraz przebywa za granicą w roamingu to po tym innym tonie
    od razu się o tym przekonuję.
    Myślałem, że nasza telefonia już w miarę nowoczesna i nie różni się
    od innych a jednak zawsze słychać tą różnicę. w tym sygnale
    wywołania.

    --
    Marek