  • 131. Data: 2018-10-01 17:41:08
    Temat: Re: Systemy automatyki stop/start
    Od: <test>

    dyskusyjnych:pnofer$j0h$...@n...news.atman.pl...

    W dniu 16-09-2018 o 13:14, Axel pisze:

    > "Piotrek Paradysz" wrote in message
    ps.com...

    >Nie zawsze to tak działa.
    >Czasem wyłącza się akurat gdy chcesz ruszyć ze skrzyżowania, więc stoisz
    >jak ćwok kilka sekund dodatkowych na środku.....

    SEKUND?
    Ty jednak jestes wiekszy debil jak o tobie pisza.

  • 132. Data: 2018-10-01 20:20:33
    Od: "Jarek" <jarek@pl>

    > Samochody nie są projektowane przez idiotów tylko
    > przez inżynierów.

    Dobre :)

  • 133. Data: 2018-10-02 00:13:38
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-09-30 o 02:19, Pszemol pisze:

    > Dlaczego nie?

    Bo nie jestem Pszemolem :-)

  • 134. Data: 2018-10-02 00:18:53
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-30 o 02:15, Pszemol pisze:

    > Jak się ma auto ze skrzynią automat to tak się stoi.

    Ja wrzucam na N. Mniej pali bo nie "ciągnie". Nie zawsze ale jak
    wyliczam że to będzie <3 min to N. Hamulec swoją drogą. Nie włączam na P
    bo białe światła (jak przelatujesz przez R) się zapalają i nie chcę być
    widocznym "dusigroszem" :]

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 135. Data: 2018-10-02 10:27:56
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-10-02 o 00:18, LordBluzg(R) pisze:

> [...]
    > wyliczam że to będzie <3 min to N. Hamulec swoją drogą. Nie włączam na P
    > bo białe światła (jak przelatujesz przez R) się zapalają i nie chcę być

    A nie jest przypadkiem tak, że zwiększa to (dłuższa praca na N) zużycie
    skrzyni? Słyszałem parokrotnie, że przy N skrzynia nie ma właściwego
    smarowania, ale tak naprawdę nie mam pewności co o tym myśleć... Wiesz
    może coś konkretnego (jakaś "oficjalna" wiedza) na ten temat?

  • 136. Data: 2018-10-02 11:09:11
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-10-02 o 10:27, kosmos pisze:

> [...]
    > smarowania, ale tak naprawdę nie mam pewności co o tym myśleć... Wiesz
    > może coś konkretnego (jakaś "oficjalna" wiedza) na ten temat?

    To jakieś bzdury słyszałeś. Olej w skrzyni jest rozprowadzany w momencie
    obracania się zębatek. Skoro one się nie kręcą to nie potrzebują
    smarowania. Na postoju też (po wyłączeniu silnika).

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 137. Data: 2018-10-02 12:52:08
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-10-02 o 11:09, LordBluzg(R) pisze:

    > To jakieś bzdury słyszałeś. Olej w skrzyni jest rozprowadzany w momencie
    > obracania się zębatek. Skoro one się nie kręcą to nie potrzebują
    > smarowania. Na postoju też (po wyłączeniu silnika).

    Brzmi logicznie. Dzięki, będę miał dodatkowy temat do przemyśleń w
    korkach :)