  • 21. Data: 2017-05-12 17:24:28
    Temat: Re: Szacowanie czasu realizacji zadań
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    niestety rozmawiamy, i to za sporawe granciki... tylko ci co zasłużyli
    oczywiście...

  • 22. Data: 2017-05-14 07:34:14
    Od: m...@k...org

    On Friday, May 12, 2017 at 3:28:34 PM UTC+2, H.D. wrote:
    > Gadanie. Nakład pracy na projekt informatyczny jest nieprzewidywalny. Nie
    rozmawiamy o helołordach.

    To tak jakby powiedzieć, że nakład pracy (czy ogólniej środków) na - dajmy na to -
    budowę
    mostu przez Wisłę jest nieprzewidywalny. Czym się różni projekt informatyczny od
    budowy mostu?

    --
    Michal

  • 23. Data: 2017-05-14 09:43:15
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Sunday, May 14, 2017 at 7:34:15 AM UTC+2, m...@k...org wrote:

> [...]
    budowę
    > mostu przez Wisłę jest nieprzewidywalny. Czym się różni projekt informatyczny od

    Jeśli zbudujesz 100 mostów, różniących się tylko kosmetyką, to masz 100
    danych do przeprowadzenia estymacji. W informatyce nie robi się 100
    razy tego samego oprogramowania, tylko robi się jeden raz, a 99
    razy się kopiuje - Tym się różnią projekty budowy od projektów
    informatycznych.

    Pozdrawiam

  • 24. Data: 2017-05-14 10:55:52
    Od: Wojciech Muła <w...@g...com>

    On Sunday, May 14, 2017 at 9:43:17 AM UTC+2, M.M. wrote:

> [...]
    > razy tego samego oprogramowania, tylko robi się jeden raz, a 99
    > razy się kopiuje - Tym się różnią projekty budowy od projektów

    Zacznijmy od tego, że większość projektów informatycznych nie
    zaczyna się od projektowania, tylko od razu od pisania. Stąd
    i kłopoty z szacowaniem, bo niby co miałoby się szacować? :)

    w.

  • 25. Data: 2017-05-14 18:22:26
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > danych do przeprowadzenia estymacji. W informatyce nie robi się 100
    > razy tego samego oprogramowania, tylko robi się jeden raz, a 99
    > razy się kopiuje - Tym się różnią projekty budowy od projektów

    dodał bym do tego genialnego zdania -> w europie, w europie...

  • 26. Data: 2017-05-14 18:39:34
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i po każdej kopiiiiiii -> sukces, mega sukces...

  • 27. Data: 2017-05-14 18:46:54
    Od: "M.M." <m...@g...com>

    On Sunday, May 14, 2017 at 10:55:54 AM UTC+2, Wojciech Muła wrote:

> [...]
    > zaczyna się od projektowania, tylko od razu od pisania. Stąd
    > i kłopoty z szacowaniem, bo niby co miałoby się szacować? :)

    Jak to co?
    Pozdrawiam

  • 28. Data: 2017-05-16 12:01:35
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ależ to ciekawe, normalnie aż tupię nóżkami...

    okazuje się, że jak liderzy europejscy wolność pracowali w europie to
    było kopiuj wklej, a jak teraz nas się tam wygania... oooooooooo... to
    już zmieniają... teraz trzeba rozczajać europejskiej specjalnie
    przygotowane dla nas zagadnienia wolnościowe... ooooo, nie godzi się to...

    mam taką teorię, jeszcze jej nie udowodniłem, że chłopaczki po prostu
    okradli frajerów... może jak mnie przymusowo deportują to się dowiem...
    ogólnie to liderzy mieli ciekawe problemy, np. poznanie kodu binarnego
    (którego nie uczyli na politechnice warszawskiej, więc oni/e się nie
    nauczyli w szkole)

  • 29. Data: 2017-05-16 12:50:19
    Od: "H.D." <h...@g...com>

    Wysrałeś odpowiedź, znowu.

  • 30. Data: 2017-05-16 16:25:07
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    "ależ niewyobrażalny sukces inteligencji popis/eu"
    po pierwsze nie wysrałem, po drugie nie odpowiedź...
    upominam cie po raz ostatni, przywilej srania mają tylko ci co w pełni
    na to zasłużyli... frajerzy to mają zachwalać każde gówno jakim ich
    raczą europejskie elity... AMEN! P.S. na temat proszę, jak nie "to morda
    w kubeł" (tak to się jakoś kiedyś mówiło w kręgach młodych popisowych
    abiturientów)